Gå til innhold

kjeder meg aleine på en fredagskveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er ute. Ungane sover (siden kl 20).

Har ikkje ork til å gjøre noke. Kjedelig å se på tv. Har spist meg kvalm på 100 gram sjokolade.

Går nok og legger meg med Stolthet og fordommer på senga.

Kva er deres kvelds-rapport?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle dager.... Vet du hvilken dato det er i dag? Er jo jul snart, menneske, det er jo en millmillion ting å gjøre!

Anonymous poster hash: a0ace...f5d

Skrevet

Kjeder meg og er litt ensom. Lillegutt sover og eldste mann er hos faren sin

Anonymous poster hash: 69997...48f
Skrevet

Mannen er på julebord. Sønnen har nettopp sovnet. Jeg ligger på.sofaen, har nettopp spist potetgull. Tv'n står på. Litt tung i hodet, en.glimrende unnskyldning til å utsette husarbeid.

Anonymous poster hash: 06cab...1c3

Skrevet

Kveldrapport fra Vestlandet :

9 åringen skal i seng snart

Grandisen er spist opp

Ser nytt på nytt

Drikker hærlig Pepsi Max med beina i sofaen ;)

Mmmm, deilig med helg og ferie :D

Anonymous poster hash: 8c3d8...610

Skrevet

Rapport herfra: tent stearinlys, surfer på dib, spiser sjokolade, leser innimellom og nyter at det endelig er blitt stille i huset! Mmm, deilig med fredag kveld og helg!

Skrevet

Jeg også kjeder meg mitt.. Orker ikke støvsuge, orker ike pakke inn gaver, orker ikke skifte sengetøy.. Så ser på serier sånn halvveis ...

Skrevet

Rapport herfra: spysyk, febervarm, har hvertfall en million saker je burde ha gjort, alle gavene må pakkes inn, men null energi. Passer dårlig med omgangssjuke i disse juletider :-(

Skrevet

Jeg og kjeder meg litt. Mannen er å spiller poker. Gutten har sovet siden kl 19. Ser på coyote ugly på fem. Har spist en hel potetgullpose, nipper til et glass rødvin. Var innom elixia-appen for å se om det er en morsom gruppetime i morgen for å gjøre opp for potetgullen.

Anonymous poster hash: 0659f...a30

Skrevet

Fra over dammen kan jeg melde at været er skikkelig dritt, og det pissregner sidelengs stort sett hele tiden.

Perfekt unnskyldning for å hold senga, med andre ord. Ellers har gubben og jeg krangla ganske heftig, og nå tror jeg han sitter og furter foran PC'en. Underholder meg selv med facebook, bim og paranormal.no. Ikke kan jeg ta meg en pils heller. Fæle greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...