Nullstress;) Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Er jeg en av skyggene her inne, eller har jeg stukket meg litt fram? (Ææ, dette kan bli spennende)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Dette begynner å bli som spam å regne så jeg har rapportert denne Anonymous poster hash: e985e...d43
Gjest Relegere Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Dette begynner å bli som spam å regne så jeg har rapportert denne Anonymous poster hash: e985e...d43 Hahaha gullfin den der
Tired mama Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har lagt merke til deg. Jeg klarer ikke holde styr på hva den enkelte skriver, men nicket ditt kjenner jeg. :-)
skjotta Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Spam? "spam! spam! spam! spam! Lovely spam! wonderful spam!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå