Gå til innhold

Jeg blir gal av min mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er super dårlig til å håndtere gaver. Når han får noe om det er ting eller gavekort blir det bare lagt bort og aldrig brukt. Gaver fra barna gidder han knapt se på.

Ikke har han noe spesielle interesser så der er altid vanskelig å finne på noe til han. Nå kom han hjem og hadde kjøpt "gave" til seg selv- akkurat det som jeg skulle gi han til jul. Og ikke kommer han til å bytte det. Det er for mye styr -så da var enda et år med gaver gitt i beste mening, egentlig bare bortkastet penger:-(

Barna har skjønt det og har ikke lagd gaver til han, noe han ble litt snutt over.

Hva gjør man da?

Anonymous poster hash: d8a86...f8f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men bare slutter å kjøpe gave til han. Det hadde jeg gjort. Ville aldri sløst vekk så mye på noen som er så utakknemlige.

Anonymous poster hash: 8a723...fac

Gjest Frisk bris
Skrevet

Kjøp noe han kan spise opp eller bruke, en sekk poteter eller dopapir:-)

Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig irritert over det, og hadde sagt ifra: "Om du ikke liker gaver, gidder vi ikke kjøpe noe til deg. Om du liker gaver, får du jammen vise det". Jøsses for en utakknemlig, ev. ubetenksom, mann 😟

Skrevet

Gi ham en gave til Plan eller Leger uten grenser eller Redd barna eller noe sånt? De blir sikkert mye gladere enn ham.

Skrevet

Da bytter du gaven til noe til seg selv og så får han ingenting.

Anonymous poster hash: 9f589...ceb

Skrevet

Han er super dårlig til å håndtere gaver. Når han får noe om det er ting eller gavekort blir det bare lagt bort og aldrig brukt. Gaver fra barna gidder han knapt se på.

Ikke har han noe spesielle interesser så der er altid vanskelig å finne på noe til han. Nå kom han hjem og hadde kjøpt "gave" til seg selv- akkurat det som jeg skulle gi han til jul. Og ikke kommer han til å bytte det. Det er for mye styr -så da var enda et år med gaver gitt i beste mening, egentlig bare bortkastet penger:-(

Barna har skjønt det og har ikke lagd gaver til han, noe han ble litt snutt over.

Hva gjør man da?

Anonymous poster hash: d8a86...f8f

Å knapt gidde å se på gaver fra barna er jo utrolig slemt gjort. Hadde det vært min mann så hadde jeg sagt tydelig hva jeg mente om sånn oppførsel. Det er jo ikke greit å behandle barna sånn. Herregud, en voksen mann må da kunne oppføre seg som folk.

Anonymous poster hash: 7d96d...8da

Skrevet

huff...  da syntes jeg ikke han skal få noe, om det er sånn han oppfører seg.. 

Anonymous poster hash: 94591...57d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...