Gå til innhold

Skrukork og power-lår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er løsningen, Lindeman's Cawarra shiraz-cabernet hilser dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk det samme! Håper du får skålt og spist godt og kledd deg i noe fint (som er noe av det jeg savner med å ikke være krøpling). Helg er lekkert!

Skrevet

À votre santé  :vin:

Fortsett på dette viset, så kan du snart kverke skurker og dobbltagenter med låra, i beste James Bond stil. Hvem vet - kanskje du blir den neste Bond-piken ?

Skrevet

Fortsett på dette viset, så kan du snart kverke skurker og dobbltagenter med låra, i beste James Bond stil. Hvem vet - kanskje du blir den neste Bond-piken ?

Jeg kommer til å kunne håve inn på freakshow - mega Skippern-arm på ei side, power-lår og ellers bare flabb og ikke en muskel.  Jeg kan spille skurken.

Skrevet

Jeg kommer til å kunne håve inn på freakshow - mega Skippern-arm på ei side, power-lår og ellers bare flabb og ikke en muskel.  Jeg kan spille skurken.

Høres strålende ut! Det er jo et mål å jobbe mot. Jeg mener, i dag: DIB, i morgen: verdensherredømme. Moahahaha!

Skrevet

Er jeg eneste dranker her i kveld?

Skrevet

Åneidadu! Så dårlig humor kommer ikke helt av seg selv :) Her drikkes kenguruvin!

Skrevet

Hva tar du meg for! Klart jeg drikker!

Har godt selskap av en fyldig italiener kalt Amore Passo i kveld 

Skrevet

Her er det naturligvis vann i glasset, mtp baby i magen og magesyra i spiserøret. Men applauderer vinvalget. Beste skrukorkvinen som finnes! :)

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Jeg BURDE drikke.

Hei, jeg har jo en Marquez som er åpen.

Ja faen heller, jeg tar meg et glass.

For deg.

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Rødt i glasset og alt er allerede bedre.

Skrevet

Jeg skåler i kveld med rosevin, håper det er noen drankere igjen her da? :)

Venter på at klokka er 20, stillheten har senket seg i huset og vinen klunker i glasset :)

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Ja assa jeg har fortsatt vin igjen, men ble jo sittandes her og drekka aleine i går kveld...!?

Skrevet

Ja assa jeg har fortsatt vin igjen, men ble jo sittandes her og drekka aleine i går kveld...!?

Jeg sovna i glass to og tjue min inn i Sleepless in Seattle. Ynnsyll.

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Jeg sovna i glass to og tjue min inn i Sleepless in Seattle. Ynnsyll.

Du er tilgitt (hvis det blir party her i kveld, vel å merke!) selvsagt.

Skrevet

Dette var faktisk en av to viner vi vurderte for kvelden :) men valget ble rosemunt estate istede :)

Skrevet

Dette var faktisk en av to viner vi vurderte for kvelden :) men valget ble rosemunt estate istede :)

To vinner-viner :)

Skrevet

Har innført vin til lunsj jeg, pause i julegavehandlingen! Ble så kreativ og fikk gjort unna alt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...