sug lut Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Det er løsningen, Lindeman's Cawarra shiraz-cabernet hilser dere!
Gjest Kira Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Power-lår bør ikke undervurderes. God helg
sug lut Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2013 Takk det samme! Håper du får skålt og spist godt og kledd deg i noe fint (som er noe av det jeg savner med å ikke være krøpling). Helg er lekkert!
Himmel og hav Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 À votre santé Fortsett på dette viset, så kan du snart kverke skurker og dobbltagenter med låra, i beste James Bond stil. Hvem vet - kanskje du blir den neste Bond-piken ?
sug lut Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2013 À votre santé Fortsett på dette viset, så kan du snart kverke skurker og dobbltagenter med låra, i beste James Bond stil. Hvem vet - kanskje du blir den neste Bond-piken ? Jeg kommer til å kunne håve inn på freakshow - mega Skippern-arm på ei side, power-lår og ellers bare flabb og ikke en muskel. Jeg kan spille skurken.
Himmel og hav Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 À votre santé Fortsett på dette viset, så kan du snart kverke skurker og dobbltagenter med låra, i beste James Bond stil. Hvem vet - kanskje du blir den neste Bond-piken ? Jeg kommer til å kunne håve inn på freakshow - mega Skippern-arm på ei side, power-lår og ellers bare flabb og ikke en muskel. Jeg kan spille skurken. Høres strålende ut! Det er jo et mål å jobbe mot. Jeg mener, i dag: DIB, i morgen: verdensherredømme. Moahahaha!
sug lut Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2013 Er jeg eneste dranker her i kveld?
Himmel og hav Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Er jeg eneste dranker her i kveld? Åneidadu! Så dårlig humor kommer ikke helt av seg selv Her drikkes kenguruvin!
frk Nilsen Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Er jeg eneste dranker her i kveld? Hva tar du meg for! Klart jeg drikker! Har godt selskap av en fyldig italiener kalt Amore Passo i kveld
Musemorbr / Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Her er det naturligvis vann i glasset, mtp baby i magen og magesyra i spiserøret. Men applauderer vinvalget. Beste skrukorkvinen som finnes!
Gjest Fru Banderas Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 Er jeg eneste dranker her i kveld? Jeg BURDE drikke. Hei, jeg har jo en Marquez som er åpen. Ja faen heller, jeg tar meg et glass. For deg.
Gjest Fru Banderas Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 Rødt i glasset og alt er allerede bedre.
Mistletoe and wine Skrevet 21. desember 2013 #13 Skrevet 21. desember 2013 Jeg skåler i kveld med rosevin, håper det er noen drankere igjen her da? Venter på at klokka er 20, stillheten har senket seg i huset og vinen klunker i glasset
Gjest Fru Banderas Skrevet 21. desember 2013 #14 Skrevet 21. desember 2013 Ja assa jeg har fortsatt vin igjen, men ble jo sittandes her og drekka aleine i går kveld...!?
sug lut Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #15 Skrevet 21. desember 2013 Ja assa jeg har fortsatt vin igjen, men ble jo sittandes her og drekka aleine i går kveld...!? Jeg sovna i glass to og tjue min inn i Sleepless in Seattle. Ynnsyll.
Gjest Fru Banderas Skrevet 21. desember 2013 #16 Skrevet 21. desember 2013 Jeg sovna i glass to og tjue min inn i Sleepless in Seattle. Ynnsyll. Du er tilgitt (hvis det blir party her i kveld, vel å merke!) selvsagt.
mbea Skrevet 21. desember 2013 #17 Skrevet 21. desember 2013 Det er løsningen, Lindeman's Cawarra shiraz-cabernet hilser dere! Dette var faktisk en av to viner vi vurderte for kvelden men valget ble rosemunt estate istede
sug lut Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #18 Skrevet 21. desember 2013 Det er løsningen, Lindeman's Cawarra shiraz-cabernet hilser dere! Dette var faktisk en av to viner vi vurderte for kvelden men valget ble rosemunt estate istede To vinner-viner
weihnachtmarkblomstre Skrevet 21. desember 2013 #19 Skrevet 21. desember 2013 Har innført vin til lunsj jeg, pause i julegavehandlingen! Ble så kreativ og fikk gjort unna alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå