Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Er på flørtern med en mann. Han jobber rett ved meg og vi sender meldinger hver dag, og treffes gjerne en til to ggr daglig. Da kysser han meg alltid. Har ikke vært ute på date. Når han så er ute på byen og jeg sier han gjerne får Sende mld fordi jeg er hjemme alene og har barnefri... Og han fortsatt ikke melder meg. Da er han kanskje ikke så hypp? Anonymous poster hash: 042a2...b97
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Nei, han er nok ikke det.. Eller så vil han holde flere dører åpne... Anonymous poster hash: 21045...24d
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Høres ikke sånn ut da nei. Anonymous poster hash: 0e619...c89
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Er på flørtern med en mann. Han jobber rett ved meg og vi sender meldinger hver dag, og treffes gjerne en til to ggr daglig. Da kysser han meg alltid. Har ikke vært ute på date. Når han så er ute på byen og jeg sier han gjerne får Sende mld fordi jeg er hjemme alene og har barnefri... Og han fortsatt ikke melder meg. Da er han kanskje ikke så hypp? Anonymous poster hash: 042a2...b97 Hadde han vært interessert så hadde han vært hos deg når du har barnefri/invitert deg med ut. Når han setter fylla med kompiser og sjekking av damer på byen foran deres flørt så er han ikke interessert i annet enn sex i ny og ne. Dessverre.
det er berre mordi Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Nei, dei er sjelden tungbedde;)
Mamma og lillebror Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Jeg tror du vet svaret selv. Men som de sier; masse fisk i havet
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Hvor ofte skjer dette da, når sendte du melding? Mannen min er sjelden på byen, men før i tiden.. Da svarte han aldri på sms da han ute og moret seg. Anonymous poster hash: 8f229...f17
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Hvor ofte skjer dette da, når sendte du melding? Mannen min er sjelden på byen, men før i tiden.. Da svarte han aldri på sms da han ute og moret seg. Anonymous poster hash: 8f229...f17 HI skriver jo at de ikke har vært ute på date, dvs hun blir aldri invitert ut på noe, han morer seg bare med andre. At en mann en gang i blant går på byen med kompiser er noe helt annet. I nyforelsket og veldig interessert-fasen vil man vel være med flørten sin mest mulig?
ærlig talt Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Vanskelig å si, mener jeg. Kanskje er han ute på noe han har sagt ja til for lenge siden? Er det bare en vanlig fylletur med kompiser, ville jeg stusset. Hadde han vært ordentlig interessert ville han nok da heller kommet på besøk til deg.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Jeg hadde ikke tolket det slik HI. Jeg hadde tenkt at det at han møter deg og kysser deg slik er et godt tegn:). Og hvis det kun har skjedd en gang at du inviterte ham og han ikke kom- da hadde jeg tenkt at han ikke var en slik en som sviktet andre hvis han hadde lovet å tilbringe kvelden med dem. Hadde avventet og sett. Anonymous poster hash: ff2a7...e24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå