Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 ? Anonymous poster hash: 8e1b2...5f1
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Vanlig er hundre ganger bedre enn snarkokt! Anonymous poster hash: 1902a...9bb
★julestjerne★ Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Vanlig, for all del. Evt fjordland (ikkje eit dårlig alternativ). Snarkokt er ikkje aktuelt.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Jeg synes den vanlige ofte blir brune flekker i fordi den må koke så lenge. Har dårlig matlyst, og det skal ikke mer til for å ødelegge den. Jeg bruker derfor snarkokt, sånn som tar 15-20 min Anonymous poster hash: b800b...569
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Toro eller et annet merke som er bedre? Hi Anonymous poster hash: 8e1b2...5f1
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Jeg synes den vanlige ofte blir brune flekker i fordi den må koke så lenge. Har dårlig matlyst, og det skal ikke mer til for å ødelegge den. Jeg bruker derfor snarkokt, sånn som tar 15-20 min Anonymous poster hash: b800b...569 Da rører du for lite i grøten, og bruker for høy varme. Prøv evt stekeovnsmetoden. Anonymous poster hash: d64a1...750
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Geisha er uten tvil best. Anonymous poster hash: 50bf6...c06
IreneUtålmodig Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Her blir det noe så ukomplisert som toro ferdiglaget, 25 kr for 950 gr. Smaker akkurat det samme :-P Har panikk for brune flekker i Grøten selv
C&M&H Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 Den derre rødbrune pakken som skal koke i en halvtime er veldig god!! Ellers er det best med vanlig.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 Geisha vanlig Anonymous poster hash: e62fe...cb6
*Miss Marple* Skrevet 20. desember 2013 #14 Skrevet 20. desember 2013 Geisha - kokt på helmelk er det eneste som duger. Skal kokes i nesten en time, men det er den verd. I krise er Fjordland sin ferdiggrøt brukendes, men den er veldig søt.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 20. desember 2013 #15 Skrevet 20. desember 2013 Geisha grøtris eller en en god risotto-ris kan også brukes. Snarkokt smaker ikke godt i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #16 Skrevet 20. desember 2013 Synes Fjordland sin er mega god Anonymous poster hash: 1cf5e...838
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #17 Skrevet 20. desember 2013 Fjordland sin smaker dritt så enten Toro eller den som tar 25min er best. Anonymous poster hash: 24818...48d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå