Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Jeg trenger en mann! Dvs, jeg trenger egentlig ikke hele mannen, bare understellet hans
Ziva Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Finnes mye fint i plastikk som durer og brummer og ikke sovner etterpå
frk Nilsen Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Finnes mye fint i plastikk som durer og brummer og ikke sovner etterpå ...og snorkefritt
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2013 joda, plastic is fantastic, men holder ikke i lengden
Gjest Fru Banderas Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 joda, plastic is fantastic, men holder ikke i lengden Det gjør ikke så mange menn heller, når man innser hvordan de egentlig er.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2013 joda, plastic is fantastic, men holder ikke i lengden Det gjør ikke så mange menn heller, når man innser hvordan de egentlig er. neida, det har jeg forsåvidt erfart, men man kunne hatt en til hver sitt bruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå