Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har iPhone og pc fra før av?? Mannen vil så gjerne kjøpe iPad til meg til jul. Men jeg ser ikke poenget. Jeg klarer meg jo fint med det jeg har, eller? Dere som har disse tre tingene, hvilket behov har du for iPad? Anonymous poster hash: 45808...0bf
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har en smarttelefon og en pc og bruker aldri iPaden vi har. Den blir stort sett brukt av barna. Mannen brukte den en del i begynnelsen (vi har en av de første utgavene), men aldri nå og han har ikke nevnt at han ønsker seg en ny og bedre utgave, så han ser nok ikke behovet han heller. Anonymous poster hash: cebd5...d09
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Ja, er det jeg mener. Bruker som regel ikke pc engang. Kun iPhonen. Så syns liksom det blir unødvendig. Hi Anonymous poster hash: 45808...0bf
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 bruker den til spill, og mye på reiser Anonymous poster hash: e67a4...7ba
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Samme her. Kun guttungen som bruker iPaden. Han får nemlig ikke låne min telefon eller pc, da de tilhører jobben. Anonymous poster hash: 4741d...8bb
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har en gammeldags Ericsson telefon, PC, og ipad. Føler man bare trenger en av delene hvis man først skal ha iphone/ipad. Altså, hadde jeg hatt iphone, så hadde jeg ikke brydd meg om å ha en ipad Anonymous poster hash: cabee...14c
MJ<3 Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Så mye bedre å bruke iPaden enn PCen da Den er jo så enkel å ha med seg, ha i sofaen, og man slipper alle kabler og skit Jeg ELSKER min iPad
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Så mye bedre å bruke iPaden enn PCen da Den er jo så enkel å ha med seg, ha i sofaen, og man slipper alle kabler og skit Jeg ELSKER min iPad Men det er jo mye bedre å skrive på et ordentlig tastatur. Jeg brukte iPaden vår en kort periode mens pcen min var ødelagt og jeg orket ikke å skrive noe som helst, så det ble bare til at jeg leste på nett og ikke noe annet. Anonymous poster hash: cebd5...d09
MJ<3 Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Så mye bedre å bruke iPaden enn PCen da Den er jo så enkel å ha med seg, ha i sofaen, og man slipper alle kabler og skit Jeg ELSKER min iPad Men det er jo mye bedre å skrive på et ordentlig tastatur. Jeg brukte iPaden vår en kort periode mens pcen min var ødelagt og jeg orket ikke å skrive noe som helst, så det ble bare til at jeg leste på nett og ikke noe annet. Anonymous poster hash: cebd5...d09 Ja, enig i det, skal man skrive mye så er det kanskje best med PC. Jeg har PC på jobben jeg bruker da evt. Men dersom man bare skal sløvsurfe og skrive småting så er den genial
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Jeg bruker aldri ipaden vår. Og jeg er heldigvis ikke avhengig av å surfe i sofaen eller på reise. Anonymous poster hash: 0566b...464
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 Den er jo større enn iphonen, og derfor mer behagelig å surfe på nettet med om pc ikke er et alternativ. Hvis dere er på tur f.eks. Hvis du skal lese e-bøker er str på nettbrett bedre. Skjermen er liten, men det går fint an å se en film på den.
Optatium Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 Jeg bruker den til oppskrifter når jeg lager mat, iphonen er litt liten g pcen tar mye plass. Jeg bruker den til noter når jeg spiller, og jeg har den me på reise. Liker også å spille spill på den. Så jeg elsker både iphonen, ipaden og imacen min :-P
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #13 Skrevet 20. desember 2013 Den er jo grei når man bare skal ta et raskt søk, men det kan jo ikke sammenlignes med en PC. PC blir jo også en lagringsstasjon, man kan laste ned film/tv serier, fylle den opp med musikk, spille spill, den er mer privat/personlig, lagre bilder fra fotoapparat og film fra videokamera, inkludert redigeringsprogram, mye bedre å skrive på.... Jeg kunne aldri hatt ipad istedenfor PC. Men om man ikke er noe pc-person, og mest foretar enkle søk, sjekker mail, facebook osv, så er ipad nok. Anonymous poster hash: cabee...14c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå