Gå til innhold

Stresser dere da damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det meste i boks til jul? Her gjenstår litt vasking, ellers er det meste i boks. For første gangs har jeg tenkt å slappe av på lille julaften. Skal ha alt klart, slik at jeg for en gangs skyld bare skal kose meg  :nissegutt:

Gavene er i boks, og nesten alt av mat og drikke er handlet inn. Kunne sikkert bakt litt mer, men gidder ikke. Jul blir det uansett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi ikke handlet inn alle gavene. Men stresser ikke :)

Anonymous poster hash: 96eaf...b9c

Skrevet

Har ikke gjort noe, men stresser ikke med det heller. Det som stresser meg er alt jeg må gjøre ferdig på jobb før jul, så de andre juleforberedelsene begynner i morgen ... Men da blir jeg sikkert tressa :-)

Anonymous poster hash: 8ac3b...467

Skrevet

Er ganske bedagelig av meg ;)

Skrevet

Nei jeg stresser ikke. Jeg tar livet med ro som vi sier:).

Skrevet

Helt i rute og tar en siste sjekk & runde på byen i morgen :) Så blir det jul, og særlig med Love Actually på kvelden :hjertesmil:

Skrevet

Jeg stresser ikke, men jobber best under press (eller KUN under press, som mannen min sier) så jeg regner med at jeg får alt i boks i løpet av helga.

Har noen gaver igjen, noen kaker å bake og ellers litt småplukk som har de med å dukke opp i siste liten.

Skrevet

Helt i rute og tar en siste sjekk & runde på byen i morgen :) Så blir det jul, og særlig med Love Actually på kvelden :hjertesmil:

Går den i morgen? Hvilke kanal?

❤️beste julefilmen❤️

Anonymous poster hash: 7a1be...328

Skrevet

Går den i morgen? Hvilke kanal?

❤️beste julefilmen❤️

Anonymous poster hash: 7a1be...328

NRK :D

Skrevet

Jeg mangler å lage ferdig noen julegaver, rydde og vaske det siste, levere alle julegavene, lage noen konfekter og kaker, pynte ferdig, hugge juletre og handle ferdig.

Når jeg setter det ned sånn så ser det fryktelig mye ut, men jeg har tre planløse dager foran med og barn som kan hjelpe til så jeg stresser ikke.

Anonymous poster hash: 99a32...12b
Skrevet

Ferdig med alle gaver, det som gjenstår er å pakke for så å dra hjem til mine foreldre for å feire julen der :)

Anonymous poster hash: 61920...d51

Skrevet

Alt under kontroll. Alle presanger i hus og pakket inn. All mat i hus. Vaskehjelpen kommer på mandag - så blir det pynting på ettermiddagen. Treet står klart på verandaen. Svigermor har sørget for 7 slag (minst) og maten på juleaften deler vi på - siden det skal være hos oss i år, er det bare tilbehøret vi skal stå for i tillegg til pent pyntet bord.

Anonymous poster hash: f323a...055
Skrevet

Noe småtteri igjen men stresser ikke;) fokus på å få barna friske. Må pakke inn gavene men d er bare kos. Skal også rundvaske kjøkkenet men d gjør jeg litt etter litt. Ellers er d å vaske huset til helga og å pynte:) skal definitivt se love actually. Men går the holliday noe? Elsker den også:) så spørs d om samboer er enig. He he;)

Anonymous poster hash: e1c4f...3d7

Skrevet

Stresser egentlig ikke, men er stressa inni meg. Har fri i dag, men har ikke fått gjort noe annet enn å starte oppvaskmaskin og vaskemaskin..

Alle gaver er i boks, mangler bare å pakke inn noen få. Skal bake colapinner i morgen, og ta inn juletreet.

For å virke litt nå i ettermiddag har jeg laget meg en lang liste.. begynner nå mens junior er på bursdag :)

Kommer i mål i år også :D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Huset ska vaskes, som hver fredag. Treet skal inn og pyntes, og det er det vi har igjen :)

Skrevet

Stresser, ja.

Anonymous poster hash: ed039...a03

Skrevet

Ingen stress her nei. Fikk levert fra oss julegaver til de som bor her vi bor i dag og holder på å vaske klær så vi får pakket rent tøy i bagene i kveld. I morgen kjører vi de tjue milene til hjemplassen min for å feire med familie. Min mor har bare litt mathandling igjen som vi hjelper til med lillejulaften.

Keg sitter altså her i sofan med en kopp kaffe og koser meg med sønnen. Herlig tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...