Gå til innhold

morgensex!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Love it:-D blir så fornøyd og glad når jeg står opp etter sex på morgenen:-)

Anonymous poster hash: 3ec4d...e28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, kunne jeg ikke tenke meg. Morgenånde og alt

Anonymous poster hash: 2a95c...199
Skrevet

Hver sin smak;-)

Skrevet

Det beste!

Anonymous poster hash: 0428b...47f

Skrevet

Hehe, helt enig i det :). Fin start på dagen med slikt ;). Men siden jeg er glad i å sove om morgenen også, så må jeg rekke å bli tent av befølingen og våkne av det før vi setter i gang.

Anonymous poster hash: 93776...ed6
Skrevet

Det er helt utrolig godt, ja, men skulle ønske vi var nydusjede og nylig hadde pusset tennene før vi gikk i gang :P 

Anonymous poster hash: bb17f...809
Skrevet

Er ikke noe fan av det. Er så trøtt at kroppen er i koma om morgenen så merker nesten ingenting. Er mye mer følsomt på ettermiddagen/kvelden :P

Skrevet

Det hendte vi hadde det før, og det var deilig! Men nå hvis han prøver seg så blir jeg visst bare sur og dytter han vekk. Det vet ikke jeg noe om, for jeg sover :P Men jeg savner det!

Anonymous poster hash: 28d09...12a

Skrevet

Nyydelig<br /><br />Barna må alltid vekkes, så vi har morgensex hvertfall 3 dager i uka

Anonymous poster hash: ede21...e93

Skrevet

Når kjenner mannen min har en stiv en morgenen så er det nok til å tenne meg;-)

Skrevet

Tek ein halvtime ekstra morgonsøvn framfor morgonsex når som helst.

Skrevet

men hva med morgenånden? Jeg holder knapt ut med min egen, og å stikke tunga langt inn i noen andres morgenånde er jo helt utenkelig! Litt sikkelmerker i munnviken, gørr i øynene og en gul kvise eller to hører også ofte med i mitt morgenansikt...

Skrevet

men hva med morgenånden? Jeg holder knapt ut med min egen, og å stikke tunga langt inn i noen andres morgenånde er jo helt utenkelig! Litt sikkelmerker i munnviken, gørr i øynene og en gul kvise eller to hører også ofte med i mitt morgenansikt...

Vi snakker om sex her, ikke nødvendigvis med klining og å se hverandre dypt inn i øynene.....

Anonymous poster hash: f978b...26e

Skrevet

kan ikke ha god sex uten masse deilig klining

Anonymous poster hash: 2a95c...199
Skrevet

Lyset av løser utseendeproblemer :P føler meg opplagt etterpå:-)

Skrevet

Da jeg var sammen med eksen kunne jeg ikke se for meg noe verre enn morgensex, med den ekle ånden og alt. Nå derimot er det toppen. Null ekle lukter eller annet ufresht :P

Skrevet

Helt ok men jeg foretrekker å bli tatt bakfra, føler ikke noe stort kyssebehov der og da :P  Men, bedre på kvelden synes jeg men samboern sovner nesten før hodet har treft puta så ikke så stor sjanse der gitt. Blir ikke så ofte action her da, mye pga det..

Anonymous poster hash: 687a5...c89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...