Gjest Sekretøsa Skrevet 20. desember 2013 #26 Skrevet 20. desember 2013 Ikke det at jeg tror de som liker å slikke partneren i rumpa er spesielt glad i morsmelk altså, selv kunne jeg ikke tenkt meg førstnevnte... Nekter å tro det er bare meg og sekretøsa som har smakt med vilje! Flere jeg kjenner har smakt... Av de jeg faktisk har snakket om det med Hva? Tror du ikke vi er de eneste enestående? ;-)
Cruella De Vil Skrevet 20. desember 2013 #28 Skrevet 20. desember 2013 Ja, det smakte søtt, litt som melk litt utblandet med vann og tilsatt sukker? Jeg må ellers si jeg synes det er rart at noen aldri har smakt på sin egen morsmelk, om ikke annet bare av nysgjerrighet? Jeg måtte pumpe, og melk som da hadde vært innom kjøleskapet en liten tur måtte jeg da alltid smake på (en dråpe for å sjekke at det er passe varmt og ikke har blitt surt), men jeg ville jo tro at de som ammet ville testet en gang bare for å se hva det smakte...?
It's all about me Skrevet 20. desember 2013 #29 Skrevet 20. desember 2013 Smakte på hver eneste flaske med pumpet melk jeg ga. Mye lettere å ta en mini-slurk enn å kjenne på håndleddet :-) Det smaker faktisk godt. Som melk med masse sukker i.
Jallow B Skrevet 20. desember 2013 #30 Skrevet 20. desember 2013 Jepp. Mannen fikk litt på fingeren for å smake også, nysgjerrig som han var. Om vi kan robbe til oss melka fra ei KU for å drikke, skjønner jeg ikke at folk reagerer på at man drikker menneske-melk..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #31 Skrevet 20. desember 2013 Jeg tør ikke smake, men har veldig lyst. Det er jo helt naturlig og mye mer logisk å smake på menneskemelk enn kumelk.. Anonymous poster hash: 3850f...fb7
Camillok Skrevet 20. desember 2013 #32 Skrevet 20. desember 2013 Å, takk og pris tydelig at alle de fornuftige folkene legger seg i rimelig tid jeg ble litt oppgitt her i går! Hihi, note to self: hvis man er oppe om natta så unngå dib
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #33 Skrevet 20. desember 2013 Jepp. Mannen fikk litt på fingeren for å smake også, nysgjerrig som han var. Om vi kan robbe til oss melka fra ei KU for å drikke, skjønner jeg ikke at folk reagerer på at man drikker menneske-melk.. Hihi min mann prøvde å smake rett fra puppen, men han fikk det ikke til. Feil sugeteknikk. Anonymous poster hash: 19f91...439
Gjest meg&mini Skrevet 20. desember 2013 #34 Skrevet 20. desember 2013 Synes dere virkelig det er ekkelt? Det er jo bare melk og babyen spiser det... Jeg har smakt og det smaker Honnycorn-melk:p
Gjest meg&mini Skrevet 20. desember 2013 #35 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Jeg har smakt hver gang jeg har tint frossen mm fra frysen. Man må jo lukte og smake på at den ikke har blitt ødelagt. Det smaker mildt og søtt. Jeg er helt enig! Hvis jeg hadde spist noe spesielt også. Endret 20. desember 2013 av meg&mini
Septembermirakel❤️ Skrevet 20. desember 2013 #36 Skrevet 20. desember 2013 Jeg klarte ikke dy meg for et par dager siden... jenta mi er 3 måneder nå, første barn og jeg er nysgjerrig av natur. Jeg smakte på en dråpe eller to...smakte jo ikke ille, søtt og godt. Skjønner godt ungene våre liker det Synes det er veldig fascinerende at etter 9 måneder hvor jeg har 'næret' henne, er jammen kroppen laget for å fortsette 'næringen' på utsiden med morsmelk. Kroppen vår er fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå