Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Jeg trenger råd fra dere. Jeg og min mann er ikke helt på samme bølgelengde angående en ting. Vi har 2 bad i huset, som vi har tenkt å oppgradere. ( vi har kjøpt nytt hus ) Det jeg tenkte var at jeg ville ha like fliser på begge bad, altså både vegger og gulv. Vi var og så på noen fliser, og ble forelsket i steinfliser, avlange på vegg, firkanta på gulv og litt mindre på dokasse. Med de flisene blir det en slags spafølelse på badene. Vi regnet på det igår, og det ble ca 30.000 for fliser på begge bad. Han som skal legge dem har sendt oss prisliste og det kom på 56.000, for det er mye jobb og gjøres på en helt annen måte iom at det er steinfliser. Jeg ble litt paff og lei meg og sitter med delte følelser. Mannen mener at vi burde gå for det nå, enn å gjøre det etter et par år, da blir det dyrere. Og satser vi ikke på det nå, så kommer jeg til å angre. Vi har oppgradert kjøkkenet også.. Hva mener dere? Er det mye penger? Anonymous poster hash: 7a972...47c
det er berre mordi Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Jeg trenger råd fra dere. Jeg og min mann er ikke helt på samme bølgelengde angående en ting. Vi har 2 bad i huset, som vi har tenkt å oppgradere. ( vi har kjøpt nytt hus ) Det jeg tenkte var at jeg ville ha like fliser på begge bad, altså både vegger og gulv. Vi var og så på noen fliser, og ble forelsket i steinfliser, avlange på vegg, firkanta på gulv og litt mindre på dokasse. Med de flisene blir det en slags spafølelse på badene. Vi regnet på det igår, og det ble ca 30.000 for fliser på begge bad. Han som skal legge dem har sendt oss prisliste og det kom på 56.000, for det er mye jobb og gjøres på en helt annen måte iom at det er steinfliser. Jeg ble litt paff og lei meg og sitter med delte følelser. Mannen mener at vi burde gå for det nå, enn å gjøre det etter et par år, da blir det dyrere. Og satser vi ikke på det nå, så kommer jeg til å angre. Vi har oppgradert kjøkkenet også.. Hva mener dere? Er det mye penger? Anonymous poster hash: 7a972...47c Dette må de nesten diskutere i fellesskap med kvarandre, om de har økonomien til det - osv. Det er lite vi kan bidra med.
Appelsinpiken Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Er det en mulighet å gjøre dette på ene badet, og så billigere fliser på det andre?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Er det en mulighet å gjøre dette på ene badet, og så billigere fliser på det andre? Utgangspunktet var å ha like på begge bad. Og tar vi mindre av samme type på det andre badet, F.eks så blir det ikke mye billigere. Anonymous poster hash: 7a972...47c
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Synest ikke dette var dyrt i det hele tatt. Noen venner av meg betalte over 70.000 for å flislegge et knøttlite bad med toalett. Anonymous poster hash: f83c8...089
Gjest Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Høres billig ut for to bad. Punget ut mye mere enn det for err bad. Men gjennom et vvs firma som gjorde alt.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Okei, takk for alle innblikk, kanskje det ikke er så dyrt allikevel... flere innspill? Hilsen Hi Anonymous poster hash: 7a972...47c
Tired mama Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Jeg trenger råd fra dere. Jeg og min mann er ikke helt på samme bølgelengde angående en ting. Vi har 2 bad i huset, som vi har tenkt å oppgradere. ( vi har kjøpt nytt hus ) Det jeg tenkte var at jeg ville ha like fliser på begge bad, altså både vegger og gulv. Vi var og så på noen fliser, og ble forelsket i steinfliser, avlange på vegg, firkanta på gulv og litt mindre på dokasse. Med de flisene blir det en slags spafølelse på badene. Vi regnet på det igår, og det ble ca 30.000 for fliser på begge bad. Han som skal legge dem har sendt oss prisliste og det kom på 56.000, for det er mye jobb og gjøres på en helt annen måte iom at det er steinfliser. Jeg ble litt paff og lei meg og sitter med delte følelser. Mannen mener at vi burde gå for det nå, enn å gjøre det etter et par år, da blir det dyrere. Og satser vi ikke på det nå, så kommer jeg til å angre. Vi har oppgradert kjøkkenet også.. Hva mener dere? Er det mye penger? Anonymous poster hash: 7a972...47c Har dere penger til det, er det bare å kjøre på! Hvis dere IKKE har penger til det, så burde dere vente.
ærlig talt Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Dette var ikke galt når det er snakk om 2 bad. Har dere pengene, kjør på 😊
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Vi har solgt vår leilighet og tjent godt på den, men det vil ikke si at vi kan bare drite i penger å kjøre på.. Men ja, vi har råd til det...bare at jeg syns det er mye penger...og mannen sier at det blir verdt det. Anonymous poster hash: 7a972...47c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå