Gå til innhold

er jeg litt hårsår nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

La ut et supersøtt bilde av ungen min på face. Jeg viste det til kjæresten. Han smilte bare og sa ja jeg har sett det. Alle andrectrykker like og synes det va sååå snålt og fint pp kommentarer å sånn. Ville ikke det vere vanlig at min kjæreste også ville like bildet eller liker han det ikke? Er jeg teit nå???

Anonymous poster hash: 1f259...ce1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heheh :P Ja du er litt "teit" nå. Han mener ikke noe med det, men er kanskje litt lei av å se bilde av den suuuuuper søte babyen hele tiden(?)

Men, jeg skjønner deg ;P 

Skrevet

Ja, du er hårsår. Du har jo vist han bildet. Antar du ikke la det på face for at han skulle se det? Jeg skjønner ikke denne jakten på likes...

Anonymous poster hash: a3a3f...eee
Skrevet

Men statusen om at jeg liker et spill. DEN liker han... et sekund etter jeg viste han bildet.. :/

Skrevet

Hehehe.. får samle meg litt å ikk la d bry meg, men jeg er litt teit jah.. bare begynner å lure litt.. hehe..

Skrevet

Ja, du er teit nå. :) Men dersom han ønsker deg inn i armkroken sin så bør han begynne å sukke og oie seg og like, han også. Si til han at det er vanlig å i det minste late som at man blir aldeles bedåret, når noen viser frem bilder av arvingen. Det er ren høflighet, og et forbasket nyttig sjekketriks.

Anonymous poster hash: a38b6...881
Skrevet

Herregud

Anonymous poster hash: 0a60b...b05
Skrevet

Men statusen om at jeg liker et spill. DEN liker han... et sekund etter jeg viste han bildet.. :/

Haha..(Nå lo jeg godt) Se.. Han er bare en kar :P 

Skrevet

Ja, du er hårsår.

Han har sett bildet in real life. Hvorfor skal han da like bildet også på Facebook? Hadde ikke jeg syns vært naturlig. Like trykker jeg når jeg ser et bilde jeg liker. Har jeg sett det før ser jeg ikke hvorfor man skal trykke like?

Anonymous poster hash: 30501...95c

Skrevet

Blir forvirret av detta jeg. Hva ska jeg tro da? Sitter uansett å ønsker han "liker" bildet. :/ ikke en tragisk annen ubetydlig status.. :(

Skrevet

Han hadde ikke sett det før. Var fra nissefesten i barnehagen.. litt speielt bilde egentlig. For meg vel å merke da men.

Skrevet

1. Hvis det er så viktig for deg at han trykker liker, så si det til ham. Menn er ikke tankelsere og de forstår ikke hint. Menn forstår ikke hint. Derfor må du si det i klartekst.

2. Han er mann. Menn ser ikke på sånne barnebilder på samme måte som kvinner. Kvinner akker og oier seg over det søte vakre nydelige barnet. Menn er ikke sånn! Antagelig skjønner han ikke at dette var så viktig for deg og at du skulle knytte så mange følelser til om han trykker på liker eller ikke. Det faller ham ikke inn at du skal gå og gruble på dette. Så si fra, dersom det er så viktig for deg.

3. Facebook er ikke RL. Ikke overanalyser dette. Sjansen er stor for at han ikke skjønner bæret av det som foregår inni deg nå.

4. Er han far til barnet? Hvis ikke, skjønner han i hvert fall ingenting. Så derfor må du si fra, eller la det gå.

Skrevet

Menn er menn. jeg kjenner ingen menn som sukker og oier seg og liker bilder av babyer på facebook. Det betyr ikke at de ikke liker barnet i seg selv. Du overanalyserer litt, slapp av :-)

Skrevet

Postet litt fort her. Fakta er jo at det er vi mammaer som er helt forelsket i egne barn, de er rett og slett ikke så interessante for andre. Ikke noe galt i det, jeg ville ikke blitt fornærmet for det.

Skrevet

Kanskje han synes det er teit at du legger ut bilde av ungen din på Facebook ! Jeg blir ihverfall ikke imponert over folk som legger ut bilder av barna sine . Uansett hvor søte de er ! De har rett på et personvern .

Skrevet

Ja du er ganske hårsår. Jeg går aldri inn og liker bilder på face. Ikke legger jeg ut bilder av barna heller forresten.

Anonymous poster hash: 337b6...3ba

Skrevet

Hihi. Må le litt av meg selv i dag. Hehehhh.

Skrevet

Menn er menn ja, skjønner at du gjerne vil at han skal si at han liker bildet ol men ikke sikkert han er sånn skrudd sammen. Da samboern min kom hjem fra jobb etter 2 mnd stilte jeg opp i min fineste sommerkjole og høye hæler på flyplassen for å ta imot han..tror dere han la merke til det? Ikke minst kommenterte det? Neida, selvfølgelig ikke..neste gang skal jeg stille i joggbukse men han kommer vel neppe til å se det heller :P

Anonymous poster hash: abfb2...f0a
Skrevet

:/ liker ikke følelsen av at jeg skulle ønske det burde bry meg da. Men man må bare suck it up. :P menn er menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...