Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Hvor mye ca pr mnd bruker du til hudpleie i ansiktet? Nå tenker jeg ikke på sminke,men på andre produkter. Har plutselig fått problemhud og må gjøre noe med det,men de beste produktene er jo himla dyre..! Anonymous poster hash: b55e7...69e
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Alt for mye er jeg redd. Har blitt hektet på et svindyrt merke. Sukk... Men det er litt vanskelig å si hvor mye det blir i måneden fordi jeg kjøper ikke noe hver eneste måned. Så selv om kremene mine nå koster latterlig mye, varer de også veldig mye lengre enn før, så det utjevner seg litt, men ikke helt. Anonymous poster hash: 7f4a7...ac4
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Alt for mye er jeg redd. Har blitt hektet på et svindyrt merke. Sukk... Men det er litt vanskelig å si hvor mye det blir i måneden fordi jeg kjøper ikke noe hver eneste måned. Så selv om kremene mine nå koster latterlig mye, varer de også veldig mye lengre enn før, så det utjevner seg litt, men ikke helt. Anonymous poster hash: 7f4a7...ac4 Er det verdt det? Synes du de er så bra at det er verdt det? Jeg tenker å kjøpe noe som er anbefalt av ei som er flink til slikt,men for tre produkter blir det 1200kr...er det dyrt eller midt på treet? HI Anonymous poster hash: b55e7...69e
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har kommet dit at jeg trenger skikkelig gode produkter. Merker stor forskjell på huden. Spesielt rundt øynene trenger jeg en god øyekrem. Bestiller Dermalogica på nett, eller kjøper hos hudpleier når jeg er i byen. Går lett noen tusen, men de varer jo lenge. Syns ikke det du tenker å kjøpe hørtes så altfor dyrt ut. Hviket merke? Anonymous poster hash: 33d16...714
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Alt for mye er jeg redd. Har blitt hektet på et svindyrt merke. Sukk... Men det er litt vanskelig å si hvor mye det blir i måneden fordi jeg kjøper ikke noe hver eneste måned. Så selv om kremene mine nå koster latterlig mye, varer de også veldig mye lengre enn før, så det utjevner seg litt, men ikke helt. Anonymous poster hash: 7f4a7...ac4 Er det verdt det? Synes du de er så bra at det er verdt det?Jeg tenker å kjøpe noe som er anbefalt av ei som er flink til slikt,men for tre produkter blir det 1200kr...er det dyrt eller midt på treet? HI Anonymous poster hash: b55e7...69e Jeg synes absolutt det er verdt det, hvis ikke hadde jeg ikke kjøpt disse produktene over så mange år (har brukt merket siden 2007 nå). Jeg går samtidig jevnlig til en hudpleier som er konsulent for produktene og får tilpasset sammensetningen av produkter etter hvilket behov jeg har for tiden. Hvis jeg sammenligner med hva jeg betaler for mine produkter, er den prisen du nevner midt på treet... Anonymous poster hash: 7f4a7...ac4
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har kommet dit at jeg trenger skikkelig gode produkter. Merker stor forskjell på huden. Spesielt rundt øynene trenger jeg en god øyekrem. Bestiller Dermalogica på nett, eller kjøper hos hudpleier når jeg er i byen. Går lett noen tusen, men de varer jo lenge. Syns ikke det du tenker å kjøpe hørtes så altfor dyrt ut. Hviket merke? Anonymous poster hash: 33d16...714 Ja, det lurer jeg også på. Hvilke produkter er du blitt anbefalt, HI? Anonymous poster hash: 7f4a7...ac4
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har kommet dit at jeg trenger skikkelig gode produkter. Merker stor forskjell på huden. Spesielt rundt øynene trenger jeg en god øyekrem. Bestiller Dermalogica på nett, eller kjøper hos hudpleier når jeg er i byen. Går lett noen tusen, men de varer jo lenge. Syns ikke det du tenker å kjøpe hørtes så altfor dyrt ut. Hviket merke? Anonymous poster hash: 33d16...714 Ja, det lurer jeg også på. Hvilke produkter er du blitt anbefalt, HI? Anonymous poster hash: 7f4a7...ac4 Jeg har ikke personlig blitt anbefalt noe,men ettersom jeg plutselig har fått problemhud ut av det blå,leste jeg at det å skikkelig rense huden ordentlig med rens,skrubb og masker skulle hjelpe. Så et produkt jeg vil prøve ut er fra emerginC scientific Organics.Har ALDRI hørt om det før,men fant det på blivakker.no. Og så var det visst en helt utrolig fuktighetsmaske fra et merke som heter PRIORI. ar aldri hørt det før heller...selges ikke i norge,men fant det på en nettside. Men så vet jeg jo ikke om det er verdt det da,om jeg ikke får dise anbefalingene fra en som faktisk ser på huden min... Hva tenker dere? Kjøpe og se hvordan det går,eller dra til en hudspesialist? HI Anonymous poster hash: b55e7...69e
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har kommet dit at jeg trenger skikkelig gode produkter. Merker stor forskjell på huden. Spesielt rundt øynene trenger jeg en god øyekrem. Bestiller Dermalogica på nett, eller kjøper hos hudpleier når jeg er i byen. Går lett noen tusen, men de varer jo lenge. Syns ikke det du tenker å kjøpe hørtes så altfor dyrt ut. Hviket merke? Anonymous poster hash: 33d16...714 Ja, det lurer jeg også på. Hvilke produkter er du blitt anbefalt, HI? Anonymous poster hash: 7f4a7...ac4 Jeg har ikke personlig blitt anbefalt noe,men ettersom jeg plutselig har fått problemhud ut av det blå,leste jeg at det å skikkelig rense huden ordentlig med rens,skrubb og masker skulle hjelpe. Så et produkt jeg vil prøve ut er fra emerginC scientific Organics.Har ALDRI hørt om det før,men fant det på blivakker.no. Og så var det visst en helt utrolig fuktighetsmaske fra et merke som heter PRIORI. ar aldri hørt det før heller...selges ikke i norge,men fant det på en nettside. Men så vet jeg jo ikke om det er verdt det da,om jeg ikke får dise anbefalingene fra en som faktisk ser på huden min... Hva tenker dere? Kjøpe og se hvordan det går,eller dra til en hudspesialist? HI Anonymous poster hash: b55e7...69e Jeg ville dratt til en hudpleier for å få en ordentlig analyse av huden din og anbefalinger deretter. Det har alltid fungert best for meg i alle fall. Spesielt siden du tenker å bruke litt penger på produkter. Kjipt å betale 1200 kr for noe som kanskje ikke er optimalt for akkurat din hud. Anonymous poster hash: 7f4a7...ac4
3 er nok! Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 I snitt bruker jeg vel 20 kr i måneden eller noe på hudpleie. Mindre enn det også ant
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #10 Skrevet 19. desember 2013 Ca 1500 inkl litt botox. Har alltid brukt dyre merker og har veldig fin hud. Anonymous poster hash: 06dfd...28e
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #11 Skrevet 19. desember 2013 Fikk mye finere hud etter at jeg ble gravid. Så nå kjøper jeg fuktighetskrem til 129 på apotek, og vasker ansiktet med klut med vann. Finere og renere hud enn da jeg brukte 700 i mnd på MDformulations. Hormoner som var skylda i min dårlige hud... Anonymous poster hash: c692d...f7b
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #12 Skrevet 19. desember 2013 Fikk mye finere hud etter at jeg ble gravid. Så nå kjøper jeg fuktighetskrem til 129 på apotek, og vasker ansiktet med klut med vann. Finere og renere hud enn da jeg brukte 700 i mnd på MDformulations. Hormoner som var skylda i min dårlige hud... Anonymous poster hash: c692d...f7b Tror det er hormoner fra cerazette som var min grunn.har slutta med de nå,men problemhuden består... HI Anonymous poster hash: b55e7...69e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå