sug lut Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 hallo verden! så fin du er! smask på nesen, verden!
Ziva Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Kan jeg få en dose av det du har fått i deg? Møkkadag med umulig unge, svigermor har fortalt henne at hun får så maaaaange gaver på julaften. Så ungen har fått julefeber. Gubben er om mulig enda sykere, så jeg har truet med at jeg snart må kontakte begravelsesbyrået. Og så sitter jeg igjen med en følelse av at jeg har glemt noe, samtidig som nesa blir tettere og kroppen varmere. Gledlig jul
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Meh. Det er for tomt og stille.
Anne-B. Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Ikke så verst. Fant Bones på tv3, hadde glemt hvor godt jeg liker det.
Ziva Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Meh. Det er for tomt og stille. Klem. Husker du linken du la ut om berner sennen tispen som eierene ikke hadde tid til lengre? Vet du hvordan det har gått med henne, om hun har kommet til noen som gir henne et godt hjem?.
Light of my life Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 (endret) :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:Ja i dag er alt bare helt :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Endret 19. desember 2013 av Light of my life
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Meh. Det er for tomt og stille. Klem. Husker du linken du la ut om berner sennen tispen som eierene ikke hadde tid til lengre? Vet du hvordan det har gått med henne, om hun har kommet til noen som gir henne et godt hjem?. Aner ikke, den er borte fra Finn, såvidt jeg kan se.. Uansett har jeg en mann som vil vente med ny hund, selv om jeg aller helst skulle hatt en ny igår..
sug lut Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2013 Kan jeg få en dose av det du har fått i deg? Møkkadag med umulig unge, svigermor har fortalt henne at hun får så maaaaange gaver på julaften. Så ungen har fått julefeber. Gubben er om mulig enda sykere, så jeg har truet med at jeg snart må kontakte begravelsesbyrået. Og så sitter jeg igjen med en følelse av at jeg har glemt noe, samtidig som nesa blir tettere og kroppen varmere. Gledlig jul skulle gjerne delt. kjennes ut som jeg må ha gjort noe riktig her i livet. sender over sympati...
sug lut Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #9 Skrevet 19. desember 2013 Meh. Det er for tomt og stille. den tomheta er fæl.
Iiiiik Skrevet 19. desember 2013 #10 Skrevet 19. desember 2013 Glad for at dagen er fin, sug lut! Det fortjener du der du sitter med den dumme armen. Stor klem til deg, Gorilla!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå