Gå til innhold

fine fine dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo verden! så fin du er! smask på nesen, verden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg få en dose av det du har fått i deg?

Møkkadag med umulig unge, svigermor har fortalt henne at hun får så maaaaange gaver på julaften. Så ungen har fått julefeber. Gubben er om mulig enda sykere, så jeg har truet med at jeg snart må kontakte begravelsesbyrået. Og så sitter jeg igjen med en følelse av at jeg har glemt noe, samtidig som nesa blir tettere og kroppen varmere.

Gledlig jul :)

Skrevet

Meh. Det er for tomt og stille.

Skrevet

Ikke så verst. Fant Bones på tv3, hadde glemt hvor godt jeg liker det.

Skrevet

Klem.

Husker du linken du la ut om berner sennen tispen som eierene ikke hadde tid til lengre? Vet du hvordan det har gått med henne, om hun har kommet til noen som gir henne et godt hjem?.

Skrevet (endret)

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:Ja i dag er alt bare helt :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

:strix:  

Endret av Light of my life
Skrevet

Klem.

Husker du linken du la ut om berner sennen tispen som eierene ikke hadde tid til lengre? Vet du hvordan det har gått med henne, om hun har kommet til noen som gir henne et godt hjem?.

Aner ikke, den er borte fra Finn, såvidt jeg kan se.. 

Uansett har jeg en mann som vil vente med ny hund, selv om jeg aller helst skulle hatt en ny igår.. :(

Skrevet

Kan jeg få en dose av det du har fått i deg?

Møkkadag med umulig unge, svigermor har fortalt henne at hun får så maaaaange gaver på julaften. Så ungen har fått julefeber. Gubben er om mulig enda sykere, så jeg har truet med at jeg snart må kontakte begravelsesbyrået. Og så sitter jeg igjen med en følelse av at jeg har glemt noe, samtidig som nesa blir tettere og kroppen varmere.

Gledlig jul :)

skulle gjerne delt. kjennes ut som jeg må ha gjort noe riktig her i livet. sender over sympati...

Skrevet

den tomheta er fæl.

Skrevet

Glad for at dagen er fin, sug lut! Det fortjener du der du sitter med den dumme armen. 

Stor klem til deg, Gorilla! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...