Gå til innhold

Navnet Amund

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva synes dere om det?

Anonymous poster hash: 07527...227
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint!!!

Anonymous poster hash: 0a5af...f1a

Skrevet

Liker det!

Anonymous poster hash: e3301...536

Skrevet

Knallfint! Både på små, søte gutter og store, kjekke menn :)

Anonymous poster hash: b7007...532
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Like flott på små gutter, store gutter og voksne menn. 

Skrevet

Synes det er på kanten til stygt. "Vondt" å si. De som kaller barnet sitt det, tenker jeg har gjort det pga oppkalling. Mener definitivt ikke det passer på en søt liten gutt, heller en litt uheldig en da!

Amund kommer liksom inn i rekka blant navn som Birger, Roger, Roy, Arnfinn osv, som etter min mening ikke er tiltalende navn.

Anonymous poster hash: 7e842...944
Skrevet

Utrolig fint navn! Kunne gjerne brukt det selv også! :) 

Anonymous poster hash: 43aa9...361
Skrevet

A-munn eller U-munn? ;-) Liker norske navn,men dette er ikke en favoritt. Men synes ikke som hun skrev over at det er i samme kategori som Roger og Roy. De er jo jo blodharry, noe Amund ikke er.

Anonymous poster hash: d3ba9...92c
Skrevet

Nydelig og perfekt. Det navnet skal jeg skrive bak øret og bruke til neste i arverekken hvis det blir gutt. Minner om navnet til min kjære <3

Anonymous poster hash: 9f456...fcb

Skrevet

Selv synes jeg det er forferdelig!! Kan ikke fatte hvorfor så mange synes det er såå fint. Sønnen til venninna mi heter det, og jeg grøsser når jeg hører det. Kan jo ikke akkurat si det til henne, men det er da så mange navn å velge i, så hvorfor velge dette.... Som ei lenger opp her sier, synes jeg også det er litt ekkelt å si. Assosierer det men en feit, litt slibrig halvgammel mann.

Skrevet

Jeg liker det så godt at jeg har en sønn som heter det :) Passer veldig godt på han nå som han er en liten gutt og de jeg vet om som er voksne som heter det, passer også til å hete det. (Og det er ikke oppkalling, ingen i slekta heter det)

Anonymous poster hash: 5b3b3...36d
Skrevet

Selv synes jeg det er forferdelig!! Kan ikke fatte hvorfor så mange synes det er såå fint. Sønnen til venninna mi heter det, og jeg grøsser når jeg hører det. Kan jo ikke akkurat si det til henne, men det er da så mange navn å velge i, så hvorfor velge dette.... Som ei lenger opp her sier, synes jeg også det er litt ekkelt å si. Assosierer det men en feit, litt slibrig halvgammel mann.

Det er det som er så fint med navn, at ikke alle liker de samme navnene. Datteren til en av mine venninner heter noe jeg aldri kunne tenkt meg å kalle mitt eget barn og det var nesten så jeg trodde hun tullet da hun sa navnet hennes. Jeg hadde ikke mulighet til å komme med en eneste fin kommentar om navnet i det hele tatt... Antagelig tenkte hun det samme da hun hørte at min sønn skulle hete Amund :)

Anonymous poster hash: 5b3b3...36d

Skrevet

Da lurer jeg på hva søsknene til Amund heter....

Skrevet

Kjente en gang i tiden en Amund, og han var bare en knakende real og ganske så kjekk kar. Så har bare gode ting å si om det navnet. Assosierer det med noen som elsker hunder, natur og er jordnær og rett og slett kun bra. 

Eneste ulempen jeg kan si om navnet er at det ikke er særlig lett å uttale på engelsk. 

Anonymous poster hash: 024ef...6c9
Skrevet

Eitt flott namn som eg alltid har hatt sansen for:)

Skrevet

Nydelig navn!

Liker også Åsmund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...