Gå til innhold

Julegave til toåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man gi til en toåring egentlig? Jente, litt over to og et halvt år. Jeg skal gi henne gave, det er udiskutabelt. Men jeg aner virkelig ikke hva jeg skal finne på...

Noen som har ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte prinsessekjole og trolldeig til ei på 2,5 :)

Skrevet

Fingermaling eller morsom bok å bla i:)

Skrevet

hva med duplo eller briotogbane

Anonymous poster hash: e49cd...99e
Skrevet

Min jente er like gammel, og hun får bl. annet CD-spiller med CD (kjente barnesanger), bankebrett, DVD, bok.

Skrevet

Kjøkkenting? Som i lekekjøkken? Gutta min elsket det da de var små og skal kjøpe det til 2 åringen når han fyller år over jul :)

Skrevet

Vår toåring liker duplo, puslespill, fingermaling, brio, dukkehus, lekekjøkken, doktor sett, dukker, dukkevogn, alt av stellesaker og mat til dukken, biler, osv..

Skrevet

Min yngste jente er 2,5 år og følgende hadde blitt enorm suksess her i huset hvertfall:

Dukke og dukketilbehør, Togbane, Lekekjøkkenting, alt fra karsten og petra (løveungen/frøken kanin bamser, bøker, film), puslespill, perler, spill/lotto.

Anonymous poster hash: 28e20...77d
Skrevet

Jenta vår rundet to i oktober. Hun får karsten å petra blir bestevenner på dvd samt frøken kanin bamse. (kommer til å bli helt spinnvill;) hun har den serien 1-6 på dvd å den går mange ganger om dagen her) sånn prinsessebord med lys å speil, minnimus te selskap sett og prinsessekjole:):)

Skrevet

Lekeinstrumenter er veldig populært her. :) Og play-doh, tegnefilmer og bøker.

Anonymous poster hash: e15d4...724
Skrevet

Snuppene våre var skikkelig dukkejenter på den alderen, så de fikk gjerne stellebord, vogn ,vugge og lignende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...