Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har alltid vært glad i øl, før jeg ble gravid tok jeg meg alltid et par øl i helgene. Det ble max to øl per helg som jeg ikke blir det minste påvirket av. Nå etter 9 mnd svangerskap kløøør det fingrene etter øl igjen! Babyen er 6 nå uker (Noe jeg har lest at det minst bør ha gått før alkohol inntak med tanke på amming). Så nå vil jeg virkelig kose meg med EN øl! Det bør vell gå greit? Har babyene deres "reagert" på noen måte med amming etter alkohol? Passer på og amme godt før jeg tar den ene ølen da Anonymous poster hash: 82cc1...35a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Kan jo også legge til at jeg kun drikker når pappan er hjemme så han kan styre m bleieskift Anonymous poster hash: 82cc1...35a
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Kos deg med ølen din du God Jul.
★julestjerne★ Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Eldste var vel noko eldre før eg drakk, eg var rimelig trygg på å ikkje måtte amme rett etter alkoholinntak. Yngste tek flaske, og eg har intensjon om å ta ei øl til julematen, ho er då litt over 5 veker (7 veker over termindato).
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Ok! Alt går vell greit så lenge det gjøres med måte Anonymous poster hash: 82cc1...35a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå