Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Hvordan klarer du å "dele" deg mellom barna? Er det slik at en får mer kos enn den andre fordi den krever mer? Eller føler du at du klarer å dele det likt? Huff... Er redd jeg er med tvillinger. Og jeg blir alene. Hvordan i alle dager skal jeg klare dette?! Hjelp! Anonymous poster hash: 31cfa...094
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Man gjør bare så godt man kan, men noen dager holder man på å gi opp. Anonymous poster hash: 105f8...085
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Huffda... De var mye mer positive i den andre tråden om tvillingmammaer. Anonymous poster hash: 31cfa...094
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Når pappaen kommer hjem fra jobb koser vi med en hver og de får full oppmerksomhet begge to, men når man er alene er det mange ganger overveldende. Anonymous poster hash: 105f8...085
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Kjenner det er overveldende bare ved tanken. Men sånn jevnt over når du er alene med dem, så går det greit? Sant?.. Anonymous poster hash: 31cfa...094
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Jeg er alene med tvillinger. Jeg klarer som regel og gi dem like mye oppmerksomhet føler jeg. Er jo tider der dem sover ulikt på dagen og da blir det jo mye kos med den som er våken. Når begge er våkne er jeg mye på gulvet med dem og da får begge like mye oppmerksomhet. Går helt fint og sitte i sofaen og ha begge på hver sin skulder. Så tror ikke du skal beskymre deg for det. :-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Jeg er alene med tvillinger, har vært det siden de ble født. Om det nå er slik at du blir alene, går det og. Men ikke bruk for mye tid på å engste deg for om det er 2 inni der om du ikke vet sikkert. Om du bærer tvillinger, er vi mange i samme situasjo, som kan gi råd/tips/dele erfaringer med. Når det gjelder oppmerksomhet prøver jeg så godt jeg kan å dele. Klart enkelte ganger trenger den ene mer, og da får den det. Men på det jevne klarer jeg å dele den på de 3 barna mine, og trorikke noen lider aV mangel på kjærlighet :-D Anonymous poster hash: 97bd5...b3e
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Får dere noe hjelp av faren? Min vil nok komme inn på banen etterhvert. Men jeg er usikker hvor mye jeg kan forvente fra han...? Jeg må nok belage meg på å klare dette alene mesteparten av den første tiden. Anonymous poster hash: 31cfa...094
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå