Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Har lyst til å ta med treåringen og baby på to mnd på kino. Men får babyen være med inn? Han sover mye og er vant til mye lyd, så det burde vel gå bra? For treåringen får jo ikke bli med på babykino. Anonymous poster hash: b9a7b...7d3
Gjest cd0da Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Hadde jeg aldri gjort! Det er høy lyd på vanlig kino, ALTFOR høy for en baby på 2 mnd. og det er nok. unnskyld språket, jævlig irriterende for de andre om babyen begynner å gråte under filmen! Da hadde jeg forsøkt å få noen til å passe babyen og dra på kino med 3-åringen alene
Blomsterfiffi Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Det synest jeg ikke hørtes ut som en god ide. Jeg vil råde deg til å vente noen år. Jeg ville heller ha ventet et par år til.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Det er ikke anbefalt å ta med barn under 3 år på kino, pga støynivået, det er betydelig høyere lyd inne på kinoen enn hjemme i stua. Dessuten blir du nok fort en "pest og en plage" om babyen starter å gråte. Muligheter for barnevakt mens du og eldste er på kino? Eventuelt noen som kan være i nærheten av kinoen mens dere ser film? Anonymous poster hash: be1b7...e45
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Babyen gråter aldri så det er jeg ikke redd for. Og er det så høy lyd på barnefilmer da? Vil gjerne ha flere meninger! Anonymous poster hash: b9a7b...7d3
Tauriel Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Ville ha skaffet barnevakt... Kinoen kan fortsatt virke skremmende på babyen, det er høy lyd og filmen kan gi en "blinke" effekt i mørket som gjør det mer skummelt. Mye lyd på kino er ikke det samme som mye lyd hjemme. Barnefilmer har litt lavere lyd (har jeg hørt) men fortsatt er lyden høy.
Gjest Julia1984 Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Det er like høy lyd på barnefilmene som voksenfilm. Hva gjør du hvis babyen gråter? Går ut og lar 3-åringen sitte alene? Eller blir inne i salen og irriterer resten av publikum? Dårlig ide!!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Babyen gråter aldri så det er jeg ikke redd for. Og er det så høy lyd på barnefilmer da? Vil gjerne ha flere meninger! Anonymous poster hash: b9a7b...7d3 Som jeg nevner over her, det er ikke anbefalt å ha med barn under 3 år på kino, uansett hvilke. Kan medføre til hørselskade. Jeg selv er ung, min mor hadde med meg på kino når jeg var 1,5 år, og pga dette fikk jeg hørselskade, har nå nedsatt hørsel på ene øret, og det blir bare verre med årene. Og alle babyer gråter av og til, så ser ikke den som en garanti heller. Anonymous poster hash: be1b7...e45
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 Jeg ville ikke gjort det.. Altfor høy lyd, selv om det er en barnefilm.. Er det ikke bedre å la babyen være hos pappaen eller noen andre som babyen kjenner, og så kan du og storebror heller ha en liten kosetid for dere selv på kino. Sikkert mye gøyere for 3åringen å se filmen uten at mammaen må tenke på baby. Her var jeg på kino med storebror på 3år, der var til og med lyden for høy for han.. Han likte det ikke noe særlig, og jeg kan tenke meg at det er verre for en baby. Anonymous poster hash: 273ff...2fc
Nebbdyret <3 Skrevet 19. desember 2013 #10 Skrevet 19. desember 2013 Baby på to måneder som aldri gråter? HAHAHAHAHAHAHHA jeg dauer...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #11 Skrevet 19. desember 2013 Det er faktisk sant, han gråter aldri. Jeg leser signalene hans så godt at jeg alltid er i forkant. Men dette med lyd og hørselskade gjør at jeg får bli hjemme med babyen. Takk for svar. Anonymous poster hash: b9a7b...7d3
Englenemine Skrevet 19. desember 2013 #12 Skrevet 19. desember 2013 Er vanvittig høy lyd på barnefilmer og. Ungen min på 5 vil nesten ikke på kino for det er for høy lyd. Du kan ikke tenke på å ta med lille babyen på kino . Stakkars skån de små nye ørene.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #13 Skrevet 19. desember 2013 Baby på to måneder som aldri gråter? HAHAHAHAHAHAHHA jeg dauer... Er det rart? Det gjorde aldri min nå 6åring, og heller ikke min lille på 5 mnd. Eller jo, han gråt når jeg uheldigvis fikk klypi han i fingeren når jeg skulle klippe neglene hans... Anonymous poster hash: 1e054...c72
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #14 Skrevet 19. desember 2013 Babyen min på 6 mnd gråter bare når hun er overtrøtt.. Anonymous poster hash: f6caa...c13
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #15 Skrevet 19. desember 2013 Uavhengig av høy lyd...hvorfor ikke la 3 åringen få litt mamma-tid? Og du har faktisk ikke noen garanti vedr gråt. Hva gjør du da? Skjønner ikke at du ikke klarte å tenke ut dette selv Anonymous poster hash: 411cf...ddd
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #16 Skrevet 19. desember 2013 Jeg kjenner en som ble stoppet i døra på kino da hun ville ta med baby, det var ikke lov. Anonymous poster hash: 13018...482
mamma95 Skrevet 19. desember 2013 #17 Skrevet 19. desember 2013 er en grunn til at det finst babykino
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #18 Skrevet 19. desember 2013 Uavhengig av høy lyd...hvorfor ikke la 3 åringen få litt mamma-tid? Og du har faktisk ikke noen garanti vedr gråt. Hva gjør du da? I værste fall tar jeg med begge barna og går. Men veldig lite sannsynlig at baby gråter som sagt. Hvorfor så spydig? Skjønner ikke at du ikke klarte å tenke ut dette selv Anonymous poster hash: 411cf...ddd Anonymous poster hash: b9a7b...7d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå