Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Min 3 klassing trives på skolen og SFO men allikevel er det noe som skurrer. Hver eneste dag de siste mnd ligger sekken hans slengt rundt på SFO og tingene han har på plassen. Har tatt dette opp med de ansatte flere ganger, og i morgen skal de endelig ha møte om det. Men min sønn, som er ganske stille ang følelse og sånt sier han ikke aner hvem det kan være. Men føler jo at det kanskje burde være litt lettere for han å vite? Hvordan åpner man opp en innesluttet gutt,? Og hva gjør man videre om man finner ut hvem det er? Får så vondt Min sønn har heller ikke noe grunn for å bli mobbet. Hvis det er lov å si sånn. Anonymous poster hash: ac1fd...c58
Blomsterfiffi Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Jeg synest at du bør snakke med han og spørre hvem det er som mobber han. Men det er lurt å spørre varsomt.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Jeg synest at du bør snakke med han og spørre hvem det er som mobber han. Men det er lurt å spørre varsomt. Hvordan spør man varsomt? Har prøvd, men uten suksee. Blør i mamma hjertet om han har det slik, og da i tillegg ikke tørre si noe Håper virkelig SFO finner ut hvem det er. Anonymous poster hash: ac1fd...c58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå