Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Jeg er frustrert og irritert er det riktig at vi som foreldre skal nappe barnets øyenbryn? les dette Napp barnets øyenbryn ikke få kaffen i halsen, slik jeg gjorde Anonymous poster hash: a1422...36e
★julestjerne★ Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Vil ikkje lese, eg kan forestille meg at jentene neppe blir takksame om mor finn fram pinsetten..
Elsker livet Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Går ikke an å sette kaffen i halsen av det som blir sagt på den bloggen.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Ha ha. Hvorfor lese bloggen til en 50 åring som prøver å se ut som 25 år ? Han var virkelig mindre pen. Kanskje ikke hans foreldre nappet brynene hans Anonymous poster hash: ceab4...8b1
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 trodde det gjaldt denne kadasian-galedama... Anonymous poster hash: 8bdf0...263
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 trodde det gjaldt denne kadasian-galedama... Anonymous poster hash: 8bdf0...263 åja,det gjorde jo det... Anonymous poster hash: 8bdf0...263
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Fikk han lov å bruke de bildene av noen? Anonymous poster hash: 4d08a...88b
*Miss Marple* Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Kunne ikke noen advart om at det var Rene Kleveland sin blogg da Nå har han fått et ekstra klikk på bloggen av meg, og det irriterer vettet av meg! Jeg støtter ikke spammere og tufser og håper at færrest mulig går inn på linken!
Superdolly Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 Kunne ikke noen advart om at det var Rene Kleveland sin blogg da Nå har han fått et ekstra klikk på bloggen av meg, og det irriterer vettet av meg! Jeg støtter ikke spammere og tufser og håper at færrest mulig går inn på linken! Uff, samme her. Note to self: Les HELE tråden før jeg åpner linker!
Nodisc Skrevet 19. desember 2013 #10 Skrevet 19. desember 2013 Kunne ikke noen advart om at det var Rene Kleveland sin blogg da Nå har han fått et ekstra klikk på bloggen av meg, og det irriterer vettet av meg! Jeg støtter ikke spammere og tufser og håper at færrest mulig går inn på linken! Uff, samme her. Note to self: Les HELE tråden før jeg åpner linker! Haha, signerer..!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #11 Skrevet 19. desember 2013 Kunne ikke noen advart om at det var Rene Kleveland sin blogg da Nå har han fått et ekstra klikk på bloggen av meg, og det irriterer vettet av meg! Jeg støtter ikke spammere og tufser og håper at færrest mulig går inn på linken! Legg merke til måten siden er linket Da vil du se om det er den bloggen eller ikke. Hver eneste gang det der mennesket legger ut link til sin egen blogg så er selve adressen erstattet med en tekst. Så da kan man fint unngå å gi han et klikk Anonymous poster hash: 2c911...e1e
Superdolly Skrevet 19. desember 2013 #12 Skrevet 19. desember 2013 Kunne ikke noen advart om at det var Rene Kleveland sin blogg da Nå har han fått et ekstra klikk på bloggen av meg, og det irriterer vettet av meg! Jeg støtter ikke spammere og tufser og håper at færrest mulig går inn på linken! Legg merke til måten siden er linket Da vil du se om det er den bloggen eller ikke. Hver eneste gang det der mennesket legger ut link til sin egen blogg så er selve adressen erstattet med en tekst. Så da kan man fint unngå å gi han et klikk Anonymous poster hash: 2c911...e1e Det var et nyttig tips. *notere*
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #13 Skrevet 19. desember 2013 Glad jeg leste hele tråden før jeg klikket! Går ikke inn der altså! Anonymous poster hash: 79db9...f28
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #14 Skrevet 19. desember 2013 Da jeg bodde i Bronx så var dette helt normalt blant afro-amerikanere. Også full sminke og løshår. Helt sykt. Anonymous poster hash: b47f0...da3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå