Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Har tenkt å bestille meg denne lampen. Men det er noe jeg ikke skjønner. Den koster 1170,- på tilbud og hvis jeg skal bestille den så står porto oppført som er 1500,-. Er porto fra Sverige så dyrt? Eller er det noe jeg ikke skjønner helt. Kan noen forklare det for meg? http://www.lysman.com/sv/kassa.php Anonymous poster hash: c6012...edd Anonymous poster hash: cc4f6...f2d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Linken er tom, med ingen varer i kassen.. Hørtes veldig mye ut. Bestilte et digert antikt trebord fra Danmark for noen uker siden, frakt levert på døren kom på 800, men det veide jo langt mer enn en lampe. Ta kontakt med butikken og spør? Anonymous poster hash: 77027...35a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Fikk ringt og snakket med dem og oppklart saken. Skrev inn lysman.com istedenfor lysman.no. Wihi, da blir det Utelampe på meg :) Anonymous poster hash: cc4f6...f2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå