Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Har fått dette f..skapet i hus. Hvor lenge pleier slikt å vare da?? Skulle det ikke være over på to-tre dager? Lillemor spiser og drikker godt, men alt kommer jo ut igjen i flytende form Anonymous poster hash: 78fd6...8f2
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Noe skikkelig dritt........... Varer gjerne 2-3 dager som du skriver. Vi var skikkelig uheldig et år og fikk to ulike mageviruser etter hverandre, varte tilsammen i 2 uker, neppe det du ville høre............. God bedring. Positivt at Lillemor har god appetitt. Anonymous poster hash: ebb99...752
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Hos oss satt det i nærmere en uke dessverre. Anonymous poster hash: 21a14...dcd
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Her har jeg slitt med magevondt i over en uke. Igår orka jeg ikke mer og fremprovoserte litt så det kom opp. Hjalp ingen verdens ting, annet enn at jeg fikk feber som kasta på meg og vondt overalt! Tok en ibux og en paracet, og er noenlunde grei idag. Eldste var dårlig i 4 dager, Mellomste i 3....
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Nærmer seg en uke nå ja... Æsj Passer selvfølgelig aldri, men rett før jul er noe herk! Anonymous poster hash: 78fd6...8f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå