Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har vært så opptatt av gaver til andre og alt det andre som har med julen og gjøre at jeg ikke har ofret en tanke på hva jeg selv ønsker meg. Mannen spurte meg i går kveld og jeg kommer ikke på en eneste ting. Jeg har alt, tror jeg. Har dere noen tips? Anonymous poster hash: c24a2...9a9
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #2 Skrevet 19. desember 2013 Hva med time til hudpleie, fotpleie, massasje, frisør? Fotprodukter? Sengetøy? Smykker? Skinnhansker? Redskaper til kjøkkenet? Ny lampe? hehe... dette ønsker jeg meg Anonymous poster hash: c27e6...887
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #3 Skrevet 19. desember 2013 Flere gode forslag der. Problemet er bare at jeg har mye vondt rundt om i kroppen så alt som innebærer å bli tatt på tørket ikke i frykt for at det skal bli verre :-( Noen flere med forslag? Anonymous poster hash: c24a2...9a9
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Opplevelse: kino, konsert, teater Andre muligheter: morgenkåpe, bøker, nytt sportsutstyr (nye ski, staver, skøyter, skiklær), toalettmappe, klær Anonymous poster hash: ab3e5...b6a
rytme Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 hårkur bodyskrubb veske gavekort til frisør, klær, bodyshop e.l sjokolade bøker
Love my kidz Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Gavekort på Amfisenter Hjemmelaget klippekort der du får hjelp/koselig aktivitet av/med mann og barn. Parfyme/ bodylotion Weekendtur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå