Gå til innhold

Har du tatt arbeids-EKG ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter på time, er så stresset. Noen som vil fortelle litt ? Vet at ikke det er smertefullt å sjekke hjertet, men er så nervøs for at det er noe galt:/

Anonymous poster hash: 23977...a75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja mange ganger. Det er ikke skummelt i det hele tatt. Og tar ikke så lang tid. Men jeg er ikke så fan av å sitte der å sykle /løpe uten noe på overkroppen. Lykke til.

Anonymous poster hash: e17ab...1a9

Skrevet

Uten noe på overkroppen ??? Altså, uten bh ???

Skrevet

Ja. Syklet i 4 min på sykkel. Ikke noe problem.

Skrevet

Haha, det kommer ikke på tale! :) Helt absurd uaktuelt å sykle foran legen med puppene dinglende !!

Skrevet

Haha, det kommer ikke på tale! :) Helt absurd uaktuelt å sykle foran legen med puppene dinglende !!

Altså, jeg hadde bh på!!

Skrevet

Jeg har hørt at så lenge du har bg uten spiler (f.eks sportsbh) kan du ha den på :-)

Skrevet

Puh.....det er altså helt, helt uaktuelt å sykle eller løpe på tredemølle uten en tråd på overkroppen. Hadde dødd av skam.

Takk for svar, jenter;)

Hva med ultralyd av hjertet, er det lov med bh da...? :)

Skrevet

Haha! Meg over her som har gjort det mange ganger. Jeg har alltid måtte ta av meg alt, bh også. Og jeg har vært hos mange forskjellige leger og sykehus . Når du tar ultralyd må den av og ja. Hvertfall har jeg måtte det alle steder.

Skrevet

Puh.....det er altså helt, helt uaktuelt å sykle eller løpe på tredemølle uten en tråd på overkroppen. Hadde dødd av skam.

Takk for svar, jenter;)

Nei, da måtte jeg faktisk ta av meg bh'en!! Og ligge på siden. Så da velter jo puppene nedover😣

Jeg hadde bh med spiler, og fikk likevel ha den på da jeg sykla...

Skrevet

Takk for svar, jenter;)

Nei, da måtte jeg faktisk ta av meg bh'en!! Og ligge på siden. Så da velter jo puppene nedover😣

Jeg hadde bh med spiler, og fikk likevel ha den på da jeg sykla...

Hehe.. Tror ikke legene ser så mye på puppene altså :-P men ja, ikke noe kjekt øyeblikk å blotte seg sånn. Jeg er igjennom det ganske ofte, og er veldig glad for at jeg ikke har store pupper i sånne øyeblikk . :-P

Skrevet

Bh/ikke BH avhenger av om man klarer å få festet elektrodene som man skal når den er på, og det kan bli vanskelig (særlig hvis man har litt store bryster). Ultralyd er som regel alltid uten, er vanskelig å få det til med. 

Tro meg, legene og sykepleierne ser en kroppsdel, og ikke bryster. De er jo mer interessert i hva undersøkelsen viser, og må konsentrere seg om jobben sin :)

Anonymous poster hash: 52085...782
Skrevet

Å nei, grøss.... Puppene er den delen av meg jeg minst vil vise til fremmede menn... Blæ! Utrolig fælt. Jeg tar på meg en sports-bh, så kanskje jeg kanskjenjeg slipper med det:/ Og du ser meg IKKE syklende som en tulling med puppene dinglende fritt, haha, herregud!! :) Da går jeg til hver bidige hjertespesialist i landsdelen til jeg finner en som klarer det med bh på, hehe....:)

Skrevet

Ved ultralyd må BHen alltid av. Ved sykling kan man til nød ha på seg en tynn, løs og spilefri BH (men hva er vitsen med BH da), selv om flere leger også vil ha BHen av ved sykling.  

Men ikke bry deg om hvordan du ser ut da, legen har tankene helt andre steder.

Anonymous poster hash: bba2c...edc
Skrevet

Vet at det er flere leger som absolutt bryr seg, har hørt flere ekle saker, og selv blitt utsatt for to ubehagelige episoder fra spesialister. Den ene koste seg med en ultralydstav i "timesvis", på tross av at problemet mitt var åpenbart og det slett ikke var behov for innvendig ultralyd:/ han sendte også ut sykepleieren. Ekkel mann!

Han andre var verbal, tegnet grafiske tegninge av vagina for å vise meg, grøss, og avsluttet med kroppskontakt og kraftige komplimenter. Han ene ble kort tid etter dette hentet i sitt hjem av politiet, og senere dømt for overgrep mot pasienter.

Så har ærlig talt ikke mye tillit til mannlige leger:(

Skrevet

Hjerteleger/kardiologer er gravalvorlige, seriøse menn og kvinner. Alltid.

Anonymous poster hash: bba2c...edc
Skrevet

Vel, har ikke tillit, for å si det sånn. Eller for å mildne det litt; jeg vil nok alltid føle ubehag ovenfor menn i denne type situasjon. Menn er.. Menn ?

Skrevet

Vel, har ikke tillit, for å si det sånn. Eller for å mildne det litt; jeg vil nok alltid føle ubehag ovenfor menn i denne type situasjon. Menn er.. Menn ?

Men det er bare snakk om noen pupper? Hvis du ikke tåler at de skal kunne gjøre undersøkelsen skikkelig når du først skal undersøkes, så kan du jo egentlig nesten la noen andre få den timen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...