Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Snart ferdig utdannet sykepleier. Hvor vanskelig er det å komme inn på jordmorstudiet etter noen års jobbing? Er det evt. skoler i utlandet det er lettere å få plass på? Også lurer jeg på om det er stor rift for å få jobb på barselavdelinger, evt. gynekologisk. Anonymous poster hash: e2480...ddf
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Gynekologisk avdeling er det ikke rift om jobbene på. Da må du ha sterk mage, for det er der senabortene foregår. De andre spørsmålene kan jeg ikke svare deg på, men det er sikkert noen der kan. Anonymous poster hash: b7bd1...802
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Jeg har egentlig ikke så mye greie på dette, men min mamma jobber på føden. Hun har jobbet på samme stedet i 38 år, og mange av de hun jobber sammen med har vært der nesten like lenge. Det er vist veldig stabilt personalet der. Det vil jo bli mange ledige stillinger de kommende årene, da mange går av med pensjon. Anonymous poster hash: 1bb11...938
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Ikke så vanskelig å komme inn på jordmorstudiet med litt erfaring og greie karakterer. Jeg hadde 5 års erfaring når jeg begynte, kke jobbet fullt heller. Det varierer om føde/barselavd har sykepleiere i jobb, her jeg jobber er det kun barnepleiere og jordmødre, bare enkelte spl i korte vikariater. På gyn avd er det ikke spesielt vanskelig å få jobb her i alle fall. Anonymous poster hash: 86924...d85
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Jeg kom inn første gang jeg søkte etter å ha jobba i 2 år. Noen plasser er det nok litt vanskelig å få jobb, men stort sett tror jeg det er greit å få noe. Anonymous poster hash: 83f82...99c
NormaJean Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Gynekologisk er tungt. Mye underlivskreft og andre skjebner. Kunne aldri tenkt meg å jobbe på gyn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå