Gå til innhold

Er dette nok i julepresang til 9 åringen vår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt henne ny boblebukse 599;

Ipod Shuffle 379;

Angel høyttaler 199;

Justin bieber parfymeeske 399;

Genser 199;

Anonymous poster hash: f28c6...4cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.. Bruk minst 1000kr til..

Skrevet

Nei, synes godt du kan kjøpe for ei månadsløn når det først er jul.

Elskar du ikkje 9-åringen din?

Skrevet

høres ut som en flott gave :D 9 år gamle meg hadde blit kjempe glad for det. minus JB parfymen da for jeg er ingen fan av han :P + det er ike prisen det går på det er tanken :) mine favoritt gaver når jeg vokste opp var de jeg fikk av moren min, hun jobber på kjøpesenter & de får tingene kunder leverer tilbake så i de pakkene var det alltid mye rart & morsomt :) som ikke hadde kostet en krone.

Anonymous poster hash: b3f53...010
Skrevet

12-åringen her i huset får:

skinntøfler 499,-

boblejakke (salg) 249,-

boblebukse 599,-

slalomhjelm (salg) 119,-

fjernstyrt helikopter (salg) 399,-

Jeg var nødt å kjøpe bobleklær til han uansett fordi han skal på leirskole over jul, ellers synes jeg det hadde vært drøyt mye å bruke....

Anonymous poster hash: af69d...bf2
Skrevet

Og her får lille knøttebøtt en hylse med 5 små badeleker. Jeg tror den kostet ca 120,-...

Og ja, bare sleng over prisen som julens dårligste foreldre med en gang... :D

Skrevet

Det var da voldsomt.. Jeg syns det hadde vært nok kun en av de tingene, max to.

Så det er absolutt mer enn nok i julepresang.

Skrevet

Og her får lille knøttebøtt en hylse med 5 små badeleker. Jeg tror den kostet ca 120,-...

Eg trur ikkje jenta mi fekk pakke med meg  i det heile den første jula si ;)

Skrevet

Min straks 9åring fikk gave til 600,-

Anonymous poster hash: 95c67...4a2

Skrevet

Vår 9 åring får legofriends 700. Utevotter 300. Skøytehjelm 400. Mer enn nok.

Anonymous poster hash: 9ad34...cb1

Skrevet

Ja selvfølgelig er det nok. Vinterklærne hadde jeg derimot ikke lagt under juletreet- det er liksom et must å holde barna med klær tilpasset årstiden.

Litt avsporing men; er det slik at det er om å bruke minst?

Anonymous poster hash: f88a3...d0c

Skrevet

Min jente på 10 får endel fra meg,men hun har bare min familie så blir derfor ikke m<NGE pakkene,så jeg kjøper fra nissen og en ting hun ønsker seg,og noe hun trenger.

så i år blir det:

Joggedress

fleecdress

2bukser

2gensere

olivias hus(lego friends)åpnes på morran så hun har noe å holde på med frem til julen ringes inn

dukke(fra nissen)

noen blyanter,tegnebok,og blyanspisser

Anonymous poster hash: c7b41...ba7
Skrevet

Jeg syns det var mye fra en person. Men hvis barnet ikke får så mye mer skjønner jeg at du kjøper litt ekstra. Gavene du har kjøpt er fine.

Jeg syns det er synd at så mange er opptatt av om det de gir er nok. Jeg syns det er hyggelig å kjøpe og gi gaver. Jeg gir det jeg har lyst til å gi. Noen ganger koster det mer andre ganger mindre. Det viktigste er at mottakeren får bruk for det. det kjedeligste er om gaven skulle bli stående i et skap og aldri komme til nytte. Pris er egentlig uvesentlig.

Skrevet

nei det synes jeg absolutt ikke.skal du ikke bruke mer penger på henne?Er hun ikke verdt mer? (IRONIIRONIIRONI)

Anonymous poster hash: 0e8ea...c56
Skrevet

Her i huset har det en tendens til å bli for mye. Har bare ei, pleier å kjøpe gave fra oss, dyrene og nissen. Sier hvert år at vi må roe oss å kjøpe mindre. Kan bli for mye av det gode. Kjenner faktisk jeg får litt dårlig samvittighet siden jeg vet at ikke alle har økonomi til å kjøpe dyre gaver.

Men det viktigste er vel at man koser oss i jula :-)

Skrevet

Men for å svare på spm ditt. Du har kjøpt nok ja :-)

Skrevet

Jeg kjøpte en bil til 150 kr til to åringen. Han får andre gaver fra fam. Jeg syns ikke det er vits å kjøpe så mye. Jeg er sikker på at mitt barn blir glad for noen få gaver med ting han liker. Jeg tror det er mer ødeleggende med for mye gaver.

Skrevet

Jeg kjøpte en bil til 150 kr til to åringen. Han får andre gaver fra fam. Jeg syns ikke det er vits å kjøpe så mye. Jeg er sikker på at mitt barn blir glad for noen få gaver med ting han liker. Jeg tror det er mer ødeleggende med for mye gaver.

Så flinke dere har vært da!!!

Her får lillemann på 7 mnd gaver for 800kr!!! Fikk det for meg at det ville bli fryktelig urettferdig hvis han ikke fikk noe spesielt den første julen sin!! Haha han som kommer til å være superfornøyd bare han får litt gavebånd å kikke på :-D

Unnskylder meg med at den shoppingglade moren fikk "roa nerva" si litt jeg :-)

Skrevet

Tror du får prisen for fornuftig foreldre. Bedre å spare pengene til barnet blir større og har flere behov og ønsker:)
Skrevet

Vår på 6 mnd får ikke gave under treet. Men vi setter inn penger på konto. Får mange nok gaver av familien:-)

Anonymous poster hash: 10adf...2a9

Skrevet

Tror du får prisen for fornuftig foreldre. Bedre å spare pengene til barnet blir større og har flere behov og ønsker:)

Det er vel noe av det samme vi har tenkt også. Hun har jo absolutt alt hun trenger her i verden og litt til.

Og egentlig så regner jeg med at hun sover seg gjennom alle gaver, og uansett ikke forstår noe som helst av dette.

Men jeg hadde følt meg litt kjip hvis vi ikke hadde kjøpt noe overhode :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...