Gå til innhold

ca hvor mye bruker dere på mannen i gaver til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 93b5e...65d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble ca 3000,- i år. Varierer fra år til år :)

Anonymous poster hash: d17ad...7c2

Skrevet

Har kjøpt noe til 1100 kr fra meg og 400 fra barna. Ble litt mer enn vanlig i år. 

Skrevet

super undertøy til ca 600

xtra stor stekepanne ca 1000 (han er kokk & ønska seg en sån som jeg kjøpte)

toast maskin som han også har ønska seg lenge kjøpt på salg til ca 200

& en stor fancy pc skjerm som han skal velge selv i januar salget, den kommer vel på allt mellom 1000 & 5000 kr kommer an på hva han vil ha. har spart til skjermen siden i sommer sån at han kan få en han er fornøyd med.

jeg får tattoo gavekort, diamant smykke (han viste meg 6 stk & jeg fikk velge de jeg likte best så kjøpte han en av dem, så vet ikke hvilket) & masse små ting jeg har ønska meg så vi ender opp på ca samme sum. gleder meg til han får se gavene sine :D

Skrevet

Jeg har kjøpt klær på zalando for 4000 kr. Så har jeg kjøpt ett par smågreier på ebay til kanskje 250 kr tilsammen. Tror dette blir det meste han har fått for til nå. Mobiltelefon og litt større ting kjøper han seg ved behov selv. Han er i grunnen veldig billig i drift.

Skrevet

0 kr

Anonymous poster hash: f1848...dca
Skrevet

I år ble det ca 1600 kr for gavene fra meg og fra barnet. Ikke så mye hvert år, har vel en grense på max 1500 egentlig. Gjør meg ingenting om gaven hans koster 200 eller 1500 så lenge jeg vet han blir glad for det:) I år har jeg kjøpt flere småting utover høsten, og til slutt ble det 1600 til sammen uten at det var planlagt.

Skrevet

0kr....

Vi kjøper heller en dyrere ting vi begge har lyst på enn å kjøpe til hverandre :-)

Skrevet

En drøy tusenlapp.

Anonymous poster hash: 78e20...b6d
Skrevet

Vi gir aldri noe etter vi fikk barn for 10 år siden. Vi har felles økonomi og har vært opptatt av å betale hus, hytte, to barn og to biler. I år har jeg spart opp 10 000 kr han skal få bruke fritt på det han vil. 10 000 kr tilsvarer julegave for 1000 kr i hvert år for samlet 10 år.

Jeg gleder meg til å gi. Vet jeg ikke får gave, da det hele tiden har vært avtalen, men i år skal mannen få hovedgaven :-)

Anonymous poster hash: 7ef39...c14

Skrevet

Ipad mini til 2300 fra meg, og varme sko til 800 fra ungene.

Skrevet

800 kr,men det er både bursdag og julegave :)

Skrevet

Ca 12.000 på diverse han ønsker seg.

Anonymous poster hash: 107f7...e96

Skrevet

0,-

Anonymous poster hash: e1a7f...159

Skrevet

1350 fra meg og barna 

Anonymous poster hash: 5688a...85b
Skrevet

Ca 900kr, fått mer før men i år fikk han gave til 4000kr til bursdagen i slutten av november.. Så litt opp og ned :-)

Skrevet

I år har jeg ikke brukt mer enn 450 kr, men vi har ikke noe spesielt vi skal eller trenger :) Har spleisa på noe til babyen istedet! Men jeg blir nok populær og vinner når det kommer til tanken bak gaven! Hvem mann sier vel nei til ei kasse med øl og fotball-magasin? :D 

Tidligere har vi brukt mer penger, men da på ting vi trenger...

Skrevet

1800 fra meg og 250 fra barna. Det er mye mer enn vi pleier. Vanligvis kjøper vi for ca 500kr.

Skrevet

Det blé ça 3500kr på et nybegynner teleskop. Men, får se om det kommer noe ekstra moms i tillegg. Men, håper ikke det blir så mye mere :-/ hehe :P 

Men, glad for gaven, det blir han hvertfall! :) (Gleder meg! ) 

Skrevet

I år har jeg ikke brukt mer enn 450 kr, men vi har ikke noe spesielt vi skal eller trenger :) Har spleisa på noe til babyen istedet! Men jeg blir nok populær og vinner når det kommer til tanken bak gaven! Hvem mann sier vel nei til ei kasse med øl og fotball-magasin? :D 

Min mann hadde sagt nei ;)

Anonymous poster hash: 303d8...fa3

Skrevet

Min mann hadde sagt nei ;)

Anonymous poster hash: 303d8...fa3

Min hadde ikke sagt nei til en kasse med øl hvertfall ;P (ikke jeg heller)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...