Gå til innhold

:'(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det dag nr. 4 med krangling på meg og samboer.. Det er aldri meningen å starte noen krangel. Vi sitter framfor tv'n (som vanlig) og jeg prøver å starte en samtale om løst og fast, så begynner vi å snakke oghar en gof tone, men plutselig har samtalen blitt en krangel.. og det er i følge samboeren alltid jeg som har skylden. Jeg kjenner at jeg begynner å få nok! Det kan godt hende jeg sier dumme ting også, men det gjør pokker meg han også! Og er det noe jeg ALLTID gjør, så er det og ordne opp etterpå. I stede for å bare gå å legge meg uten å si et ord (som er det han gjør), går jeg inn og sier at jeg går ikke før vi får ordnet opp i dette, og avslutter med å gi han en klem og et kyss.

I stad krangla vi igjen, han skulle ut med noen kompiser og fikk plutselig så dårlig tid og måtte bare gå, jeg sa det hadde jo vært fint om han kunne gitt meg en klem før han gikk, så vi kunne være litt venner før han gikk, men det hadde han bare alt for dårlig tid til..

Måtte bare få det ut, for han går det ikke ann å snakke med.. Tror egentlig han bryr seg minimalt om meg, og det nytter vel ikke å tvinge han heller..

Anonymous poster hash: 2f8bf...d1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem til deg:). Håper at det ordner seg.

Skrevet

Tusrn takk, det setter jeg veldig pris på :)

Anonymous poster hash: cfa23...da7

Skrevet

En klem til deg😀

Anonymous poster hash: 31502...ae8

Skrevet

Tusen takk! :)

Anonymous poster hash: cfa23...da7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...