Gå til innhold

La oss komme sammen og løse våre siste "problemjulegaver" :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mangler 4 julegaver.

Største problem;

En liten ting til rundt 100 lappen til en åtte år gammel gutt.

Pluss en gave til en gutt på rundt 20.

Anonymous poster hash: c6dd5...756
Videoannonse
Annonse
Gjest MaJo0812
Skrevet (endret)

Brettspill/kortspill fra lekebutikken, bøker på salg til åtte åringen. 20 åringen.. Hmm.. Trenings t-skjorte fra sports butikken hvis han trener, headsett om han liker musikk, kinobilletter om han liker film..

Endret av MaJo0812
Skrevet

Har 8 åringen skylanders eller disney infinity? (Evt får til jul) figurer til disse spillene koster litt over en hundrelapp!

Trashpack (med hjul eller røde søppelbokser) er pop!

Anonymous poster hash: cecd2...e0b

Skrevet

50% på alt av spill og puslespill på ark :)

Anonymous poster hash: d2365...e67

Skrevet

Gavekort på kino til 20 åringen. Evt noe til en hobby?

Skrevet

Tenkte på Skylanders men aner ikke om han har spillet. Blir helt ubrukelig å få en slik figur hvis du ikke har spillet :P

Men alle gutter på den alderen har vel det spillet?

Anonymous poster hash: 1dab3...8d3
Skrevet

Eg slit med ein 11 år gamal gut. Ca 300 kr. Idear nokon?

Anonymous poster hash: 08fa7...bb8

Skrevet

Tenkte på Skylanders men aner ikke om han har spillet. Blir helt ubrukelig å få en slik figur hvis du ikke har spillet :P

Sjekk med foreldrene! Evt dine unger, de vet det! :-)

Skrevet

Percy Jackson- bøker, gavekort på gamestop, ei kul lue, noe fotballeffekter av favorittlaget, penger til appel-iden på iPad, øretelefoner, musical Angel høyttalere (kobles til iPad, iPod osv), minecrafteffekter, rubics cube, brettspill, sjakk,

Skrevet

Jeg sliter med tante på 58. Har en gave, men trenger en til. Ca 300 kr. Også trenger jeg en ekstragave til min pappa på 67 til ca 400.

Anonymous poster hash: 81f4a...194

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg sliter med tante på 58. Har en gave, men trenger en til. Ca 300 kr. Også trenger jeg en ekstragave til min pappa på 67 til ca 400.

Hvis tante er glad i å strikke, kan hun få det samme som min, en strikkebok med bare oppskrifter på dokkeklær! Forfatter heter Aina Midttun, husker ikke bokas tittel.

Faren din vil sikkert bli glad for en hjemmelaga kalender med bilder av ungene i?

Skrevet

Jeg sliter med tante på 58. Har en gave, men trenger en til. Ca 300 kr. Også trenger jeg en ekstragave til min pappa på 67 til ca 400. Anonymous poster hash: 81f4a...194

Tante: sann pakke fra apotek med såpe, kremer og slikt, svigermoren min elsker slikt

Faren din: en god bok, god sjokolade og kaffi

Jeg mangler gave til broren min, ca 500kr. Han er en "ungkar" på 24 år:p Han tjener veldig godt og kjøper alt han vil ha med en gang. Han liker dykking, og ellers ikke så mye annet. Har leilighet, men skal kjøpe seg hus til sommeren. Han er så ille å kjøpe til at søsteren min gir han solkrem fordi han skal på dykkertur til syden i januar:p

Skrevet

Gave til min egen gutt på 1,5år.. Helt tom for ideer.. Vet at han får Jake sin drømmeverden av besteforeldrene.

Vi har det meste av duplo, tog, kjøkken fra før pga eldre søsken. Alt av uteklær og sånt.. Eneste vi tenkte på var en gåbil, men han kan gå nå, og vi har en wheelybug i hus.

En liten gave til en kamerat (27, homo, om det har noe å si.. :P )

En liten gave til svigerinne på 20år. (Har allerede kjøpt noe, men må ha en ting til)

Anonymous poster hash: 0906d...8b0
Skrevet

Litt sent for å lage kalender kanskje? 

Gutt på 11 - hva med en Camelbak? Har kjøpt til mine nevøer (de spiller mye fotball og håndball da), en kul lue fra sportsbutikk, eller ta en kikk på coolstuff.no (hvis det ikke er for sent å bestille der). 

Ekstragave til far - hva med en bok? Er alltid løsningen for faren min… 

Pleier også å være populært å samle sammen god kaffe, te, en olje fra Oliviers, konfekt, en flaske vin etc. i en fin pose eller kurv (til tanten/faren)

Noe fra L'occitane til tanten? De har også mye moro på Et Enklere Liv. 

Skrevet

Til tante kan du finne nydelige, tynne ullskjerf på Vivikes til 299,-

Til pappa'n din, om han er mye ute: ei varm lue eller votter. Om han liker å lese, så finnes det jo bøker om alt fra himmel til jord. Om han er glad i ost, så ville jeg ha kjøpt et sett med ostekniver på Jernia, ei flaske vin og et par glass med sånne marmelader som er spesiallaget til ost.

Skrevet

Jeg har kjøpt Itunesgavekort til tantebarna mine. Den kan de bruke på mobilen og laste ned ting og tang til mobilen som foreldre syns e rkjipt å bruke kortet sitt på, men som barna gjerne vil ha. Fås på Narvesen, Kiwi osv

Anonymous poster hash: e9f90...c92

Skrevet

Jeg trenger tips til gave til min søster og mannen hennes!

Problemet er at de rett og slett er styrtrike, og har alt de trenger og mye mer til. De er veldig interiørbevisste, så til og med håndklær og kluter er spesialbestilte. De liker å lage mat, men da veldig ekslusivt og veldig sunt.

Og det er søsteren min, så jeg MÅ jo finne en fin gave å pakke inn :-( Virkelig virkelig vanskelig!

Anonymous poster hash: 6defc...839

Skrevet

Problemet er at de rett og slett er styrtrike, og har alt de trenger og mye mer til. De er veldig interiørbevisste, så til og med håndklær og kluter er spesialbestilte. De liker å lage mat, men da veldig ekslusivt og veldig sunt.

Og det er søsteren min, så jeg MÅ jo finne en fin gave å pakke inn :-( Virkelig virkelig vanskelig!

Kokebøker?

Gode såper?

Kjøkkensaker?

Skrevet

Gutt på 8 år.

Det er barnefaren til nervø.

siden vi skal feire jul med hans familie i år så må jeg nesten kjøpe en liten gave til han.

Maks 300 kr da jeg ikke har så god råd akkurat nå.

Anonymous poster hash: 2cb29...dfc
Skrevet

Gave til min egen gutt på 1,5år.. Helt tom for ideer.. Vet at han får Jake sin drømmeverden av besteforeldrene.

Vi har det meste av duplo, tog, kjøkken fra før pga eldre søsken. Alt av uteklær og sånt.. Eneste vi tenkte på var en gåbil, men han kan gå nå, og vi har en wheelybug i hus.

En liten gave til svigerinne på 20år. (Har allerede kjøpt noe, men må ha en ting til)

Sønnen min er over to år,men gåbilen blir mye brukt her likevel :)

Skrevet

Har en gave igjen. Å den er så vanskelig. En sær bestefar på 87 år. Har alt han trenger, og ønsker seg ingenting. Har kjøpt litt fin sjokolade, men vil gi han en ting til som ikke er spisende;) noen forslag?

Skrevet

Tips som alle trenger: shampo, balsam, kur, hår wax/gele, hårspray ++ fra frisørsalong!! Ordenlige produkter som er drøy i bruk. Mange fine gavepakker nå i juletiden. Passer jo til alle! Finnes masse gode shampoer i herreserier med herreduft... Så om det er en mann på 20,50 eller 80 spiller jo ingen rolle :) unge gutter er jo glad i wax, og de man kjøper på salong er best!

Skrevet

Da tror jeg det bliver perfekt med noe fra nicholasvahre.dk ( tror det staves sådan)

Er Kjempe populær i dk ( da kommer det snart hit...) har set det flere steder her i Norge. Gode salte, krydder, eddiker cookie mix med parmesan osv osv. Exclusiv og lækkert

Skrevet

En liten gave til svigerinne på 20år. (Har allerede kjøpt noe, men må ha en ting

Jeg har kjøpt Fisher Price sin bondegård, den elsker storebror(hadde den i bhg).

Eller evt en gåbil som en kan løfte opp sete på, den brukte de lenge her...

Skrevet

Min sønn har ikke spillet, men likevel noen av figurene. Og han elsker dem. Men han er 2 år yngre da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...