Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Hadde du blitt skuffa da? Du har ALT du trenger og god økonomi. Jeg har blitt så opptatt av at jula har blitt så hysteri og ønsker å roe alt ned. Unger og nære slektninger får gave. Du er egentlig en person som jeg "bytter likt" med. Selvsagt sier jeg i fra om dette slik at jeg heller ikke får. Anonymous poster hash: 5bba4...d80
Nullstress;) Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Jeg ville tenkt, for en fantastisk ide! Og de som blir skuffet, må gå litt inn i seg selv!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Jeg ville tenkt, for en fantastisk ide! Og de som blir skuffet, må gå litt inn i seg selv! Jeg HAR sagt i fra men responsen var liksom bare "OK!" Nå fikk jeg dårlig samvittighet. 😒 Anonymous poster hash: 5bba4...d80
♥Madam Mim♥ Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Nei ikke i det hele tatt! Men jeg hadde satt veldig pris på om du ga dem til en organisasjon som hjalp vanskeligstilte og trengende her hjemme i norge. For eksempel blåkors, rødekors og frelsesarmeen. Føler det blir så fort glemt. Veldig mange støtter plan norge, sos barnebyer osv. men synes vi har behov for et større fokus på at selv om norge er et rikt land og de aller fleste har det godt så er det mange som sliter også :-)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Nei ikke i det hele tatt! Men jeg hadde satt veldig pris på om du ga dem til en organisasjon som hjalp vanskeligstilte og trengende her hjemme i norge. For eksempel blåkors, rødekors og frelsesarmeen. Føler det blir så fort glemt. Veldig mange støtter plan norge, sos barnebyer osv. men synes vi har behov for et større fokus på at selv om norge er et rikt land og de aller fleste har det godt så er det mange som sliter også :-) To har fått donert til Freksesarmeen den tredje som er veldig glad i hunder fikk donert til FOD. Anonymous poster hash: 5bba4...d80
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Nei ikke i det hele tatt! Men jeg hadde satt veldig pris på om du ga dem til en organisasjon som hjalp vanskeligstilte og trengende her hjemme i norge. For eksempel blåkors, rødekors og frelsesarmeen. Føler det blir så fort glemt. Veldig mange støtter plan norge, sos barnebyer osv. men synes vi har behov for et større fokus på at selv om norge er et rikt land og de aller fleste har det godt så er det mange som sliter også :-) To har fått donert til Freksesarmeen den tredje som er veldig glad i hunder fikk donert til FOD. Anonymous poster hash: 5bba4...d80 Skrivefeil. Frelsesarmeen. :-) Anonymous poster hash: 5bba4...d80
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 Om det ble donert penger til en organisasjon jeg støtter ville jeg blitt glad. Om det ble gitt penger til Frelsesarmeen eller andre religiøse ville jeg blitt litt skuffet fordi det er organisasjoner jeg ikke gir penger til Anonymous poster hash: 7fbfd...178
♥Madam Mim♥ Skrevet 18. desember 2013 #8 Skrevet 18. desember 2013 Nei ikke i det hele tatt! Men jeg hadde satt veldig pris på om du ga dem til en organisasjon som hjalp vanskeligstilte og trengende her hjemme i norge. For eksempel blåkors, rødekors og frelsesarmeen. Føler det blir så fort glemt. Veldig mange støtter plan norge, sos barnebyer osv. men synes vi har behov for et større fokus på at selv om norge er et rikt land og de aller fleste har det godt så er det mange som sliter også :-) To har fått donert til Freksesarmeen den tredje som er veldig glad i hunder fikk donert til FOD. Anonymous poster hash: 5bba4...d80 Flott gave. Supert at pengene kommer til nytte istedet for å vri hodet for å finne noe å kjøpe og risikere at det blir stuet innerst i skapet av mottakerne :-)
♥Madam Mim♥ Skrevet 18. desember 2013 #9 Skrevet 18. desember 2013 Om det ble donert penger til en organisasjon jeg støtter ville jeg blitt glad. Om det ble gitt penger til Frelsesarmeen eller andre religiøse ville jeg blitt litt skuffet fordi det er organisasjoner jeg ikke gir penger til Anonymous poster hash: 7fbfd...178 Jeg er ikke personlig kristen, men ville likevel mer enn gjerne gitt til dem. De gjør en fantastisk jobb!!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. desember 2013 #10 Skrevet 18. desember 2013 Så lenge pengene hadde gått til å hjelpe de fattige i vårt eget land, så hadde jeg blitt glad for det.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #11 Skrevet 18. desember 2013 Om det ble donert penger til en organisasjon jeg støtter ville jeg blitt glad. Om det ble gitt penger til Frelsesarmeen eller andre religiøse ville jeg blitt litt skuffet fordi det er organisasjoner jeg ikke gir penger til Anonymous poster hash: 7fbfd...178 Jeg er ikke personlig kristen, men ville likevel mer enn gjerne gitt til dem. De gjør en fantastisk jobb!! Det er ikke religion i seg selv, men menneskesynet. I år gir jeg ingen penger til Frelsesarmeen pga. diskriminering mot homofile. Anonymous poster hash: 7fbfd...178
frk.Lykkeliten<3 Skrevet 18. desember 2013 #12 Skrevet 18. desember 2013 Kommer helt ann på det veldedige formålet, om det er noe spesielt jeg engasjerer meg i sånn at det blir personlig utvalgt, eller om det er ett generelt veldedig formål som "alle" bryr seg om akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #13 Skrevet 18. desember 2013 Om det ble donert penger til en organisasjon jeg støtter ville jeg blitt glad. Om det ble gitt penger til Frelsesarmeen eller andre religiøse ville jeg blitt litt skuffet fordi det er organisasjoner jeg ikke gir penger til Anonymous poster hash: 7fbfd...178 Jeg er ikke personlig kristen, men ville likevel mer enn gjerne gitt til dem. De gjør en fantastisk jobb!! Jeg liker armeen fordi de ikke har mange dyre mellomledd. De er kristne men de hjelper jo ALLE. Og de er så ydmyke og lite pågående. Er imponert over det de gjør. Anonymous poster hash: 5bba4...d80
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. desember 2013 #14 Skrevet 18. desember 2013 Ja, i utgangspunktet ville jeg blitt glad. Men ikke dersom det var til en organisasjon jeg ikke ønsket å støtte. Men tanken er jaggu bedre enn alle disse gavene vi strør om oss!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #15 Skrevet 18. desember 2013 Kommer helt ann på det veldedige formålet, om det er noe spesielt jeg engasjerer meg i sånn at det blir personlig utvalgt, eller om det er ett generelt veldedig formål som "alle" bryr seg om akkurat nå. Jeg valgte organisasjoner de har lika på Face og som jeg vet de har snakket varmt om tidligere. Anonymous poster hash: 5bba4...d80
♥Madam Mim♥ Skrevet 18. desember 2013 #16 Skrevet 18. desember 2013 Om det ble donert penger til en organisasjon jeg støtter ville jeg blitt glad. Om det ble gitt penger til Frelsesarmeen eller andre religiøse ville jeg blitt litt skuffet fordi det er organisasjoner jeg ikke gir penger til Anonymous poster hash: 7fbfd...178 Jeg er ikke personlig kristen, men ville likevel mer enn gjerne gitt til dem. De gjør en fantastisk jobb!! Det er ikke religion i seg selv, men menneskesynet. I år gir jeg ingen penger til Frelsesarmeen pga. diskriminering mot homofile. Anonymous poster hash: 7fbfd...178 Akurat det med homofile synes jeg var fryktelig unødvendig av dem. Likevel så trenger de penger til alt det gode de gjør :-)
frk.Lykkeliten<3 Skrevet 18. desember 2013 #17 Skrevet 18. desember 2013 Kommer helt ann på det veldedige formålet, om det er noe spesielt jeg engasjerer meg i sånn at det blir personlig utvalgt, eller om det er ett generelt veldedig formål som "alle" bryr seg om akkurat nå. Jeg valgte organisasjoner de har lika på Face og som jeg vet de har snakket varmt om tidligere. Anonymous poster hash: 5bba4...d80 *Da er det det jo en utmerket ide , skulle ønske jeg kunne donert mer selv, men er ikke så lett å finne penger til å donere så jeg hadde hvertfall blitt kjempe fornøyd
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #18 Skrevet 18. desember 2013 Om det ble donert penger til en organisasjon jeg støtter ville jeg blitt glad. Om det ble gitt penger til Frelsesarmeen eller andre religiøse ville jeg blitt litt skuffet fordi det er organisasjoner jeg ikke gir penger til Anonymous poster hash: 7fbfd...178 Jeg er ikke personlig kristen, men ville likevel mer enn gjerne gitt til dem. De gjør en fantastisk jobb!! Det er ikke religion i seg selv, men menneskesynet. I år gir jeg ingen penger til Frelsesarmeen pga. diskriminering mot homofile. Anonymous poster hash: 7fbfd...178 Akurat det med homofile synes jeg var fryktelig unødvendig av dem. Likevel så trenger de penger til alt det gode de gjør :-) VELDIG enig i homofili utspillet. Det hadde jeg GLEMT. :-( Anonymous poster hash: 5bba4...d80
Nullstress;) Skrevet 18. desember 2013 #19 Skrevet 18. desember 2013 Jeg ville personlig gitt til f.eks leger uten grenser, "kloakkbarna" i Romania, krisesenteret i Norge. Men om du hadde gitt noe i mitt navn til noe jeg vanligvis ikke støtter, så ville jeg ikke hengt meg opp i det. Er godt formål er er godt formål
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 18. desember 2013 #20 Skrevet 18. desember 2013 Jeg hadde blitt veldig glad, spesielt med tanke på at du har gjort deg jobben med å finne noe de støtter fra før Litt utenom poenget, men barna til min venninne før løver til jul. Stefaren deres har "adoptert" løver til de som har blitt reddet fra diverse grusomheter, den ene fra cirkus blant annet.. Han betaler da en viss sum i mnd i deres navn, de får bilder og informasjon om hva som skjer med løvene. Det hadde jeg også blitt veldig glad for!
Nullstress;) Skrevet 18. desember 2013 #21 Skrevet 18. desember 2013 Jeg hadde blitt veldig glad, spesielt med tanke på at du har gjort deg jobben med å finne noe de støtter fra før Litt utenom poenget, men barna til min venninne før løver til jul. Stefaren deres har "adoptert" løver til de som har blitt reddet fra diverse grusomheter, den ene fra cirkus blant annet.. Han betaler da en viss sum i mnd i deres navn, de får bilder og informasjon om hva som skjer med løvene. Det hadde jeg også blitt veldig glad for! Så kult! Hva heter organisasjonen??
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 18. desember 2013 #22 Skrevet 18. desember 2013 Jeg hadde blitt veldig glad, spesielt med tanke på at du har gjort deg jobben med å finne noe de støtter fra før Litt utenom poenget, men barna til min venninne før løver til jul. Stefaren deres har "adoptert" løver til de som har blitt reddet fra diverse grusomheter, den ene fra cirkus blant annet.. Han betaler da en viss sum i mnd i deres navn, de får bilder og informasjon om hva som skjer med løvene. Det hadde jeg også blitt veldig glad for! Så kult! Hva heter organisasjonen?? Born Free heter det
soleia Skrevet 18. desember 2013 #23 Skrevet 18. desember 2013 Dette skjer meg kvar jul, og eg vert ikkje skuffa Har avtale med søsken at me gjer det slik.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #24 Skrevet 18. desember 2013 Jeg ville tenkt, for en fantastisk ide! Og de som blir skuffet, må gå litt inn i seg selv! Jeg HAR sagt i fra men responsen var liksom bare "OK!" Nå fikk jeg dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: 5bba4...d80 Jeg hadde nok heller ønsket at du hadde spurt om vi skulle droppet gave til hverandre og så kunne du gitt til de du har lyst til. Anonymous poster hash: edcb8...91b
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #25 Skrevet 18. desember 2013 Kommer an på formålet. Mye jeg ikke ville stilt meg bak. Om du ga til Redd Dyra eller lignende i mitt navn ville jeg blitt kjempeglad Anonymous poster hash: e6701...b12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå