Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #26 Skrevet 19. desember 2013 Man er nødt til å si helt klart NEI. Kanskje, har ikke tid eller bare legge på blir registrert som at de kan ringe tilbake en annen dag, og det gjør de. Sier du Nei, takk, ringer de ikke igjen med det første (som regel ihvertfall ) Anonymous poster hash: 3d2dd...04b
BareMas Skrevet 19. desember 2013 #27 Skrevet 19. desember 2013 det er en batalt jobb, og penger mp man ha. har selv hatt en tlfselger-jobb i en jobbsøke-periode. man må ha penger for p få mat på bordet... jeg avfeier jeg også, men sier alltid: beklager, det passer veldig dårlig. Anonymous poster hash: 1fa14...627 Det er ei ærleg sak, men kvifor ringe nokon som allereie har sagt nei fleire gongar? Fordi de aller fleste sitter med et system hvor datamaskinen ringer alle nr som står på den aktuelle listen. Og listene er ofte ikke oppdaterte på en god stund.Da jeg jobbet som telefonselger, hadde systemet vi satt på 3knapper vi kunne trykke på under samtalen: "ja", da var salget i boks, "nei", personen ble da ikke oppringt mer på det aktuelle prosjektet, og "ring tilbake", dette var for de som ikke var hjemme eller ikke hadde tid, og folk som ikke ga et tydelig nei, men heller ikke ja. Jeg ble også oppringt av foreldre&barn for ikke lenge siden, gjorde det klart og tydelig at jeg ikke var interessert med gjentatte nei og klar info om at jeg ikke på noe punkt var interessert i å betale for det hun skulle selge meg. Men hun skulle ikke selge meg noe hun, og det var iiiingenting å betale, bare 399,- for et årsabonnement. Men da må jeg jo betale noe da, og det er jeg overhodet ikke interessert i, gjentok jeg, men "neineinei" da hadde jeg misoppfattet, det var jo bare 399kr. Da tenkte jeg mitt om denne personens iq, takket nei enda en gang og la på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå