Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Det kostet bare 50 kroner det hun skulle ha. Huff så pinlig for henne. Hadde blitt sååå flau. Anonymous poster hash: 5f290...6d2
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Ok Anonymous poster hash: 9f10b...887
Jallow B Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Da hadde jeg betalt for henne jeg! Samme her.
Somewhere over the rainbow Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Da hadde jeg betalt for henne jeg! Samme her. Jeg også ...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 Kunne bare være at hun ikke hadde dekning på kortet. Betyr ikke at hun ikke hadde penger på andre kontoer. Jeg har en kortkonto og det har hent at jeg har handlet litt mye en dag og gått tom. Må da overføre. Anonymous poster hash: 4e2c3...8c0
MissMagica Skrevet 18. desember 2013 #8 Skrevet 18. desember 2013 Det har skjedd meg også ved noen annledninger. Har glemt og ta med kort og i lommeboka finnes kun smårusk. Tror jammen jeg ville betalt for henne jeg også. Med mindre hun skulle ha røyk da.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. desember 2013 #9 Skrevet 18. desember 2013 Da hadde jeg likegreit bedt den som satt i kassa om å slå det sammen med mine varer, om jeg hadde penger nok til det selv. G jorde det for ei fortvilet 3 barns mor her for noen uker siden, det hun skulle ha kostet litt over 80 kr, men kortet hadde ikke dekning, og i lommeboka hadde hun bare 15 kr, jeg sa at de fikk slå det sammen med mine varer. Hun takket gudene vite hvor lenge og skulle tilbakebetale, men jeg ba henne heller se det som en "pay it forward" gjerning.
★julestjerne★ Skrevet 18. desember 2013 #10 Skrevet 18. desember 2013 Så interessant du.. Kven har ikkje vore i den situasjonen? Enten pga glømt lommebok eller manglande dekning på konto? Sjølv har eg krita varer fleire gongar fordi felleskortet er eit visa electron som ikkje fungerar ved reserveløysing på terminalen. Eg finst ikkje flau over det, hverken i øyeblikket eller når eg gjer opp for meg dagen etter.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #11 Skrevet 18. desember 2013 Det har skjedd meg også ved noen annledninger. Har glemt og ta med kort og i lommeboka finnes kun smårusk. Tror jammen jeg ville betalt for henne jeg også. Med mindre hun skulle ha røyk da.Hvis vedkommende var overvektig og skulle ha sjokolade og brus da ,hadde du betalt da? Anonymous poster hash: b7d72...b73
Gjest Julia1984 Skrevet 18. desember 2013 #12 Skrevet 18. desember 2013 Det har skjedd meg også ved noen annledninger. Har glemt og ta med kort og i lommeboka finnes kun smårusk. Tror jammen jeg ville betalt for henne jeg også. Med mindre hun skulle ha røyk da.Hvis vedkommende var overvektig og skulle ha sjokolade og brus da ,hadde du betalt da? Anonymous poster hash: b7d72...b73 Sjokolade og brus er IKKE bra for slanke folk heller...
MissMagica Skrevet 18. desember 2013 #13 Skrevet 18. desember 2013 Det har skjedd meg også ved noen annledninger. Har glemt og ta med kort og i lommeboka finnes kun smårusk. Tror jammen jeg ville betalt for henne jeg også. Med mindre hun skulle ha røyk da.Hvis vedkommende var overvektig og skulle ha sjokolade og brus da ,hadde du betalt da? Anonymous poster hash: b7d72...b73 Nei, det hadde jeg nok ikke. Skulle hun derimot ha melk, brød og pålegg e.l tror jeg at jeg ville spurt om hun ville jeg skulle betale det resterende beløpet.
Flopsy Skrevet 18. desember 2013 #14 Skrevet 18. desember 2013 Det eneste flaue her, HI, er vel at du ikke betalte for henne hvis det "bare" var 50 kr som du sier. Kan være mange grunner til at damen ikke hadde nok penger..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #15 Skrevet 18. desember 2013 Hjalp du henne ikke ??? Bevares for noen egoer noen er Jeg hjelper alltid til hvis noen mangler litt på det de skal handle, barn eller voksne. En annen kan det være meg eller mitt barn som står der i den situasjonen. Såpass må vi kunne stille opp for hverandre her i samfunnet. Kjenner jeg blir irritert og forbanna på deg som skriver om dette her uten å hjelpe ! Tenk deg om! Anonymous poster hash: 1faee...c23
Superdolly Skrevet 18. desember 2013 #16 Skrevet 18. desember 2013 Det har skjedd meg også ved noen annledninger. Har glemt og ta med kort og i lommeboka finnes kun smårusk. Tror jammen jeg ville betalt for henne jeg også. Med mindre hun skulle ha røyk da.Hvis vedkommende var overvektig og skulle ha sjokolade og brus da ,hadde du betalt da?Anonymous poster hash: b7d72...b73 Jeg ville nok også bare betalt for henne. Og jeg håper ikke jeg er så overfladisk at jeg hadde vurdert kroppsformen hennes og varene før jeg bestemte meg for om hun skulle være verdig til den lille tjenesten.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #17 Skrevet 18. desember 2013 Har en venninne som oppdaget at hun manglet kortet da hun stod i kassen. En fremmed mann betalte for henne (300 kroner). Hun bor rett ved butikken, har penger og kunne fint ha kjøpt varene selv. Jeg synes hun er frekk som lot ham betale, men det er fordi jeg har sett hennes gjerrige sider flere ganger. Anonymous poster hash: 7abbb...c8d
*Miss Marple* Skrevet 18. desember 2013 #18 Skrevet 18. desember 2013 Det kan være mange grunner til at kortet ikke hadde dekning, men bare en god nok grunn til at du ikke hjalp henne og det er at du er blakk selv.
Gjest Bjørketreet Skrevet 18. desember 2013 #19 Skrevet 18. desember 2013 Jeg jobbet i butikk i noen år, og så at dette skjer faktisk ofte, på de minste beløp Noen blir flaue og noen sier bare ''ånei, da hadde ikke pengene kommet inn enda!'' Det er jo ikke uvanlig at man er tom på kortet rett før lønning for eksempel. Eller at det har kommet et trekk på kontoen som man har glemt. En person som ikke har 50 kroner der og da trenger ikke å være ''fattig'' eller noe, og skal ikke trenge å være flau og tenke på hva enkelte (selvgode) folk bak i køen tenker om de
Gjest lykkeliggift Skrevet 18. desember 2013 #20 Skrevet 18. desember 2013 Det kostet bare 50 kroner det hun skulle ha. Huff så pinlig for henne. Hadde blitt sååå flau. Anonymous poster hash: 5f290...6d2 Du virker særdeles uhyggelig og selvgod. Hvem er det egentlig som får glede av å godte seg over andres ulykke ? Tenker slik jeg, karma kommer å biter deg hardt i ræva når det minst passer deg. Da tenker jeg det er hyggelig om det er en person som deg som er tilstede..ikke sant? Maken til oppførsel på voksne mennesker.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #21 Skrevet 18. desember 2013 Jeg hadde betalt for henne. Gode gjerninger er fint i disse tider. :-) Anonymous poster hash: 40234...cab
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #22 Skrevet 18. desember 2013 Hvem er det egentlig som får glede av å godte seg over andres ulykke ? Filmen Jackass var en stor kassasuksess! Folk elsker å le av andres ulykke. Anonymous poster hash: 5a61e...95a
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. desember 2013 #23 Skrevet 18. desember 2013 Jeg hadde også betalt for henne.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #24 Skrevet 18. desember 2013 Stakkars. Flaut? Ok...du er kanskje litt spesiell HI? Anonymous poster hash: 8cc8d...1c0
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #25 Skrevet 18. desember 2013 Det kan være mange grunner til at kortet ikke hadde dekning, men bare en god nok grunn til at du ikke hjalp henne og det er at du er blakk selv. Jeg er ikke forpliktet til å betale noe som helst for fremmede. Og nei, det trenger ikke bety at jeg er blakk. Hjelpes! Anonymous poster hash: 5f290...6d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå