Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Har ikke råd til den dyreste, men det må være et sted som har gode resultater og er trygt.Har nå gått gjennom alle klærne mine og jeg ser seriøst ut som en 6. klassing. Kanskje en 7.Hvor?Jeg bor i Vestfold så rundtomkring her er fint. Vestfold-Oslo omegn.Legg gjerne med pris med klinikken.MvhEi som har tenkt på dette i mange år, men nå rant det over. Anonymous poster hash: d36e2...ad4
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 fornebu-klinikken. hørt alle blir fornøyde der. mulig pris over snittet, men tror det er verdt det Anonymous poster hash: 82bae...37c
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Fornebuklinikken. Bør sjekkes ut. Anonymous poster hash: 1bf6b...6db
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Jeg og samtlige av min krets som har tatt silikon tok på fornebuklinikken. Anbefales på det sterkeste! De vet hva de driver med, og er kjempe koselige. Anonymous poster hash: 9a3ea...3fb
NormaJean Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Så det var en groupon deal på silikon akkurat. Sjekk ut;)
Gjest Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Fornbuklinikken er den som har best tilbakemelding på utførte operasjoner. Heller noen kroner for mye enn en kvakksalver ala Hi, I`m Dr. Nick i The Simpsons
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 I leppene så du blir en skikkelig gakk-gakk. Anonymous poster hash: 2960b...1f2
Pom-mom Skrevet 18. desember 2013 #8 Skrevet 18. desember 2013 fornebuklinikken uten tvil tok der selv. & prisene er de samme uansett hvor du går uten om en fyr som er 10 000 kr billigere en alle andre IKKE gå dit! disse innleggene skal du ha i maaange år. bedre å betale ful pris & gjøre det trygt & ordentlig første gangen. lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #9 Skrevet 18. desember 2013 Jeg tok på klinikk Arendal. Kjempe fornøyd. Betalte 22.000 for ett år siden. Anonymous poster hash: d21b3...f1d
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #10 Skrevet 18. desember 2013 Enn i midt-norge da? Anonymous poster hash: 495f6...c83
klg,2 boys now:) Skrevet 18. desember 2013 #11 Skrevet 18. desember 2013 Koster storsett det samme uansett i landet.dette er ikke noe du kjøper på billig salg
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #12 Skrevet 18. desember 2013 Koster storsett det samme uansett i landet.dette er ikke noe du kjøper på billig salg Tenkte mer på hvor i midt-norge det er anbefalt. Koste hva det koste vil- jeg vil ha silikon og jobben skal vær utført av noen som kan det. Så en episode av Tigerstaden her om dagen der ei jente slet sånn og måtte under kniven flere ganger Anonymous poster hash: 495f6...c83
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #13 Skrevet 19. desember 2013 fornebu er kjempedyrt. sjaekket selv godt før jeg tok. på oslo plastikk kirurgi må du ikke finne på å dra. har ødelagt ei jeg kjenner. : (( Fatter ikke hva legen der driver med. jeg tok selv hos tomm bjærke ved colluseeumklinikken som er på majorstuen. han er kjempeflink!!!anbefales! Anonymous poster hash: 76b58...fb3
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #14 Skrevet 19. desember 2013 Jeg tok på oseberg medisinske senter (?) på vestskogen i tønsberg. Kjempefornøyd! Husker ikke pris, men var ikke veldig billig. Anonymous poster hash: 2bb33...957
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #15 Skrevet 19. desember 2013 Var veldig deilig å ha kort vei når svingene skulle sjekkes, og at jeg selv kunne kjøre ned hvis jeg lurte på noe. Anonymous poster hash: 2bb33...957
Sint naken biltyv Skrevet 19. desember 2013 #16 Skrevet 19. desember 2013 Volvat, Oslo. 32 000. Er dyrt å ta det privat uansett hvor i Norge
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #17 Skrevet 19. desember 2013 Synes pupper egentlig er billig jeg. To stk for 30-40 000...Inkl løft kommer man vel ikke over 60 000 (tror det var 54 000 da jeg sjekke et sted) en gang? Mer flyktig" behandling, som restylane og Botox koster jo fort 10 000 før resultatet er "endelig";- og det må gjentas regelmessig. Og et lite hakeløft koster fort 20 000, eller fjerning av "fettposer" under armene... Over.20 000 det også. Og mage og lår.....Pupper er vel det mest "kommersielle" av alle operasjoner, og jeg har inntrykk av at det er billig nettopp av den grunn. Det er blitt så vanlig, så enkelt og så trygt, men som med tatoveringer og piercing så er det fort gjort og "ville ha mer" når man først har gjort en....Så hvorfor ikke gjøre dette oppnåelig for alle,- så får vi mange tilbake for andre korrigeringer etter hvert.. Jeg mener, klarer du ikke spare opp 30 000 i dag, så bør du ikke operere deg. Ikke før du har spart det. Med litt vilje og litt innsats bør man greie det på 6-12 mndr om man har jobb med normal lønn og normale faste kostnader. Ut over det. Ang Midt-Norge. Aleris i Tr.heim har fått lit "tyn" fordi de "presser" på for og legge inn større innlegg enn ønsket. Særlig hos de som ikke vil ha "silikonpupper", men bare vil ha pupper.. Om dere skjønner hva jeg mener. Men de som vil forstørre allerede eksisterende pupper blir sikkert fornøyd. For ser jo på mange av disse TV_programmene om operasjoner, at mange blir skuffet over størrelsen når brystene har "satt seg" og hevelsen har gått ned. Så tror det avhenger av hva man er ute etter. Alternativet i Tr.heim er jeg litt usikker på, kan det være Colosseumklinikken?? Tror ingen av de har dårlig rykte på seg mtp dårlige resultat i forhold til hvordan arbeidet er utført, oppfølging etterpå eller antall mislykkede/uheldige operasjoner.. SÅ DER er det hip som happ. Prisene er visst også de samme. Anonymous poster hash: 46e04...8b1
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #18 Skrevet 19. desember 2013 Et skikkelig billig tips fra meg: Kjøp deg nye BH'er i en skikkelig undertøysbutikk. Jeg var ganske misfornøyd etter amming, men når jeg endelig fikk riktig størrelse etter god veiledning i undertøysbutikken gjorde det underverker på selvfølelsen. Jeg hadde brukt for liten cup (A) og for stor omkrets rundt ryggen, veldig vanlig feil. Gikk opp i cup ( og ned i omkrets. Voila! Så så det mye bedre ut. Mye billigere enn silikon. Anonymous poster hash: 14054...488
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #19 Skrevet 19. desember 2013 Jeg vet ikke om dette stemmer, men har hørt at man får dekt pupper dersom man ikke har det i det hele tatt. Jeg har heller ikke pupper. Jeg er faktisk helt flat. Det er sårt, men jeg merker at det ikke plager meg så mye nå som det gjorde før. Anonymous poster hash: 9a557...e5a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2013 #20 Skrevet 19. desember 2013 Aviva Helse i Oslo. Anonymous poster hash: 8ca10...77d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå