Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Vi er barndomsvenninner, men ho bur et stykke frå meg nå. Der har ho budd i mange år nå. Det blei holdt eit surprise-selskap for henne nå i helga, og eg sitte ennå og stusser litt over noe. Det var ikkje mange eg kjente, men det virka som om det var gode venner og kolleger av henne som var der. Festkomiteen hadde snikra sammen ein sang til ho, og den syntes eg var direkte usmakeleg. Den gjekk utelukkande ut på kor sexglad ho er, og at ho aldri kunne komme seg heim fort nok fra byen, for ho lengta heim for å ha sex med mannen. Heile sangen var sånn! Venninna mi visste som sagt ikkje noke om dette, men ho lo og sang med. Eg og to andre barndomsvenninner som alltid har kjent ho, satt som spørsmålstegn. For dette var ei ny side av ho. Eg spurte ei som kjente ho der ho bur nå, om kofor sangen var så sexfiksert. Jo, men ho er jo veldig glad i sex da. Det e jo sånn ho e! svarte ho. Eg blei heilt stum. Nå sitte eg å synes synd i venninna mi. Ho har ikkje sagt noko om dette, så eg veit ikkje om ho tenke det same. Og eg vil heller ikkje seie noke. Eg får bare litt vondt, for eg følte det som ei utdriting. Anonymous poster hash: 1f57a...567
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Nå kan det jo hende de som ser henne mye mer enn deg kanskje kjenner henne bedre, og at dette er sjargongen hun og de har seg imellom. Så lenge du ikke ser henne ofte synes jeg du ikke har grunnlag til å si noe om dette var utsmakelig eller ikke. Anonymous poster hash: 0456f...a50
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Nei, eg seie ingenting til ho om tankane mine. Men syns det var merkeleg å lage ein sang om kor sexfiksert ho er som ein bursdagshyllest. Eg ser ho ikkje ofte, men eg kjenner ho bedre enn dei som var der. Det er snakk om bestevenninna mi. Me deler det aller meste av tankar og problemar. Ho er veldig livlig på fest, og kan flørte eindel. Men at ho blir sett på som ein nymfoman synes eg blir å dra det langt. Eg er temmelig lik henne når eg og er på fest, men eg hadde blitt lei meg om det einaste bursdagssangen dreide seg om kor sexgal eg var..... HI Anonymous poster hash: 1f57a...567
LeTwinsA Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Hørtes ut som om hun har humor nok til å takle det ...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Så flott at hun er glad i sex! Og det er jo ikke alle som forbinder sex med noe skammelig, HI. Anonymous poster hash: 35e9d...52c
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Nei, nei, ikkje misforstå meg. Sex er jo ikkje skammeleg. Er jo ikkje det er meiner. Men å lage ein einaste bursdagssang som hyllest te bursdagsbarnet kun basert på kor sexfiksert ho er, synes eg er å gå over streken. Det er ikkje sikkert kollegene hennar visste dette om ho. Var vennane i foreningsgruppa ho går i, som hadde snekra saman denne. HI Anonymous poster hash: 1f57a...567
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 HI: Du kjenner henne som barndomsvenninne og bestevenn, dere har i alle år kjent hverandre slik dere har vårt i oppveksten, dere har "tilrettelagt" dere etter hvordan den andre trives, enda dere ikke tenker over det slik, så er det som regel slik. De som har blitt kjent med henne som voksen kvinne, og ikke har "barndoms relasjoner" i vennskapet med henne, er blitt kjent med den hun er som voksen, den hun er med de og den hun er med deg, trenger ikke være 100% den samme, og likevel, så er begge sider av henne like ekte. Anonymous poster hash: 2147e...0ca
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 18. desember 2013 #8 Skrevet 18. desember 2013 Hun har sikkert skapt en oppfatning hos vennene der, som ikke dere gamle vennene har fått med dere. Hun har fått en slags rolle der om du skjønner. Sikkert ikke vondt ment, men jeg er faktisk enig med deg i at det var litt usmakelig. Hun er sikkert anderledes igjen overfor kollegene sine, og det er jo ikke sikkert hun hadde ønsket at de skulle få høre dette. Man skal trå litt varsomt når man offentlig skal "drite ut" noen.
mamma_til_gutt Skrevet 18. desember 2013 #9 Skrevet 18. desember 2013 Om dere deler så mange fortrolige ting ville hun jo garantert sagt noe om hun reagerte. Jeg tenker at hun så humoren i dette. Å bli driti ut er jo ingen krise, så lenge det ikke er ondskapsfullt ment. Det å si at du kjenner henne bedre enn de er jo litt rart, for du kjenner jo ikke henne sammen med dem i det hele tatt. Jeg er veldig ulik på jobben, med nær familie og med slekt og med ulike venner og det regner jeg med du er også. Kanskje de har en slik måte å snakke med hverandre på og at hun er blitt påvirket i deres retning? Det vil jo ikke du merke noen ting til. Nei, så lenge hun ikke sier noe om dette synes jeg egentlig det er litt rart at du skal komme å lage problemer ut av det...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #10 Skrevet 18. desember 2013 Ææ, trodde denne tråden var om meg når jeg begynte å lese jeg. Ingenting stemte litt nedover da, så jeg skjønner at det ikke er det Og dialekten stemte ikke Anonymous poster hash: 73ab4...2a4
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #11 Skrevet 18. desember 2013 Ikke sikkert du kjenner denne siden av henne. Kanskje hun nå først tør å utfolde seg. Anonymous poster hash: 0073f...711
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #12 Skrevet 18. desember 2013 Ja, det er tydelig at det er den sida ho er mest kjend for der ho bur nå Det e tydelegvis bare eg som reagerer på dette. Eg tenke nok mest på kor kjipt eg sjølv ville syns det var i same setting. Og eg er ikkje prippen. Tru det eller ei HI Anonymous poster hash: 1f57a...567
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 18. desember 2013 #13 Skrevet 18. desember 2013 (endret) Nei, hi jeg synes ikke du er så prippen. Jeg kan med hånden på hjertet istemme at jeg selv ikke ville satt pris på å få servert en sang som beskrev hvor sexgal jeg var. Mine kolleger er veldig greie, men jeg tror de hadde reagert på noe sånt ja. Selv om jeg er ei utadvendt og sosial dame. Det er forskjell på akkurat den biten og det å bli oppfattet som en nymfoman Endret 18. desember 2013 av Kari Mari
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå