Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Hva kan jeg gi å spise/drikke som kan "hjelpe". Tenker at når jeg er kvalm hjelper cola og salt potetgull, men er det noe som kan hjelpe for de små? Tips? Anonymous poster hash: c4638...e62
mamma_til_verdens_beste Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Min 2 åring får cola og potetgull på sånne dager, hvis han orker å få det i seg. Eller noe annet han skulle ville ha.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Okei. Her liker ikke jenta brus, uansett type, og potetgull er hun heller ikke glad i (noe som ellers er bra) i dag vil hun ikke ha noen ting, kun litt vann inni mellom... Anonymous poster hash: c4638...e62
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Her i huset gir vi: Eplejuice blandet med vann, eller blåbærsaft å drikke(blåbær binder magen). Loff, potetskruer og salte kjeks å spise. Har lest man skal gi lettfordøyelig mat med lite fiber. Ikke gi melk! Det forverrer/forlenger en magesyke.. Anonymous poster hash: 31d57...6f0
mamma_til_verdens_beste Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Det viktigste er at hun får i seg væske... Små mengder, ofte.Har hørt Biola kan være bra.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Mariejeks kan slå an. Ellers så er min gutt også kresen i matveien. Popcorn trenger ikke være dumt (gjerne den med 50% mindre fett om man har micropop.. Rett og slett for at det er bedre for magen), hvis hun liker det. Ja,- også disse "fiskene" som står i "snackhylla" på butikkene. Sammen med nøtter og potetgull. Likner mer på kjeks egentlig. De er barna veldig glad i. Ellers så liker jeg selv og begynne med knekkebrød. Bare tørt knekkebrød, uten noe på. Flatbrød er også et alternativ om hun liker det bedre. Anonymous poster hash: 5d461...9ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå