Gå til innhold

Hva skal jeg tro (mann som har utøvd vold)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han erkjenner det til psykolog og går til behandling, men ikke til politiet og sier heller at jeg har løyet om mye i anmeldelsen. Det er jo to forskjellige ting? Han vil at vi skal prøve på nytt. Jeg vil ikke,men da sier han at jeg gir lett opp. Jeg har opplevd vold mange ganger over flere år, så jeg vil ikke si at jeg gir opp lett. Jeg har forsøkt å få han til å søke hjelp, men da han først gjorde det hadde jeg flyttet ut..

Anonymous poster hash: 7ef7a...f31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkuratt  det samme sa min exs til meg... er så gla jeg fikk besøksforbud slik at jeg kunne få tid til og glemme hele han

Anonymous poster hash: e09f7...6f4
Skrevet

Ikke gå tilbake! Du skal ikke bli slått eller gi han inntrykk av at du har tilgitt. Høres ut når han lyver at dette kan fint skje igjen.

Anonymous poster hash: 858db...bd6

Skrevet

Stor sjanse for at han bare prøver å få deg tilbake, og legger allerede et grunnlag for at det skal være ok at han slår deg igjen, du har jo tilgitt det denne gangen, så hvorfor skulle du ikke kunne tilgi det igjen?

Anonymous poster hash: 25611...29c
Skrevet

Jeg hadde aldri klart å føle meg trygg på en mann som slått meg tidligere. Ikke gå tilbake til ham, ihvertfall ikke før han er ferdigbehandlet og ikke før han åpent innrømt ALL skyld.

Skrevet

Han legg skuld og ansvar over på deg når det er han sjølv som er heile problemet.  Ikkje lat deg lure til å  gå attende.

Skrevet

Godta aldri å bli slått. Gå aldri tilbake! Han har forspilt alle sine sjanser. 

Anonymous poster hash: 836b2...979
Skrevet

èn gang kan tilgis.

Men med en gang nr 2 kommer, er beviset på at han vil gjøre det igjen. Og igjen.. og igjen... 

Som nevnt over her. Få besøksforbud, så du får tid til å glemme han, uten å ha han til å kunne påvirke valget ditt. 

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Du har allerede tilgitt mer vold enn hva jeg synes man skal godta.. En gang kan tilgis, alt annet er for mye.

Holder med de som ber deg skaffe besøksforbud mot han, så du får tid til å komme over denne "mannen".

Ikke nok med at han har mishandlet deg, han sitter nå å legger skyld på deg for at forholdet ikke varte?! Når det er HAN som skulle legge seg flat. Det mener jeg er tegn på at han egentlig ikke blir bedre, at vold fortsatt kan ende opp som "en varlighet" for han mot den han er sammen med. Hold deg unna han, nå som du faktisk endelig er kvitt han

Skrevet

Ikke gå tilbake til ham. Han prøver helt tydelig å legge skylden på deg for det som har skjedd. Hvis han ikke kan innrømme det til politiet, vedkjenner han seg ikke skyld selv. Hold deg unna, for all del! 

Anonymous poster hash: 77fa8...d0f
Skrevet

Dersom dere blir sammen igjen regner han nok med at du trekker tilbake anmeldelsen...

Run forrest, run!!!!!!

Skrevet

Hva du skal tro? Du skal tro på deg selv og din egen styrke. Du skal også innse at denne mannen ikke kommer til å forandre seg. Han kommer til å gjøre alt han kan for å få deg til å komme tilbake til ham, inkludert løgn og manipulering. Men ikke gjør det! Ikke ta ham tilbake!

Han lyver og manipulerer, og egentlig synes han at alt er din feil. Men dette er ikke din feil! Han er en voldelig drittsekk og du gjør lurt i å holde deg unna.

Skrevet

Steg ein om han skulle ha eit håp om å gjenvinne tillit er å ta ansvar for handlingane sine. Når han ikkje gjer det burde det vere enda meir uaktuelt å ta tilbake ein voldsmann enn ellers.

Skrevet

Takk skal dere ha alle sammen<3 Det hjelper å lese slikt for å få bekreftet det jeg egentlig tror på.. Jeg er innimellom så forvirret :-\

hi

Anonymous poster hash: 7ef7a...f31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...