Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Og nå tenker jeg ikke på hvor trist det ville blitt, men om far (partner) hadde klart å holde fortet oppe? Jeg tenker på innkjøp av klær til barna, sunn mat, sesongmat (jul, påske osv), følge opp medisiner, skole, legebesøk, trening osv. Her hadde det blitt store problemer er jeg redd. Anonymous poster hash: 3679a...cf8
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Nei, det hadde gått smertefritt.. Anonymous poster hash: 944da...4ef
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Hadde blitt kaos. Tviler på at katten hadde klart å ivareta barnet Anonymous poster hash: 58477...91d
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Hadde jeg dødd så hadde overhodet ikke faren klart ansvaret nei! Da hadde enten familien overtatt han eller så hadde han kommet i fosterfamilie. Barnefaren er overhodet ikke voksen nok til å ha ansvaret alene for ett barn,å jeg tror virkelig ikke han ville hatt det ansvaret heller. Virker som han syns det er nok å bare ha sønnen alene en hel helg. Anonymous poster hash: fd05f...449
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Fryktelig tanke, men altså, han ville jo (og måtte jo) ha klart det, men gudene skal vite at det hadde blitt kaos i starten. I tillegg til all organisering av barna som han er vant til at jeg har hovedkontrollen på (ikke at jeg gjør alt, men har kontroll på alt), så ville han fått mye jobb med å sette seg inn i økonomi og forsikringer, samt mye annet som jeg har ansvar for. Mat ville også blitt et kapittel for seg selv, hvertfall i en overgangsfase. Selv noe så lite dramatisk at jeg skal på jobbreise en uke, skaper bittelitt kaos her hjemme. Jeg er husets strateg og organisator. Vi deler på de fysiske tingene som skal gjøres, men jeg sitter i kontrolltårnet. Anonymous poster hash: abc19...d71
♥Madam Mim♥ Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Sikkert ikke akuratt med en gang når de er i sjokk, men sånn i hverdagen så tror jeg ikke det ville vært noe problem. Har flere ganger reist på tur hvor han har hatt datteren vår alene og det har gått veldig bra. Nå har vi også en på 7 mnd sm jeg ikke har vært borte fra, men kan aldri tenke meg det hadde blitt noe problem. Får da inderlig håpe at barna våre lever med både mamma og pappa i livet til de selv er godt oppe i årene :-)
Modesty Blaise. Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Ja, selvfølgelig hadde han fikset det. Han er sist jeg sjekket en voksen mann...
I scream for icecream! Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Jeg tror det hadde gått veldig fint. Ting hadde nok ikke vært så på stell som de er nå, og pappaen hadde nok fått litt sjokk over alt jeg egentlig gjør, men det hadde nok gått seg til etterhvert. Regner med at han kanskje hadde flyttet tilbake til hjembyen sin og fått litt hjelp av familien sin der.
valkyrien Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Problemet hadde vært tid. Mannen jobber lange dager, med en del reising. Han hadde ikke hatt sjanse til å få det til med den jobben han har nå...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 Hadde ikke vært noe problem. Mannen har stålkontroll på alt. Det eneste han ikke hadde klart var å huske å vanne plantene. Anonymous poster hash: 7499a...765
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #11 Skrevet 17. desember 2013 Han hadde nok funnet seg ny dame fort Han er veldig kjekk så sikkert flere damer som villig hadde tatt på seg ansvaret som ekstramamma. Anonymous poster hash: 1df3f...ba4
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. desember 2013 #12 Skrevet 17. desember 2013 Det hadde blitt katastrofe! Totalt krise. Stakkars barn he he Men han hadde vel komt fort inn i det om han måtte. Lage egne rutiner. Håper det i alle fall
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. desember 2013 #14 Skrevet 17. desember 2013 det ville endret seg drastisk økonomisk tror jeg.. Han jobber nå i jobb hvor han er borte 4-5 dager hver uke altså kun hjemme lørdag og søndag, og som oftest på fredager, men det varierer litt. Det funker jo ikke om han skulle bli alene med ungene. Resten ville nok gått seg til med litt tid til hjelp.
Iiiiik Skrevet 17. desember 2013 #15 Skrevet 17. desember 2013 Han hadde måttet legge om hverdagen sin, men det er klart han hadde fikset det. Jeg mener, klær, bursdager, matpakker, utstyr og hverdagslogistikk, det er da ikke hjernekirurgi heller? Jeg håper de hadde savnet meg helt for jævlig, men det praktiske hadde gått seg til temmelig raskt.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 17. desember 2013 #16 Skrevet 17. desember 2013 Det hadde han nok fikset helt greit. Klart en del ting hadde vel fått andre rutiner, men han hadde fint fiksa det.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #17 Skrevet 17. desember 2013 Han hadde måttet legge om hverdagen sin, men det er klart han hadde fikset det. Jeg mener, klær, bursdager, matpakker, utstyr og hverdagslogistikk, det er da ikke hjernekirurgi heller? Jeg håper de hadde savnet meg helt for jævlig, men det praktiske hadde gått seg til temmelig raskt. Noen ganger skulle man tro det. At det er hjernekirurgi altså, bare spør min mann! Anonymous poster hash: 3679a...cf8
Katapult Skrevet 17. desember 2013 #18 Skrevet 17. desember 2013 Blitt stress i forhold til turnusen hans, men det hadde vel vært mulig å løse. Tror han hadde slitt en del med å få oversikt over regninger og økonomi. Er også stygt redd for at ungen hadde blitt fødd opp på spagetti ala capri =P. Men alt i alt tror jeg det hadde gått fint:-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #19 Skrevet 17. desember 2013 Nei, det hadde sikkert gått helt fint. 9 - åringen har kontroll på det meste og faren har da også det Anonymous poster hash: d1528...5eb Anonymous poster hash: d1528...5eb
Von Hertelhofen Skrevet 17. desember 2013 #20 Skrevet 17. desember 2013 For ungenes skyld så hadde det vært fint om han fant seg ei snill ny kone Joda, han hadde klart seg. Det hadde dog ikke vært samme standarden på ting. Men man kommer langt med masse kjærlighet!
*Miss Marple* Skrevet 17. desember 2013 #21 Skrevet 17. desember 2013 Rent praktisk hadde det gått smertefritt. Eneste han hadde strevd med hadde vært å sørge for nye og passende klær da shopping vel er det eneste han aldri har tatt seg av. Hus, mat, skole og fritidsaktiviteter hadde gått på skinner. Krysser fingrene for at vi aldri trenger å erfare det.
soleia Skrevet 17. desember 2013 #22 Skrevet 17. desember 2013 Sånn med unntak av at Toro og Findus hadde vorte sjefskokkar, og fargesamansettinga på kleda ikkje hadde vore optimal, så veit eg at ungane likevel hadde vorte godt ivaretekne.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #23 Skrevet 17. desember 2013 Det hadde blitt kaos ja Eldste måtte flyttet da han ikke er samboers barn. Gutten har ikke kontakt med far, så han måtte flyttet i fosterhjem. Samboeren min takler ikke ha begge barna alene, så helt uaktuelt at han hadde "beholdt" han Samboeren min ukependler så hadde blitt vanskelig med minste også.. Han har stort sett ikke peiling på hva som skjer her hjemme i løpet av en uke. Aktiviteter, venner ol. Han aner ikke hverken hvordan kjøkkenet eller vaskemaskinen fungerer... Og vi har ingen familie i nærheten som kunne hjulpet han Det beste er at jeg holder meg i livet til barna er selvstendige Anonymous poster hash: fbc54...234
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #24 Skrevet 17. desember 2013 Tror ungene hadde gått med mye rare klær. Han tar det første han ser, og har vel knapt handlet noe til noen av dem. Og jeg tror ikke det hadde blitt noe særlig festlig julefeiring. Lite pynt og mat, og gaver kjøpt lillejulaften. Han hadde heller aldri tenkt på hår- og negleklipp på ungene, vanne plantene, skifte gardiner... Det er jeg som sparker igang det meste hos oss. Han bidrar, men det hadde blitt en stor overgang for han å faktisk måtte ta initiativ og planlegge ting. Men det hadde gått seg til! Anonymous poster hash: b1f80...d78
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #25 Skrevet 17. desember 2013 Jeg reiser for tiden mye i jobben, så han er vant til å holde fortet. Så på mange områder tenker jeg at det hadde gått greit. Men når det gjelder klær, så hadde de nok ikke sett ut som jeg hadde likt tipper jeg. Han er ikke vant til å handle klær til dem. Håper han hadde spurt om klesråd fra mine gode venninner fremfor å spørre sin mor om hjelp Anonymous poster hash: 927f5...b90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå