Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/7662232/Grandmother-and-grandson-to-have-child-together.html altså, har sett mye rart opp gjennom årene, men dette ble veldig spesielt og ekkelt syns jeg. Anonymous poster hash: eb011...1d6
Nullstress;) Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 har hørt om disse som har et nært forhold til bestemor altså, men dette er vel å gå litt langt...
Plutselig_gravid Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Huff. Må være psykiatri det der. Skal barnet kalle henne oldemor eller mamma tro?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Herre, jeg håper ikke ungen vokser opp med de der to. Anonymous poster hash: 77f6a...7b8
Voilà Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 "Hei, lille barn. Nå skal vi dra og besøke mamma på gamlehjemmet. Ser kl. er halv to, så da er middagen ferdig"
Nullstress;) Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 "Hei, lille barn. Nå skal vi dra og besøke mamma på gamlehjemmet. Ser kl. er halv to, så da er middagen ferdig" mamma... oldemor.. what ever...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Helt utrolig! Men dette har jeg lest om /sett på tv før. At det er "kjent" at adoptivbarn som møter biologiske foreldre/nære slektninger kan få seksuelle følelser for de, og vica versa. En eller annen dyptliggende årsak selvfølgelig, men jeg husker ikke helt hvorfor. Nå mener jeg selvsagt ikke at dette gjelder de fleste som er adoptert. Det gjelder så klart de aller aller færreste. Anonymous poster hash: aa467...158
Voilà Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 "Hei, lille barn. Nå skal vi dra og besøke mamma på gamlehjemmet. Ser kl. er halv to, så da er middagen ferdig" mamma... oldemor.. what ever... Mamoldemor, skulle det selvfølgelig stå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå