Plutselig_gravid Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 (endret) 10-åringen har hatt en del smerter oppunder ribbeina (nesten helt oppe) på høyre side. Litt vondt i går, verre i dag. Det er verst når han beveger seg og ved innpust. Ekstra vondt når han tisser. Han har vert litt kvalm i dag. Han sier det er på grunn av smerter. Han har veldig høy smerteterskel. Han har ikke feber, men er redusert i formen. Hva kan dette være? Tar han selvfølgelig til legen i morgen hvis det ikke bedrer seg. Er alene med 4 barn i natt og bor i gokk så håper å slippe legevakt. Endret 17. desember 2013 av Plutselig_gravid
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Hmm.. kan det være tegn på urinveisinfeksjon? Kanskje mer normalt med smerter i ryggregionen samt nede på magen da, men dette kan jo variere litt.. Anonymous poster hash: b09db...0b9
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Har han febe? Tenker på nyrebekken betennelse og det er skumle greier. Jeg hadde enten skaffa banevskt og tatt ham til legevakta, eller tatt med hele hurven på legevakta. Før jeg kjørte opp måtte jeg selv på legevakta med syk baby og to stuptrøtte søsken midt i svarte natta midtvinters. Bor også " langt inn gokk". Ca halvtimes kjøring til legevakta Anonymous poster hash: 20ef7...0db
Plutselig_gravid Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2013 Har han febe? Tenker på nyrebekken betennelse og det er skumle greier. Jeg hadde enten skaffa banevskt og tatt ham til legevakta, eller tatt med hele hurven på legevakta. Før jeg kjørte opp måtte jeg selv på legevakta med syk baby og to stuptrøtte søsken midt i svarte natta midtvinters. Bor også " langt inn gokk". Ca halvtimes kjøring til legevakta Anonymous poster hash: 20ef7...0db Nei han har ikke feber heldigvis og sovnet fort i kveld. Men han lå å vrei seg til han sovnet.. Har hatt nyrebekkenbetennelse selv og det var helt forjævlig. Jeg hadde da vondt i ryggen. Han synes det var vanskelig å forklare smertene. Det var en annerledes smerte enn mageknip. Det var mer sviing, men ikke helt det heller Han har refluks, og sliter periodevis med sure oppstøt. Kan det ha sammenheng med dette? Jeg har ikke bil så må evt ta taxi til legevakten
Plutselig_gravid Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2013 Hmm.. kan det være tegn på urinveisinfeksjon? Kanskje mer normalt med smerter i ryggregionen samt nede på magen da, men dette kan jo variere litt.. Anonymous poster hash: b09db...0b9 Jeg lurte litt på det jeg også, men smerteområdene passer liksom ikke helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå