Gå til innhold

Blæh, tirsdagshat :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føljetongen fortsetter.....: 

2 åring med trassperiode fra helvete..... Føler meg som verdens verste kjeftesmelle og mor :frustrert:

Sur mann som klager på lite sex, og mener det er grunnen til at vi ennå ikke er gravide med nr 2 ..Ok, han har et poeng, men vi prøver ihvertfall å ha oss litt rundt "den tiden" hver mnd. Ikke veldig romantisk, I know, men poenget hans er vel at han vil ha mer sex generelt.... Jeg er ikke like keen dessverre  :cry: Nå har han dratt tilbake til kontoret for å jobbe overtid, så jeg sitter her alene og syntes synd på meg selv (why...?!)  :murvegg:

Apropos prat om graviditet kom jeg på at jeg burde vel egentlig ha hatt mensen nå! Forhåpningene steg rett til himmels, og jeg begynte å regne på sykluser, og konkluderte med at jo; jeg burde ha hatt mensen for noen dager siden. Tar sporenstreks en gravitest som selvfølgelig er negativ. Skuffa.com  :grine:  

Dette begynner å føles litt som Bridget Jones dagbok, så jeg kan jo også oppsummere kveldens emo-trøste-krykker:

Konsumert 3 x alkoholenheter (glass vin) and counting....

MYE hvit sjokolade (Har kg vis liggende til baking så vet ikke akkurat hvor mye, men er ihvertfall kvalm nå)

Har 1 stk mann (foreløpig ihvertfall)

Skulle pakket julepresanger, men gidder ikke det nå. Ser på TV og tar meg et glass til  :vin:

Det var det fra meg denne gangen. Takk til dere som gidder å lese!

Feliz Navidad  :nissevink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sur mann og sure unger er verste sort. Men det går over. Du har forhåpentligvis ønsket deg snille barn til jul, og har du vært snill nok selv, så kan det jo hende at nissen kommer med en overraskelse :nisseblunk:

Litt tirsdagshat her også:

Eldstemann har reist med pappaen til Oslo, for nok en operasjon. Alene hjemme med baby og toåring (the terrible two's gir mening), som selvfølgelig lukter lunta og kødder seg på nattestid. Og ikke får man gjort noe av juleforberedelser heller. 

Håpehåpehåpe at de kommer hjem torsdag eller fredag, så jeg kan overraske med MGP jr. konsert, som jeg har gledet meg sååååå lenge til å overraske med (de veslevoksne tvillingene er verdens kuuuuleste. Me not agree, men alt for litt barnlig lykke).

Skrevet

Ha, kan jo håpe nissefar er snill, men er redd jeg prioriterte en dyr veske over snille barn - det angrer jeg på nå  :balltre:

Håper det går bra med eldstemann da LilleBjella :hjertesmil:  Ønsker dere alt godt, en god jul, og tidenes beste MGP jr konsert  :danser:

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Det er så mye, blant annet at klikk.no har fått mange hoppende og masete ikoner. Aller mest hat er at jeg ikke har gjort annet enn å fullføre et større prosjekt de siste dagene, så jeg har ikke vært hjemme før langt over midnatt, og her sitter jeg jaggu fortsatt. Hodet sprenger og magen roper etter mat, men alt jeg har er lunkent vann.

Skrevet (endret)

Det er så mye, blant annet at klikk.no har fått mange hoppende og masete ikoner. Aller mest hat er at jeg ikke har gjort annet enn å fullføre et større prosjekt de siste dagene, så jeg har ikke vært hjemme før langt over midnatt, og her sitter jeg jaggu fortsatt. Hodet sprenger og magen roper etter mat, men alt jeg har er lunkent vann.

Kjære deg  :duskedame: Dersom hoppende ikoner er på din hatliste må du nesten styre unna mine innlegg fra nå av. Beklager det, men håper vi kan være venner allikevel  :blomst:

Håper du får noe mat snart da  :spise:

Endret av Light of my life
Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Kjære deg  :duskedame: Dersom hoppende ikoner er på din hatliste må du nesten styre unna mine innlegg fra nå av. Beklager det, men håper vi kan være venner allikevel  :blomst:

Hoppende ikoner finner veien til mobilen min også, dessverre. Kan overleve dem, siden de kommer fra deg, så vi kan fortsatt være venner! Mat er fikset, søvn er et annet spørsmål. Tror jeg omdøper tråden til onsdagshat med søvnløshet som punkt en på hatlisten.

Skrevet

Hoppende ikoner finner veien til mobilen min også, dessverre. Kan overleve dem, siden de kommer fra deg, så vi kan fortsatt være venner! Mat er fikset, søvn er et annet spørsmål. Tror jeg omdøper tråden til onsdagshat med søvnløshet som punkt en på hatlisten.

Håper Ole Lukkøye fant deg til slutt?

Jeg starter onsdag med friskt mot, så satser på at jeg ikke trenger å skrive noe onsdagshat innlegg!

Yay for positive thinking.......

Skrevet

Onsdagshat: et sterkt og personlig hat  mot designeren av plasten rundt ob. Av en eller annen pervers grunn har den ikke noen sånn begynn-å-dra-her-flipp lenger, hvilket irriterte meg da jeg hadde to hender, men NÅ...!!! Mec ei hand er det til å tilte av.

Skrevet

Onsdagshat:

• Manflu i hus (trenger vel ikke utdype den)
  • Totalt sjakk matt i forhold til juleforberedelsene (f.eks handle resten av julegavene og handle før det blir tomt).
  • SFO leder som tror vi foreldre er i stand til å avtale om barn skal blir med hjem andre barn tre dager før det skal skje?!? (Må gi beskjed pr e-post kl 12 dagen før. Hvis ikke "går det ikke". Hvaaaaa?)
Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Onsdagshat: et sterkt og personlig hat mot designeren av plasten rundt ob. Av en eller annen pervers grunn har den ikke noen sånn begynn-å-dra-her-flipp lenger, hvilket irriterte meg da jeg hadde to hender, men NÅ...!!! Mec ei hand er det til å tilte av.

Da anbefaler jeg en av disse andre merkene. Libresse(?) har en plast du skrur av. Funker med en hånd/eventuelt med en hånd og munnen.

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Tilfører enda litt hat:

Null søvn funker faktisk ikke, for da kommer selvfølgelig migrenen og sier fra. Og da er det veldig fint å være gravid og ikke kunne ta forebyggende- eller anfallsmedisiner. Og jeg innser (sorry) at jeg ikke burde røre mer sterk mat, for som om det å spy ikke er ille nok i seg selv...

Skrevet

Onsdagshat: et sterkt og personlig hat  mot designeren av plasten rundt ob. Av en eller annen pervers grunn har den ikke noen sånn begynn-å-dra-her-flipp lenger, hvilket irriterte meg da jeg hadde to hender, men NÅ...!!! Mec ei hand er det til å tilte av.

Jeg sier bare ett ord: Menskopp ;)

Skrevet

Med ei hand? Nei, ikke da heller!

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Luten; bli gravid så slipper du å tenke på mensen i ca. et år.

Da kan armen bruke så lang tid på å gro som den bare vil.

Skrevet

Luten; bli gravid så slipper du å tenke på mensen i ca. et år.

Da kan armen bruke så lang tid på å gro som den bare vil.

Pføi, nei, det er det eneste jeg trøster meg med - at jeg ikke er gravid!

Skrevet

Med ei hand? Nei, ikke da heller!

Uten å bli for teknisk beskrivende: jo, det går faktisk an med en hånd  :laugh:

Skrevet

Skjønner ikke den der antikoppgreia di luten. Du vet ikke ditt eget beste.

Skrevet

Skjønner ikke den der antikoppgreia di luten. Du vet ikke ditt eget beste.

Det er mulig. Men jeg orker ikke finne det ut... og akrobatiske øvelser der noe spesifikt skal langt oppi Laura og ut igjen uten søl er jeg fysisk ikke i stand til å gjennomføre i øyeblikket. Dessuten venter jeg på overgangen. The end is near.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...