Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Om det er tapas, kalkun, skinke eller noe annet litt "lett"... Hva kan jeg lage? Anonymous poster hash: ef329...548
Appelsinpiken Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Spekemat, laks, eggerøre og godt brød
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Det kommer an på hvor vanskelig du skal gjøre det og om du vil ha mye julemat eller ikke. Jeg pleier å gjøre det enkelt når jeg inviterer på lunsj. I jula har vi uansett mye godt pålegg, så jeg lager rundstykker (halvstekte eller hjemmelagede) og så setter jeg frem alt pålegget vi uansett har og lager eggerøre eller kokte egg ved siden av. Vi pleier å ha laksepate, tunfisksalat, gode oster, god leverpostei (den kan man jo varme og evt ha stekt sopp ved siden av), sylte, ribberull og helt sikkert mye jeg ikke kommer på akkurat nå. Så ville jeg servert juice, kaffe og te til ved siden av, evt varm og/eller kald kakao. Hvis du vil ha med litt varm mat, så kan du steke ribbe ved siden av og kjøttboller (gjerne hjemmelagede og da kan de lages i god tid på forhånd og fryses). Anonymous poster hash: 426ad...4a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå