Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 lese Aftenposten på nettet uten å betale? Gikk inn på noen anbefalinger via FB, men så plutselig kommet opp at jeg måtte abonnere dersom jeg ville lese flere artikler. Det gjaldt nyheter også. Ble litt paff for jeg trodde at noe fikk man lese gratis ala VG+, men her må man betale for alt. Stemmer det? Har i og for seg ingen betydning, for man får jo det samme nyhetene gratis andre steder.. Anonymous poster hash: 4938b...790
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Tror de har en grense på 8 gratis nettartikler på en uke? Jeg fikk i hvert fall opp en dag noe a la "du har 5 av 8 gratisartikler igjen denne uken".... Ikke går det an å søke etter artikler der lenger heller hvis du ikke abonnerer. Men, jeg bruker dem bare mindre... Anonymous poster hash: 5b49d...074
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 VG+ er ikke gratis nei, hvor har du det fra? Anonymous poster hash: 3b799...34e
Bustetroll Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Det stemmer ikke.. Jeg ser alt, ikke betalt en krone
Bustetroll Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Tror de har en grense på 8 gratis nettartikler på en uke? Jeg fikk i hvert fall opp en dag noe a la "du har 5 av 8 gratisartikler igjen denne uken".... Ikke går det an å søke etter artikler der lenger heller hvis du ikke abonnerer. Men, jeg bruker dem bare mindre... Anonymous poster hash: 5b49d...074 ahaaa.. Så teit. Folk tror tydeligvis at artikler i aftenposten er kontaktannonser uansett:p Etter min erfaring ialle fall
Mars17 Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Du får lese 8 artikler per uke visst nok.. Men NRK og nettavisen har mye av det samme innholdet som aftenposten :-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Tror de har en grense på 8 gratis nettartikler på en uke?Jeg fikk i hvert fall opp en dag noe a la "du har 5 av 8 gratisartikler igjen denne uken".... Ikke går det an å søke etter artikler der lenger heller hvis du ikke abonnerer.Men, jeg bruker dem bare mindre... Anonymous poster hash: 5b49d...074 Takker for svar! Enig, bruker dem bare mindre. Ser at det jeg skrev om VG+ kan misforstås, men vet at det IKKE er gratis, men VG har mye annet gratis, da, i motsetning til Aftenposten som skal ha betalt for det meste... Anonymous poster hash: 4938b...790
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå