Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Jeg bruker det som bildedeling med venner og familie. Alle må selvsagt få bruke det som de vil men kan noen forklare meg greia med hashtag? Hvorfor er det så viktig med masse av det? Jeg titta litt rundt i dag om kom over en profil som bare hadde bilde av dørhåndtak og nøkkelhull?? MANGE bilder!! Forklar meg poenget om det er noe. Anonymous poster hash: 55aaf...12a
Følelsesvims Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Hashtag er for å gjøre det søkbart for andre (og noen synes det er kult i seg selv )
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Ja har jo skjønt det men.... I dag forsøkte jeg å se litt rundt og det er sååå mye rart. Leeeer asså. Altså denne profilen der hun var spesialisert på nøkkelhull. Det var sikkert 50 hashtags på bildene. Er det mennesker der ute som elsker bilder av nøkkelhull altså? Sånn bortsett fra smurfene liksom? Du verden. Jeg MÅ virkelig utvide min horisont. 😂😂 Anonymous poster hash: 55aaf...12a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå