meg-og-mine Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Har fått påvist dette, har ikke hatt menstrasjon siden april 2013. Dette kan da umulig være bra å gå uten menstrasjon ? Spurte legen sånn raskt men hun sa bare eneste medisinen for å bli bra er å gå ned i vekt. Alltså det er ikke meg imot å ikke ha rød dager men tenker det kan umulig være bra å gå flere mnd uten mensen ?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Jeg har også PCOS og kan gå et år eller to uten å få mensen, det er ikke bra å gå så lenge siden livmorslimhinnen kan bli tykk (den har ikke blitt det hos meg). Vil anbefale å gå til gynekolog en gang i året og ta innvendig ultralyd, gynekologen kan også gi deg tabletter som gjør at du får en blødning. Å gå ned i vekt betyr dessverre ikke at du automatisk blir bra, jeg merker ingen forskjell selv om jeg har sultet meg ned 20 kg... Det finnes også normalvektige som har PCO/PCOS. Anonymous poster hash: 8768b...de4
meg-og-mine Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2013 Usj, så da kan jeg alltså bare legge fra meg barn nr 3 om vektreduksjon heller ikke hjelper. Brukte 1år for å få barn nr 1 og 4mnd på nr 2. Kan jeg spørre hvor lenge du burkte på å få barn om du har det, og om hvordan utsiktene er vidre om du ønsker flere ?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Usj, så da kan jeg alltså bare legge fra meg barn nr 3 om vektreduksjon heller ikke hjelper. Brukte 1år for å få barn nr 1 og 4mnd på nr 2. Kan jeg spørre hvor lenge du burkte på å få barn om du har det, og om hvordan utsiktene er vidre om du ønsker flere ? Det kan gå veldig fint å få barn selv om du har det! Jeg hadde som sagt ikke mens/eggløsning, så når jeg ville bli gravid så gikk jeg til gynekologen og fikk Pergo-kur (den gjør at du får eggløsning). Ble gravid på første forsøket og har termin om en måned Har et barn i barneskolealder fra før, men det var før PCOS'n kom snikende, så da klaffet det på første forsøk uten problem. Anonymous poster hash: 8768b...de4
meg-og-mine Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2013 Usj, så da kan jeg alltså bare legge fra meg barn nr 3 om vektreduksjon heller ikke hjelper. Brukte 1år for å få barn nr 1 og 4mnd på nr 2. Kan jeg spørre hvor lenge du burkte på å få barn om du har det, og om hvordan utsiktene er vidre om du ønsker flere ? Det kan gå veldig fint å få barn selv om du har det! Jeg hadde som sagt ikke mens/eggløsning, så når jeg ville bli gravid så gikk jeg til gynekologen og fikk Pergo-kur (den gjør at du får eggløsning). Ble gravid på første forsøket og har termin om en måned Har et barn i barneskolealder fra før, men det var før PCOS'n kom snikende, så da klaffet det på første forsøk uten problem. Anonymous poster hash: 8768b...de4 Åh så bra! Dette ga meg nytt håp ihvertfall, at muligheten ikke er helt borte. Takker for svar, lykke til den lille.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Jeg har pcos og er normalvektig, men har aldri hatt menstruasjon. Jeg er gravid med nr 2 nå. Første spiren satt på trippel pergo kur og tredje forsøk. Apiren i magen satt på første kur med femar (etter å ha prøvd pergo to kurer først) Anonymous poster hash: 97d9a...ee4
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Jeg har pcos og er normalvektig, men har aldri hatt menstruasjon. Jeg er gravid med nr 2 nå. Første spiren satt på trippel pergo kur og tredje forsøk. Apiren i magen satt på første kur med femar (etter å ha prøvd pergo to kurer først) Anonymous poster hash: 97d9a...ee4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå