Gå til innhold

Fotball Frue innlagt sykehus!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh herre. La nå kvinnen få gå i akkurat det hun vil, spise det hun vil, mate ungen med det hun vil og få poste det hun vil.

Hva er det som gjør at folk elsker å se andre feile?

Skrevet

Huff stakkar! Unner ingen å ha nyrebekkenbetennelse. Det er grusomt vondt!!

Skrevet

Vanlig å få etter keisersnitt.

Anonymous poster hash: ca255...e6d

Skrevet

Neimen så la nå den stakkars damen være da! Synes ikke det er fritt frem å mobbe noen jeg, eller godte seg når de skader seg/blir byke bare fordi de er offentlige personer!

Det aller verste er dere som mobber og henger ut her inne er mødre! Hva slags holdninger er det dere viderefører til deres barn? Vi synes det er fælt med barn som mobbes og utestenges, men er det noe rart noen mobber når de tror det er greit siden deres foreldre snakker stygt om hverandre?

God bedring til fotballfruen :-)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Får ikke nyrebekken betennelse fordi man tar bilder av seg selv i undertøyet da HI :P

Fra spøk til alvor: du må enten ha et stusslig liv, eller bære mye innestengt hat for noe/noen, om du synes hun fortjener dette pga det bildet sitt.

Skrevet

http://www.tv2.no/2013/12/17/underholdning/sykehus/fotballfrue/god-kveld-norge/5162967#.UrAikbQudns

Hør Hør..... kanskje kvinnemennesket begynner å kle på seg herette nå da!

Anonymous poster hash: 3c52e...fcf

Og alle som tar bilder av seg selv innendørs får nyrebekkenbetennelse, liksom.....

Du er tydeligvis professor i medisin, du med den enorme kunnskapen, HI...

Anonymous poster hash: c3346...d9c

Skrevet

Vanlig å få etter keisersnitt.

Anonymous poster hash: ca255...e6d

Hva har det med saken å gjøre? hun fødte jo normalt :P

La heller dam være du HI...

Anonymous poster hash: 1b07b...709

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Nyrebekkenbetennelse er ganske vanlig å få. Har hatt det selv et par ganger, og det er fordi jeg ikke kjenner når jeg får uvi, merker ingenting, annet enn at jeg føler jeg ikke får tusser ferdig, og det har jeg først skjønt i ettertid er pga uvi. La nå samsvare i fred, stakkars!!

Skrevet

God bedring til henne, ikke lett når man hat en nyfødt.

Skrevet

For en ufyselig og skadefro kjerring du er, HI. Hva får du ut av å glede deg over andres sykdom på denne måten?

En kvinne i varsel har fått nyrebekkenbetennelse, høy feber og crp. Hun er nå innlagt på sykehus. Stakkars dame.

God bedring til Caroline. Håper hun snart er på beina igjen.

Anonymous poster hash: 01835...1fe

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Nyrebekkenbetennelse er ganske vanlig å få. Har hatt det selv et par ganger, og det er fordi jeg ikke kjenner når jeg får uvi, merker ingenting, annet enn at jeg føler jeg ikke får tusser ferdig, og det har jeg først skjønt i ettertid er pga uvi. La nå samsvare i fred, stakkars!!

Oi hei autocorrect :P tusser=tisset samsvare=dama være

Skrevet

Det ekleste er den vesken hun har oppå bordet sammen med maten sin.. jeg setter konsekvent aldri vesker på bordet da jeg setter de fra meg alle mulige steder ila en dag og gud vet hvilke bakterier som er på den..

Skrevet

Det ekleste er den vesken hun har oppå bordet sammen med maten sin.. jeg setter konsekvent aldri vesker på bordet da jeg setter de fra meg alle mulige steder ila en dag og gud vet hvilke bakterier som er på den..

Hva er det egentlig du snakker om? Hvilke veske, hvilket bord og hvilken mat???

Og hva har det med at en dame er syk å gjøre?

Anonymous poster hash: d28c4...11d

Skrevet

Man er jo ofte litt nedpå etter svangerskap og fødsel og da er nok ikke immunforsvaret det beste.

Trist å være så syk med en liten baby, men godt at hun får behandling.

God bedring til den nybakte mamma. 

Anonymous poster hash: d28c4...11d
Skrevet

Og det hadde mye med denne saken å gjøre? Det rareste er at noen liksom må få det verste ut av alt mulig, og går ikke det, så skal de få det verste ut av alt mulig annet. Som du er et godt eksempel på.

Skrevet

Pass deg så karma ikke kommer og biter deg i rompa!

Anonymous poster hash: d4cbb...703

Skrevet

God bedring til den nybakte mammaen.

Man kan lettere få urinveisinfeksjon etter fødsel generelt, og spesielt hvis man(les: jordmor) ikke har passet på at man får tømt blæren under og etter fødsel. Hvorfor engang nevne at det er vanlig ved keisersnitt - ergo har hun jugd på seg en vaginal fødsel liksom?!? Folk ass... 

Skrevet

Må jo vise lv veska selv om en er innlagt på sykehus!

Anonymous poster hash: 832ca...e86

Skrevet

Jeg har ingenting imot henne. Synes hun er inspirerende og flink til det meste. Og hun er opptatt av hygiene, derfor var det så rart at hun hadde vesken sin oppå bordet sammen med frokosten på sykehuset. Så et bilde som lå på nyhetsoppdateringen på face. Derfor la jeg merke til det. Kunne kanskje skrevet det på en annen måte.. eller latt være!

Skrevet

Au, au og atter au. Nyrebekkenbetennelse er vondere enn fødsel. :(

Skrevet

God bedring til ff :) må være pyton å bli såppass dårlig etter fødsel at man blir innlagt sykehus. Jeg fikk gallestein og brystbetennelse samtidig to uker etter fødsel, men unngikk sykehus heldigvis. Kan skrive under på at sykdom i barseltiden ikke er kjekt....

Skrevet

innleggelse? Men allikevel så fresh? Det er da litt i overkant? Ikke vanlig det?

Anonymous poster hash: 7d7e2...489

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...