Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Og det var gøy, men min ellers så stille og beskjedne kvinnelige kollega var veldig snodig. Vi jobber på et plass der det bare er menn, vi er kun fire damer. Jeg og hun er veldig forskjellige, jeg er utadvendt og hun er min rake motsetning. Men jeg liker henne kjempegodt og det har hun også gitt uttrykk for at er gjensidig. Vi utfyller hverandre på en fin måte, og har det veldig kjekt på jobb. På lørdag viste hun en side jeg aldri har sett før. Hun var veldig til å prate og mingle rundt, noe som var helt topp. Yes, tenkte jeg, endelig er hun blitt litt varm i trøya! Men i drosjen hjemover kom den ene rare kommentaren etter den andre a la " Jeg snakket mye med ******, han sa jeg var den beste av oss damene" og "***** synes det var vanskelig å styre seg da han så oss, det ble for mye med det flagrende håret" Og det er kun hun som har langt hår Det var også flere kommentarer, men jeg synes det var merkelige ting å si. Jeg lo litt med og svarte bare at ja, men det er jo fordi du er ei pen dame osv osv. Selv hadde jeg aldri sagt noe sånt, selv om jeg fikk mange komplimenter. Virker jo bare tåpelig. Eller hva synes dere? Anonymous poster hash: f59f8...e80
*Miss Marple* Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Jeg tenker at hun er sjenert og usikker på seg selv, så når hun fikk litt innabords så fikk hun selvtillit og trakk til seg alt av komplimenter. Hun var nok bare full, ikke noe verre enn det. Kan fort skje den beste.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Ja, du har nok rett i det. Hun synes det var fint med komplimenter, og det gjør jo alle. Men jeg sitter ikke å "skryter" av det for å vrenge det til på en måte som "disser" andre hvis du skjønner? Som å si "de mener jeg er finere enn deg" på en litt forsiktig måte..... HI Anonymous poster hash: f59f8...e80
★julestjerne★ Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Tenker ho drakk litt meir enn ho burde, og at du berre bør oversjå det som vart sagt.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Jeg tenker at det er du som fremstår som tåpelig og litt misunnelig ved å tolke det verst mulig og henge deg opp i dette... Anonymous poster hash: c9bc0...1e5
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Det virker som om hun ikke er vant til å få komplimenter. Sikkert derfor hun hadde behov for å proklamere litt høyt. Ser ingen annen grunn enn det. Let it go ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Jeg tenker at det er du som fremstår som tåpelig og litt misunnelig ved å tolke det verst mulig og henge deg opp i dette... Anonymous poster hash: c9bc0...1e5 Da misforstår du. Jeg er ikke misunnelig, får ofte komplimenter selv. Og på lørdag manglet det heller ikke det. Men jeg forteller det ikke videre på en måte som om jeg vil overgå andre. Jeg har ingen behov for å fortelle om sånt i det hele tatt. HI Anonymous poster hash: f59f8...e80
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Jeg tenker at det er du som fremstår som tåpelig og litt misunnelig ved å tolke det verst mulig og henge deg opp i dette... Anonymous poster hash: c9bc0...1e5 Da misforstår du. Jeg er ikke misunnelig, får ofte komplimenter selv. Og på lørdag manglet det heller ikke det. Men jeg forteller det ikke videre på en måte som om jeg vil overgå andre. Jeg har ingen behov for å fortelle om sånt i det hele tatt. HI Anonymous poster hash: f59f8...e80 Hun var vel litt glad og opprømt, og gjenfortalte vel nettopp det han hadde sagt til henne. Han nevnte at det var langt hår han likte, og det blir bare absurd og smålig å tolke det som noe hun sier "for å overgå deg". Slik tolkning tyder heller på dårlig selvtillit og jantelov... Kunne fint delt det samme med en venninne, hvis jeg hadde opplevd det. Anonymous poster hash: c9bc0...1e5
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Det virker som om hun ikke er vant til å få komplimenter. Sikkert derfor hun hadde behov for å proklamere litt høyt. Ser ingen annen grunn enn det. Let it go ;-) Støtter denne! Ikke uvanlig at de som ikke gjør så mye ut av seg til vanlig blir overveldet av komplimenter og nesten har behov for å "prate om det" Anonymous poster hash: 54afd...282
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 Jeg tenker at det er du som fremstår som tåpelig og litt misunnelig ved å tolke det verst mulig og henge deg opp i dette... Anonymous poster hash: c9bc0...1e5 Da misforstår du. Jeg er ikke misunnelig, får ofte komplimenter selv. Og på lørdag manglet det heller ikke det. Men jeg forteller det ikke videre på en måte som om jeg vil overgå andre. Jeg har ingen behov for å fortelle om sånt i det hele tatt. HI Anonymous poster hash: f59f8...e80 Hun var vel litt glad og opprømt, og gjenfortalte vel nettopp det han hadde sagt til henne. Han nevnte at det var langt hår han likte, og det blir bare absurd og smålig å tolke det som noe hun sier "for å overgå deg". Slik tolkning tyder heller på dårlig selvtillit og jantelov... Kunne fint delt det samme med en venninne, hvis jeg hadde opplevd det. Anonymous poster hash: c9bc0...1e5 Ser hva du mener, og sier fortsatt at det ikke er misunnelse fra min side. Det var hele pakka jeg reagerte litt på. Det kom liksom ikke bare en eller to kommentarer, men flere. Og samtlige fikk fram hvor mye bedre hun egentlig var. Det er mange måter å gjenfortelle noe på, uten å "disse" andre. Jeg forteller gjerne mannen eller ei venninne at **** sa jeg var utrolig pen ikveld. Istedetfor å si til venninna mi at **** sa at jeg var den peneste av oss. See? HI HI Anonymous poster hash: f59f8...e80
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #11 Skrevet 17. desember 2013 Jeg tenker at det er du som fremstår som tåpelig og litt misunnelig ved å tolke det verst mulig og henge deg opp i dette... Anonymous poster hash: c9bc0...1e5 Da misforstår du. Jeg er ikke misunnelig, får ofte komplimenter selv. Og på lørdag manglet det heller ikke det. Men jeg forteller det ikke videre på en måte som om jeg vil overgå andre. Jeg har ingen behov for å fortelle om sånt i det hele tatt. HI Anonymous poster hash: f59f8...e80 Hun var vel litt glad og opprømt, og gjenfortalte vel nettopp det han hadde sagt til henne. Han nevnte at det var langt hår han likte, og det blir bare absurd og smålig å tolke det som noe hun sier "for å overgå deg". Slik tolkning tyder heller på dårlig selvtillit og jantelov... Kunne fint delt det samme med en venninne, hvis jeg hadde opplevd det. Anonymous poster hash: c9bc0...1e5 Ser hva du mener, og sier fortsatt at det ikke er misunnelse fra min side. Det var hele pakka jeg reagerte litt på. Det kom liksom ikke bare en eller to kommentarer, men flere. Og samtlige fikk fram hvor mye bedre hun egentlig var. Det er mange måter å gjenfortelle noe på, uten å "disse" andre. Jeg forteller gjerne mannen eller ei venninne at **** sa jeg var utrolig pen ikveld. Istedetfor å si til venninna mi at **** sa at jeg var den peneste av oss. See? HI HI Anonymous poster hash: f59f8...e80 Så om hun faktisk siterer noe *** sa, så burde hun endret det når hun gjenfortalte det for å ikke gjøre deg misunnelig??? Anonymous poster hash: 54afd...282
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #12 Skrevet 17. desember 2013 Jeg tenker at det er du som fremstår som tåpelig og litt misunnelig ved å tolke det verst mulig og henge deg opp i dette... Anonymous poster hash: c9bc0...1e5 Da misforstår du. Jeg er ikke misunnelig, får ofte komplimenter selv. Og på lørdag manglet det heller ikke det. Men jeg forteller det ikke videre på en måte som om jeg vil overgå andre. Jeg har ingen behov for å fortelle om sånt i det hele tatt. HI Anonymous poster hash: f59f8...e80 Hun var vel litt glad og opprømt, og gjenfortalte vel nettopp det han hadde sagt til henne. Han nevnte at det var langt hår han likte, og det blir bare absurd og smålig å tolke det som noe hun sier "for å overgå deg". Slik tolkning tyder heller på dårlig selvtillit og jantelov... Kunne fint delt det samme med en venninne, hvis jeg hadde opplevd det. Anonymous poster hash: c9bc0...1e5 Ser hva du mener, og sier fortsatt at det ikke er misunnelse fra min side. Det var hele pakka jeg reagerte litt på. Det kom liksom ikke bare en eller to kommentarer, men flere. Og samtlige fikk fram hvor mye bedre hun egentlig var. Det er mange måter å gjenfortelle noe på, uten å "disse" andre. Jeg forteller gjerne mannen eller ei venninne at **** sa jeg var utrolig pen ikveld. Istedetfor å si til venninna mi at **** sa at jeg var den peneste av oss. See? HI HI Anonymous poster hash: f59f8...e80 Så om hun faktisk siterer noe *** sa, så burde hun endret det når hun gjenfortalte det for å ikke gjøre deg misunnelig??? Anonymous poster hash: 54afd...282 Nei, du må lese det jeg skriver. Jeg kunne også ha sagt noe til henne, som ville stilt meg i et bedre lys enn henne. Men jeg gjør det jo ikke. Jeg har ingen behov for det. Og dersom du gjør som henne, og skryter av komplimenter på samme måte overfor din egen venninne. Så bør du kanskje tenke deg om før du formulerer deg. Det virker bare utrolig stusseslig synes jeg. HI Anonymous poster hash: f59f8...e80
Mars17 Skrevet 17. desember 2013 #13 Skrevet 17. desember 2013 Høres ut som hun gikk på en liten snurr ;-) Jeg hadde absolutt bare ledd med og latt det der passere.. Er det julebord så er det julebord ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #14 Skrevet 17. desember 2013 Jeg tenker at det er du som fremstår som tåpelig og litt misunnelig ved å tolke det verst mulig og henge deg opp i dette... Anonymous poster hash: c9bc0...1e5 Da misforstår du. Jeg er ikke misunnelig, får ofte komplimenter selv. Og på lørdag manglet det heller ikke det. Men jeg forteller det ikke videre på en måte som om jeg vil overgå andre. Jeg har ingen behov for å fortelle om sånt i det hele tatt. HI Anonymous poster hash: f59f8...e80 Hun var vel litt glad og opprømt, og gjenfortalte vel nettopp det han hadde sagt til henne. Han nevnte at det var langt hår han likte, og det blir bare absurd og smålig å tolke det som noe hun sier "for å overgå deg". Slik tolkning tyder heller på dårlig selvtillit og jantelov... Kunne fint delt det samme med en venninne, hvis jeg hadde opplevd det. Anonymous poster hash: c9bc0...1e5 Ser hva du mener, og sier fortsatt at det ikke er misunnelse fra min side. Det var hele pakka jeg reagerte litt på. Det kom liksom ikke bare en eller to kommentarer, men flere. Og samtlige fikk fram hvor mye bedre hun egentlig var. Det er mange måter å gjenfortelle noe på, uten å "disse" andre. Jeg forteller gjerne mannen eller ei venninne at **** sa jeg var utrolig pen ikveld. Istedetfor å si til venninna mi at **** sa at jeg var den peneste av oss. See? HI HI Anonymous poster hash: f59f8...e80 Så om hun faktisk siterer noe *** sa, så burde hun endret det når hun gjenfortalte det for å ikke gjøre deg misunnelig??? Anonymous poster hash: 54afd...282 Nei, du må lese det jeg skriver. Jeg kunne også ha sagt noe til henne, som ville stilt meg i et bedre lys enn henne. Men jeg gjør det jo ikke. Jeg har ingen behov for det. Og dersom du gjør som henne, og skryter av komplimenter på samme måte overfor din egen venninne. Så bør du kanskje tenke deg om før du formulerer deg. Det virker bare utrolig stusseslig synes jeg. HI Anonymous poster hash: f59f8...e80 Hvor i all verden får du det til at jeg skryter av komplimenter og bør omformulere meg? Ja, kanskje var det stusselig av din kollega å i et opprømt øyeblikk i lettere beruset tilstand å komme med sitater på den måten, men at du sitter hele 3 dager etterpå og er bitter er mer enn stusselig Anonymous poster hash: 54afd...282
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #15 Skrevet 17. desember 2013 Nå må du lese alle kommentarene du har fått! "Alle" mener at dette ikke er noe å henge seg opp i. Hun er sjenert til vanlig, fikk for mye å drikke og hadde lyst til å dele med deg den positive oppmerksomheten hun fikk. Vær litt raus og gled deg på hennes vegne. Hun hadde garantert ikke sagt disse tingene i edru tilstand. Anonymous poster hash: aac83...952
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #16 Skrevet 17. desember 2013 Jeg tenker at det er du som fremstår som tåpelig og litt misunnelig ved å tolke det verst mulig og henge deg opp i dette... Anonymous poster hash: c9bc0...1e5 Da misforstår du. Jeg er ikke misunnelig, får ofte komplimenter selv. Og på lørdag manglet det heller ikke det. Men jeg forteller det ikke videre på en måte som om jeg vil overgå andre. Jeg har ingen behov for å fortelle om sånt i det hele tatt. HI Anonymous poster hash: f59f8...e80 Hun var vel litt glad og opprømt, og gjenfortalte vel nettopp det han hadde sagt til henne. Han nevnte at det var langt hår han likte, og det blir bare absurd og smålig å tolke det som noe hun sier "for å overgå deg". Slik tolkning tyder heller på dårlig selvtillit og jantelov... Kunne fint delt det samme med en venninne, hvis jeg hadde opplevd det. Anonymous poster hash: c9bc0...1e5 Ser hva du mener, og sier fortsatt at det ikke er misunnelse fra min side. Det var hele pakka jeg reagerte litt på. Det kom liksom ikke bare en eller to kommentarer, men flere. Og samtlige fikk fram hvor mye bedre hun egentlig var. Det er mange måter å gjenfortelle noe på, uten å "disse" andre. Jeg forteller gjerne mannen eller ei venninne at **** sa jeg var utrolig pen ikveld. Istedetfor å si til venninna mi at **** sa at jeg var den peneste av oss. See? HI HI Anonymous poster hash: f59f8...e80 Så om hun faktisk siterer noe *** sa, så burde hun endret det når hun gjenfortalte det for å ikke gjøre deg misunnelig??? Anonymous poster hash: 54afd...282 Nei, du må lese det jeg skriver. Jeg kunne også ha sagt noe til henne, som ville stilt meg i et bedre lys enn henne. Men jeg gjør det jo ikke. Jeg har ingen behov for det. Og dersom du gjør som henne, og skryter av komplimenter på samme måte overfor din egen venninne. Så bør du kanskje tenke deg om før du formulerer deg. Det virker bare utrolig stusseslig synes jeg. HI Anonymous poster hash: f59f8...e80 Hvor i all verden får du det til at jeg skryter av komplimenter og bør omformulere meg? Ja, kanskje var det stusselig av din kollega å i et opprømt øyeblikk i lettere beruset tilstand å komme med sitater på den måten, men at du sitter hele 3 dager etterpå og er bitter er mer enn stusselig Anonymous poster hash: 54afd...282 Du skriver jo selv at du fint kunne delt det samme med en venninne om det hadde vært deg. Da regner jeg med at du gjør dette på samme skrytemåte som min kollega. Anonymous poster hash: f59f8...e80
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #17 Skrevet 17. desember 2013 Ja, du har nok rett i det. Hun synes det var fint med komplimenter, og det gjør jo alle. Men jeg sitter ikke å "skryter" av det for å vrenge det til på en måte som "disser" andre hvis du skjønner? Som å si "de mener jeg er finere enn deg" på en litt forsiktig måte..... HI Anonymous poster hash: f59f8...e80 Men du er utadvendt og trygg på deg selv. Hun som er stille og kanskje ikke får så mange komplimenter, tok de nok veldig til seg. Så sier man mye som man ellers bare tenker når man er full. Bare å smile av hele greia. Så br at hun koste seg og kom litt ut av skallet sitt. Kanskje hun blir litt mer utadvent fremover når hun fikks å god resposns denne gangen Anonymous poster hash: 63de9...81e
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #18 Skrevet 17. desember 2013 Jeg tenker at det er du som fremstår som tåpelig og litt misunnelig ved å tolke det verst mulig og henge deg opp i dette... Anonymous poster hash: c9bc0...1e5 Da misforstår du. Jeg er ikke misunnelig, får ofte komplimenter selv. Og på lørdag manglet det heller ikke det. Men jeg forteller det ikke videre på en måte som om jeg vil overgå andre. Jeg har ingen behov for å fortelle om sånt i det hele tatt. HI Anonymous poster hash: f59f8...e80 Hun var vel litt glad og opprømt, og gjenfortalte vel nettopp det han hadde sagt til henne. Han nevnte at det var langt hår han likte, og det blir bare absurd og smålig å tolke det som noe hun sier "for å overgå deg". Slik tolkning tyder heller på dårlig selvtillit og jantelov... Kunne fint delt det samme med en venninne, hvis jeg hadde opplevd det. Anonymous poster hash: c9bc0...1e5 Ser hva du mener, og sier fortsatt at det ikke er misunnelse fra min side. Det var hele pakka jeg reagerte litt på. Det kom liksom ikke bare en eller to kommentarer, men flere. Og samtlige fikk fram hvor mye bedre hun egentlig var. Det er mange måter å gjenfortelle noe på, uten å "disse" andre. Jeg forteller gjerne mannen eller ei venninne at **** sa jeg var utrolig pen ikveld. Istedetfor å si til venninna mi at **** sa at jeg var den peneste av oss. See? HI HI Anonymous poster hash: f59f8...e80 Så om hun faktisk siterer noe *** sa, så burde hun endret det når hun gjenfortalte det for å ikke gjøre deg misunnelig??? Anonymous poster hash: 54afd...282 Nei, du må lese det jeg skriver. Jeg kunne også ha sagt noe til henne, som ville stilt meg i et bedre lys enn henne. Men jeg gjør det jo ikke. Jeg har ingen behov for det. Og dersom du gjør som henne, og skryter av komplimenter på samme måte overfor din egen venninne. Så bør du kanskje tenke deg om før du formulerer deg. Det virker bare utrolig stusseslig synes jeg. HI Anonymous poster hash: f59f8...e80 Hvor i all verden får du det til at jeg skryter av komplimenter og bør omformulere meg? Ja, kanskje var det stusselig av din kollega å i et opprømt øyeblikk i lettere beruset tilstand å komme med sitater på den måten, men at du sitter hele 3 dager etterpå og er bitter er mer enn stusselig Anonymous poster hash: 54afd...282 Du skriver jo selv at du fint kunne delt det samme med en venninne om det hadde vært deg. Da regner jeg med at du gjør dette på samme skrytemåte som min kollega. Anonymous poster hash: f59f8...e80 Gud bedre.. Det er du som tre dager etter fremdeles tenker på dette og vi skjønner at du gjerne vil overbevise oss om at din venninne må være er slem og selvopptatt, men vi har ikke det inntrykket. Ja, jeg kunne sikkert selv litt smigret og opprømt delt dette med en venninne i den tro at hun ble glad på mine vegne og syntes det var litt morsomt, eller delt det med sambo hvis jeg indirekte ville fortelle ham at jeg ble oppfattet som attraktiv av andre menn og gjerne hadde satt pris å litt mer oppmerksomhet fra ham også. Jeg hadde selv ledd og vært glad på en venninnens vegne hvis hun opplevde dette, så lenge det ikke kom fra en mann jeg selv hadde følelser for. Anonymous poster hash: c9bc0...1e5
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #19 Skrevet 17. desember 2013 Jeg tenker at det er du som fremstår som tåpelig og litt misunnelig ved å tolke det verst mulig og henge deg opp i dette... Anonymous poster hash: c9bc0...1e5 Da misforstår du. Jeg er ikke misunnelig, får ofte komplimenter selv. Og på lørdag manglet det heller ikke det. Men jeg forteller det ikke videre på en måte som om jeg vil overgå andre. Jeg har ingen behov for å fortelle om sånt i det hele tatt. HI Anonymous poster hash: f59f8...e80 Hun var vel litt glad og opprømt, og gjenfortalte vel nettopp det han hadde sagt til henne. Han nevnte at det var langt hår han likte, og det blir bare absurd og smålig å tolke det som noe hun sier "for å overgå deg". Slik tolkning tyder heller på dårlig selvtillit og jantelov... Kunne fint delt det samme med en venninne, hvis jeg hadde opplevd det. Anonymous poster hash: c9bc0...1e5 Ser hva du mener, og sier fortsatt at det ikke er misunnelse fra min side. Det var hele pakka jeg reagerte litt på. Det kom liksom ikke bare en eller to kommentarer, men flere. Og samtlige fikk fram hvor mye bedre hun egentlig var. Det er mange måter å gjenfortelle noe på, uten å "disse" andre. Jeg forteller gjerne mannen eller ei venninne at **** sa jeg var utrolig pen ikveld. Istedetfor å si til venninna mi at **** sa at jeg var den peneste av oss. See? HI HI Anonymous poster hash: f59f8...e80 Så om hun faktisk siterer noe *** sa, så burde hun endret det når hun gjenfortalte det for å ikke gjøre deg misunnelig??? Anonymous poster hash: 54afd...282 Ikke sant... Anonymous poster hash: c9bc0...1e5
*Miss Marple* Skrevet 17. desember 2013 #20 Skrevet 17. desember 2013 Hvilke svar er det egentlig er ute etter, hi? De fleste (alle?) mener at du skal være raus og unne kollegaen din å sole seg i glansen denne kvelden, men du gir deg ikke og kverulerer på hvor "merkelig" dette var. Det er vel ikke mer merkelig enn at hun hadde en flott kveld og kanskje ikke klarte å holde seg fra å "skryte" litt over oppmerksomheten hun fikk. Vær raus og skriv det på kontoen for litt alkoholpåvirket overmot og unn henne dette - det tror jeg du vil vinne på istede for å terpe på at du selv er vant med komplimenter og ikke trenger å dele det med andre. Det må være lov å være fornøyd og litt kry over seg selv iblant.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #21 Skrevet 17. desember 2013 Jeg blir glad når jeg ser at de fleste er såpass romslige og rause her at de synes det er helt greit at venninnen kan fortelle at hun fikk komplimenter. Selv om det fikk noen (ts) til å føle seg verre. Det betyr bare at de fleste kan glede seg med en venninne, istedet for å komme med sure oppgulp fordi det ikke akkurat gikk i ts sin favør denne gangen. Anonymous poster hash: 4c72a...873
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #22 Skrevet 17. desember 2013 Jada hun kunne sikkert formulert seg annerledes, men det var sikkert ikke sååå gjennomtenkt med litt alkohol innabords. Folk sier mye rart på mange rare måter da. Har du ikke opplevd det før? Anonymous poster hash: 398b2...aec
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #23 Skrevet 17. desember 2013 Jeg tenker at det er du som fremstår som tåpelig og litt misunnelig ved å tolke det verst mulig og henge deg opp i dette... Anonymous poster hash: c9bc0...1e5 Da misforstår du. Jeg er ikke misunnelig, får ofte komplimenter selv. Og på lørdag manglet det heller ikke det. Men jeg forteller det ikke videre på en måte som om jeg vil overgå andre. Jeg har ingen behov for å fortelle om sånt i det hele tatt. HI Anonymous poster hash: f59f8...e80 Hun var vel litt glad og opprømt, og gjenfortalte vel nettopp det han hadde sagt til henne. Han nevnte at det var langt hår han likte, og det blir bare absurd og smålig å tolke det som noe hun sier "for å overgå deg". Slik tolkning tyder heller på dårlig selvtillit og jantelov... Kunne fint delt det samme med en venninne, hvis jeg hadde opplevd det. Anonymous poster hash: c9bc0...1e5 Ser hva du mener, og sier fortsatt at det ikke er misunnelse fra min side. Det var hele pakka jeg reagerte litt på. Det kom liksom ikke bare en eller to kommentarer, men flere. Og samtlige fikk fram hvor mye bedre hun egentlig var. Det er mange måter å gjenfortelle noe på, uten å "disse" andre. Jeg forteller gjerne mannen eller ei venninne at **** sa jeg var utrolig pen ikveld. Istedetfor å si til venninna mi at **** sa at jeg var den peneste av oss. See? HI HI Anonymous poster hash: f59f8...e80 Så om hun faktisk siterer noe *** sa, så burde hun endret det når hun gjenfortalte det for å ikke gjøre deg misunnelig??? Anonymous poster hash: 54afd...282 Nei, du må lese det jeg skriver. Jeg kunne også ha sagt noe til henne, som ville stilt meg i et bedre lys enn henne. Men jeg gjør det jo ikke. Jeg har ingen behov for det. Og dersom du gjør som henne, og skryter av komplimenter på samme måte overfor din egen venninne. Så bør du kanskje tenke deg om før du formulerer deg. Det virker bare utrolig stusseslig synes jeg. HI Anonymous poster hash: f59f8...e80 Hvor i all verden får du det til at jeg skryter av komplimenter og bør omformulere meg? Ja, kanskje var det stusselig av din kollega å i et opprømt øyeblikk i lettere beruset tilstand å komme med sitater på den måten, men at du sitter hele 3 dager etterpå og er bitter er mer enn stusselig Anonymous poster hash: 54afd...282 Du skriver jo selv at du fint kunne delt det samme med en venninne om det hadde vært deg. Da regner jeg med at du gjør dette på samme skrytemåte som min kollega. Anonymous poster hash: f59f8...e80 Hvis du evner å se litt lenger enn din egen nesetipp oppdager du kanskje at jeg ikke er samme anonym som skrev at hun "Kunne fint delt det samme med en venninne, hvis jeg hadde opplevd det." I motsetning til deg tolket jeg heller ikke den setningen som at hun ville sagt det på en skrytete måte. Du fremstår som bitrere og mer smålig for hvert svar du kommer med her Anonymous poster hash: 54afd...282
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #24 Skrevet 17. desember 2013 Måten du reagerer på etter denne episoden sier egentlig mest om deg Anonymous poster hash: 54afd...282
overlord Skrevet 17. desember 2013 #25 Skrevet 17. desember 2013 Ja, det var merkelig av kollegaen din. Alkohol eller ikke. Syns ikke det vitener om smålighet eller misunnelse å reagere på en merkelig oppførsel av en person man ellers liker godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå