Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Hjemme med febersyk unge i dag. Hadde jo vært en ypperlig mulighet til å gjøre klart til jul. Men hvor skal jeg starte? Anonymous poster hash: eda1f...3c3
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Hva har du gjort så langt da? Anonymous poster hash: 92006...942
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Har også 2 syke barn+ en samboer. Tenkte å vaske kjøkkenet jeg. I skuffer å skap. Er så lett å dele opp oppgavene:) ellers så blir d kanskje litt baking med jenta vår om formen hennes blir bedre. Anonymous poster hash: a8921...e79
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Vaske komfyren/bak og under komfyren, vinduer, skap og skuffer på kjøkkenet, tørke støv, vaske dørhåndtak... Det var alt jeg kommer på sånn i farta på morgenkvisten, om det kan kalles det på denne tida av døgnet... Anonymous poster hash: 1c9b1...2a4
håperpåvinterbarn Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Hjemme med febersyk unge i dag. Hadde jo vært en ypperlig mulighet til å gjøre klart til jul. Men hvor skal jeg starte? Anonymous poster hash: eda1f...3c3 Jeg er også hjemme med sykt barn. Jeg tenkte å bake julebrød, om jeg orker da. Har sittet oppe meste av natten med en liten jente som har vanskelig for å puste (falsk krupp).
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Har vel i grunn ikke gjort noe når det gjelder klargjøring av huset. Vet ikke helt hvor grundig jeg skal være. Hvis jeg setter i gang med vasking av skuffer og skap så kommer jeg aldri til å bli ferdig i tide. Men litt ekstra må jeg gjøre. Vaske vinduene innvendig, rydde og tørke støv over alt. Vaske kjøleskapfrontene.... HI Anonymous poster hash: eda1f...3c3
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Hvordan får dere tid til å gjøre noe som helst med syke unger? Her er mini på 9 mnd syk og vil bli bært hele tiden, og bæresele er IKKE godt nok. Ikke får han sove heller stakkars.. Anonymous poster hash: 2a131...01a
meg-og-mine Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Har tenkt å ta en vanlig runde i huset med å vaske til jul men også komfyr,kjøleskap. Kommer ikke til å ta noe stor rundvask. Min x sa det alltid at han forsto ikke hvorfor jeg absolutt skulle rundvaske til jul, jeg vasket jo til våren også, da drar jeg frem sofa,senger osv =p så i år når jeg er alene har jeg bestemt meg for at det blir en litt mer omfattende vanlig helga vask bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå