♥Madam Mim♥ Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Helt greit at moren var kjempestolt altså, men kunne hun ikke ventet i 10 minutter til slik at den nå slimete og blodige babyen ble et nydelig lite skrukketroll etter et lite bad? :-) Elsker å se bilder av nyfødte, men dette ble rett og slett for drøy kost for meg som var midt i frokosten... Babyen lå også på en skikkelig blodig laken så her snakker vi omtrent sekundet etter den kom ut! Skjønner ikke helt hvorfor noen tror at dette er noe vi andre har lyst til å se? Jeg synes jo mine egne barn var fine med en gang, dog mye finere når de var vasket, men jeg skjønte jo at ingen andre enn meg ville synes det :-P
Kyllingbein Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Hehe. Folk legger ut mange rare bilder. Samboeren til ei jeg kjenner la ut bilde av baby mens mor hadde hele puppen ute 😊. Men heller et blodig nyfødtbilde enn mange av disse stygge videoene som blir delt av mishandling osv.
♥Madam Mim♥ Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2013 Hehe. Folk legger ut mange rare bilder. Samboeren til ei jeg kjenner la ut bilde av baby mens mor hadde hele puppen ute . Men heller et blodig nyfødtbilde enn mange av disse stygge videoene som blir delt av mishandling osv. Ja de videoene/bildene er jeg heller ingen fan av. Hva hjelper det at jeg "liker" det liksom. Er jo som aller oftest ikke noen organisasjoner som har delt dem engang! Nå har jeg blitt litt vant til disse, og skjulte faktisk de personene som la ut disse bildene oftest så jeg slapp å se dem. Med denne nyfødte fikk meg nesten til å sette maten i vranga gitt!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Nå bades ikke babyer før 1./2. dag på barsel, men det hjelper mye å tørke av Anonymous poster hash: 538f2...b4c
♥Madam Mim♥ Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2013 Nå bades ikke babyer før 1./2. dag på barsel, men det hjelper mye å tørke av Anonymous poster hash: 538f2...b4c Nei, de gjør kanskje ikke det? Min første sprang de avgårde med pga vann i lunger og ujevn hjerterytme og den andre var ks så jeg har fått dem rene og pene tilbake. Trodde de hadd fått et raskt bad jeg, men mulig de bare har tørket ja :-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Enig. Min ble ikke bada før neste dag, men hun ble iallfall tørka av før jeg tok bilde og postet på Facebook. Hun ble faktisk tørket av (heldigvis) før de la henne på magen min også. Tok ikke mer enn noen sekunder då tenkte ikke så mye over det. Anonymous poster hash: 7c2f5...b54
Hjertefru Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Mye rart folk legger ut ja. Får unnskylde dem med at de er litt rusa på livet i øyeblikket....
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Jeg har vært stolt som bare d av mine 2 barn men tenkte ikke på Facebook de første min etter fødsel akkurat. Da var d kos og pupp som sto i fokus:) synes folk som legger ut bilder så fort har litt feile prioriteringer. Facebook etc kan vente. Anonymous poster hash: fa6e6...b96
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Min ble badet etter ca fem-ti min på brystet mitt. De tørket av henne før jeg fikk henne på brystet, så hun var ikke veldig blodig eller slimete, men litt gørr her og der var det jo. Anonymous poster hash: 45aa5...949
*Miss Marple* Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 Hehe, jeg tror du har litt snåle mennesker på den vennelista di Jeg får aldri se selfies med bittelitt trutmunn eller blodige babyer (heldigvis!!!) på veggen min jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå